Ik had jou niet meegerekend.wrote:Wat versta jij onder nuchter?wrote:Great idea.wrote:Laten we op bass academy iets aangenamere, behaaglijkere foto's nemen dan afgelopen zaterdagSowieso gaat volgens mij bijna iedereen nuchter?
yeah ik ga zo nuchter als een beer 
Haha, nee ik ga ook niet aan de geestveruimende middelen hoor. Maar als ik er nog vercracked bij loop in het begin van de avond, komt het door de nacht ervoor 
Mijne was niet weg geblurredwrote:het meest leuke nog van die groepsfoto is die blurwrote:Ik heb idd ook wel is charmantere foto's gezien dan deze unitswrote:lol ik heb wat foto's van david gekregenen stuk voor stuk vdk
![]()
![]()
![]()
,
gewoon maar 2-3 koppies die niet weggeblurred zijnzo komisch gewoon
Denk het niet want ik was toen nog aardig te doenwrote:Kwam vast door je zonnebril
maar toch kwam het door je zonnebrilwrote:Denk het niet want ik was toen nog aardig te doenwrote:Kwam vast door je zonnebril
Ik ga zaterdag ook nuchter
Althans, op het pils na 
Geen commentaarwrote:Denk het niet want ik was toen nog aardig te doenwrote:Kwam vast door je zonnebril
wrote:Great idea.wrote:Laten we op bass academy iets aangenamere, behaaglijkere foto's nemen dan afgelopen zaterdagSowieso gaat volgens mij bijna iedereen nuchter?
Er zijn der altijd een stel die dit verneuken knulleke
Komt er in het najaar een nieuwewrote:wrote:Gare foto bij Act of Sound
Kans is zeker aanwezigwrote:Komt er in het najaar een nieuwewrote:wrote:Gare foto bij Act of Sound? Was een zeer goed feestje en maar 1 minuut fietsen
.
Ja ik hoorde van de eigenaar van de Fun8 dat de gemeente moeilijk zat te doen ofzo
?
Oh god, ja ik heb al wat gehoord, mja dat is niet relevant voor in dit topicwrote:Haha, nee ik ga ook niet aan de geestveruimende middelen hoor. Maar als ik er nog vercracked bij loop in het begin van de avond, komt het door de nacht ervoor
Nja de vorige editie was niet zo'n succes financieel gezienwrote:Ja ik hoorde van de eigenaar van de Fun8 dat de gemeente moeilijk zat te doen ofzo?
Wat heb je gehoord?wrote:Oh god, ja ik heb al wat gehoord, mja dat is niet relevant voor in dit topicwrote:Haha, nee ik ga ook niet aan de geestveruimende middelen hoor. Maar als ik er nog vercracked bij loop in het begin van de avond, komt het door de nacht ervoor
Ik neem terug wat ik gezegd heb met het zien van de timetable. Space Academy here we come!wrote:Haha, nee ik ga ook niet aan de geestveruimende middelen hoor. Maar als ik er nog vercracked bij loop in het begin van de avond, komt het door de nacht ervoor
Ik vraag mij nu echt af wie jij bentwrote:Genoeg om te weten dat ik er zaterdag pas bij ben met de barbieknoei
Ik doe morgen wel ff fotootje plaatsen
Ben nu op weg naar stad.
Je hebt me overigens wel al een paar keer op verschillende feesten gezien hoor
Hehe gezelligwrote:Ik doe morgen wel ff fotootje plaatsenBen nu op weg naar stad.
Serieus?
Heb je je ook voorgesteld?
Of ik aan jou?
Ik heb altijd de standaard zin;
''Prettig, of ik bedoel, aangenaam kennis te maken''.
Zelfs in nuchtere staat vergeet je nog dingen. Hallo! Hij stond zo'n beetje 50% van de dag naast/voor/achter ons bij Dreamfieldswrote:Ik vraag mij nu echt af wie jij bentwrote:Genoeg om te weten dat ik er zaterdag pas bij ben met de barbieknoei