Ik had jou niet meegerekend.Chukkels wrote:Wat versta jij onder nuchter?Nando wrote:Great idea.b-ram wrote:Laten we op bass academy iets aangenamere, behaaglijkere foto's nemen dan afgelopen zaterdagSowieso gaat volgens mij bijna iedereen nuchter?
Active topics in Off-Topic
Moderators
yeah ik ga zo nuchter als een beer 
Haha, nee ik ga ook niet aan de geestveruimende middelen hoor. Maar als ik er nog vercracked bij loop in het begin van de avond, komt het door de nacht ervoor 
Mijne was niet weg geblurredQnalQut wrote:het meest leuke nog van die groepsfoto is die blurb-ram wrote:Ik heb idd ook wel is charmantere foto's gezien dan deze unitsQnalQut wrote:lol ik heb wat foto's van david gekregenen stuk voor stuk vdk
![]()
![]()
![]()
,
gewoon maar 2-3 koppies die niet weggeblurred zijnzo komisch gewoon
Denk het niet want ik was toen nog aardig te doenPiaaa wrote:Kwam vast door je zonnebril
maar toch kwam het door je zonnebrilIris93 wrote:Denk het niet want ik was toen nog aardig te doenPiaaa wrote:Kwam vast door je zonnebril
Ik ga zaterdag ook nuchter
Althans, op het pils na 
Geen commentaarIris93 wrote:Denk het niet want ik was toen nog aardig te doenPiaaa wrote:Kwam vast door je zonnebril
Nando wrote:Great idea.b-ram wrote:Laten we op bass academy iets aangenamere, behaaglijkere foto's nemen dan afgelopen zaterdagSowieso gaat volgens mij bijna iedereen nuchter?
Er zijn der altijd een stel die dit verneuken knulleke
urbandesigner wrote:Gare foto bij Act of Sound
Komt er in het najaar een nieuweb-ram wrote:urbandesigner wrote:Gare foto bij Act of Sound
Kans is zeker aanwezigurbandesigner wrote:Komt er in het najaar een nieuweb-ram wrote:urbandesigner wrote:Gare foto bij Act of Sound? Was een zeer goed feestje en maar 1 minuut fietsen
.
Ja ik hoorde van de eigenaar van de Fun8 dat de gemeente moeilijk zat te doen ofzo
?
Oh god, ja ik heb al wat gehoord, mja dat is niet relevant voor in dit topicChukkels wrote:Haha, nee ik ga ook niet aan de geestveruimende middelen hoor. Maar als ik er nog vercracked bij loop in het begin van de avond, komt het door de nacht ervoor
Nja de vorige editie was niet zo'n succes financieel gezienurbandesigner wrote:Ja ik hoorde van de eigenaar van de Fun8 dat de gemeente moeilijk zat te doen ofzo?
Wat heb je gehoord?El Mare wrote:Oh god, ja ik heb al wat gehoord, mja dat is niet relevant voor in dit topicChukkels wrote:Haha, nee ik ga ook niet aan de geestveruimende middelen hoor. Maar als ik er nog vercracked bij loop in het begin van de avond, komt het door de nacht ervoor
Ik neem terug wat ik gezegd heb met het zien van de timetable. Space Academy here we come!Chukkels wrote:Haha, nee ik ga ook niet aan de geestveruimende middelen hoor. Maar als ik er nog vercracked bij loop in het begin van de avond, komt het door de nacht ervoor
Ik vraag mij nu echt af wie jij bentEl Mare wrote:Genoeg om te weten dat ik er zaterdag pas bij ben met de barbieknoei
Ik doe morgen wel ff fotootje plaatsen
Ben nu op weg naar stad.
Je hebt me overigens wel al een paar keer op verschillende feesten gezien hoor
Hehe gezelligEl Mare wrote:Ik doe morgen wel ff fotootje plaatsenBen nu op weg naar stad.
Serieus?
Heb je je ook voorgesteld?
Of ik aan jou?
Ik heb altijd de standaard zin;
''Prettig, of ik bedoel, aangenaam kennis te maken''.
Zelfs in nuchtere staat vergeet je nog dingen. Hallo! Hij stond zo'n beetje 50% van de dag naast/voor/achter ons bij DreamfieldsOlijfboompje wrote:Ik vraag mij nu echt af wie jij bentEl Mare wrote:Genoeg om te weten dat ik er zaterdag pas bij ben met de barbieknoei