Ik dacht dat je alleen van wintersport hield?Olijfboompje wrote:But that's me and my buddiesroberttt wrote:ON TOPIC !!! Gewoon foto's plaatsen, niet van negers! of andere halfnaakte mannen !
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
Doe ik ook...Chukkels wrote:Ik dacht dat je alleen van wintersport hield?Olijfboompje wrote:But that's me and my buddiesroberttt wrote:ON TOPIC !!! Gewoon foto's plaatsen, niet van negers! of andere halfnaakte mannen !
That's me in der Schweiss
half/halfPommer wrote:Is Samson een neger!?
manbeardogtommetjeuh wrote:half/halfPommer wrote:Is Samson een neger!?
im so serialPommer wrote:manbeardogtommetjeuh wrote:half/halfPommer wrote:Is Samson een neger!?
Nee, samnegdogPommer wrote:manbeardogtommetjeuh wrote:half/halfPommer wrote:Is Samson een neger!?
samnegdogChukkels wrote:godgenmas?
Ok, wat jij wil. Goedmangs!Olijfboompje wrote:samnegdogChukkels wrote:godgenmas?
!sgnamdeoG .Liw jij taw, kOChukkels wrote:Ok, wat jij wil. Goedmangs!Olijfboompje wrote:samnegdogChukkels wrote:godgenmas?
Nando: Dus vroeg je het toch? Daar heb ik gewoon correct antwoord op gegeven.Olijfboompje wrote:Nando wrote:Wat dan?Skedoedelefloeps wrote: Dat vroeg die ook niet meneer Begrijpend LezenOlijfboompje wrote:Wat heb ik fout?Nando wrote:Redelijk normaal.Maar je hebt het iig fout.
tommetjeuh wrote: Nando: Dus vroeg je het toch? Daar heb ik gewoon correct antwoord op gegeven.

Why you speak for Nando?!tommetjeuh wrote:Nando:
Nando spreekt voor zichzelf hier.Olijfboompje wrote:Why you speak for Nando?!tommetjeuh wrote:Nando:
Wtftommetjeuh wrote:Nando spreekt voor zichzelf hier.Olijfboompje wrote:Why you speak for Nando?!tommetjeuh wrote:Nando:Ben bij Tom. Nu weg, ciao!
My brain is even more full of fuck nu.
Het is hetzelfde als jij deed met "Qnalqut zegt:"
Hij doet het zo: "Nando: ..."
Niks moeilijks aan toch? Gewoon niet zo veel... ow nee, laat ik het 'verboden woord' maar niet zeggen.
Niks moeilijks aan toch? Gewoon niet zo veel... ow nee, laat ik het 'verboden woord' maar niet zeggen.
Ik snap het wel, maar zijn antwoorden nog steeds niet.Chukkels wrote:Het is hetzelfde als jij deed met "Qnalqut zegt:"
Ze slaan echt gewoon nergens op
Ey, zo is Nando. Dat is toch algemeen bekend?Olijfboompje wrote:Ik snap het wel, maar zijn antwoorden nog steeds niet.Chukkels wrote:Het is hetzelfde als jij deed met "Qnalqut zegt:"
Chukkels wrote:Ey, zo is Nando. Dat is toch algemeen bekend?Olijfboompje wrote:Ik snap het wel, maar zijn antwoorden nog steeds niet.Chukkels wrote:Het is hetzelfde als jij deed met "Qnalqut zegt:"
Wat?
Mijn antwoorden kloppen gewoon hoor. 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Normaal ben ik helemaal niet zon klagert, maar dit slaat echt alles.... 4 pagina's vol en maar liefst 1 foto 
Not my fault, ik heb geen fotoJurheinen wrote:Normaal ben ik helemaal niet zon klagert, maar dit slaat echt alles.... 4 pagina's vol en maar liefst 1 foto