Ja wat een helden weerQnalQut wrote:het meest leuke nog van die groepsfoto is die blurb-ram wrote:Ik heb idd ook wel is charmantere foto's gezien dan deze unitsQnalQut wrote:lol ik heb wat foto's van david gekregenen stuk voor stuk vdk
![]()
![]()
![]()
,
gewoon maar 2-3 koppies die niet weggeblurred zijnzo komisch gewoon
Active topics in Off-Topic
Moderators
was jij nou degene waartegen ik zei dat ik vond dat je ongelooflijk hard uit je plaat stond te gaan, en dat compleet nuchter? tijdens pattern 2 toch? 
Hmmm probably niet, aangezien ik niet nuchter wasQnalQut wrote:was jij nou degene waartegen ik zei dat ik vond dat je ongelooflijk hard uit je plaat stond te gaan, en dat compleet nuchter? tijdens pattern 2 toch?
kut joh.. tegen wie was dat danb-ram wrote:Hmmm probably niet, aangezien ik niet nuchter wasQnalQut wrote:was jij nou degene waartegen ik zei dat ik vond dat je ongelooflijk hard uit je plaat stond te gaan, en dat compleet nuchter? tijdens pattern 2 toch?
Dat heb je mij ook wel iets van 10 x verteldQnalQut wrote:was jij nou degene waartegen ik zei dat ik vond dat je ongelooflijk hard uit je plaat stond te gaan, en dat compleet nuchter? tijdens pattern 2 toch?
Ik had een theracords shirt aan.. Ik weet niet of je 't op die manier kan relativeren?QnalQut wrote:kut joh.. tegen wie was dat danb-ram wrote:Hmmm probably niet, aangezien ik niet nuchter wasQnalQut wrote:was jij nou degene waartegen ik zei dat ik vond dat je ongelooflijk hard uit je plaat stond te gaan, en dat compleet nuchter? tijdens pattern 2 toch?![]()
iemand heeft dat nu al 3x gezegt zo onderhand, na zaterdag.. maar vergeet steeds wie die held is
owjaaa! die knuffel deed het hem echt! want toen ik weer omkeek na een knuffel, ging je compleet uit je plaat againMr Lellebel wrote:Dat heb je mij ook wel iets van 10 x verteldQnalQut wrote:was jij nou degene waartegen ik zei dat ik vond dat je ongelooflijk hard uit je plaat stond te gaan, en dat compleet nuchter? tijdens pattern 2 toch?En als ik dan geen kracht meer had gaf je me een knuffel zodat ik weer kon gaan
Maar ik denk dat je mss Tommetjeuuh bedoeld? Hij ging namelijk ook wel hard terwijl hij nuchter was.
ik herinner het me nog vaag
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Wie neemt telkes die foto's dan.. jullie staan zo vaak op de foto dat ik me afvraag of er een aparte camerman mee gaat ofzo 
ik heb echt geen enkel idee wie die foto's telkens namSkedoedelefloeps wrote:Wie neemt telkes die foto's dan.. jullie staan zo vaak op de foto dat ik me afvraag of er een aparte camerman mee gaat ofzo
Ik heb altijd me camera bij me voor leuke kiekjes 
Mr Lellebel wrote:Ik heb altijd me camera bij me voor vdk kiekjes
Dat bedoelde ik uiteraardQnalQut wrote:Mr Lellebel wrote:Ik heb altijd me camera bij me voor vdk kiekjes
Je zult zo onderhand wel genoeg vdk foto's hebben om half hardtraxx te blackmailen of niet? 
oei oei.. maak hem nou niet pissig, anders is hardtraxx destroy mode on bij david...b-ram wrote:Je zult zo onderhand wel genoeg vdk foto's hebben om half hardtraxx te blackmailen of niet?
Haha ja eigenlijk welb-ram wrote:Je zult zo onderhand wel genoeg vdk foto's hebben om half hardtraxx te blackmailen of niet?
dat was ik ja, ik verstond nog dat ik je tand los had geslagenQnalQut wrote:owjaaa! die knuffel deed het hem echt! want toen ik weer omkeek na een knuffel, ging je compleet uit je plaat againMr Lellebel wrote:Dat heb je mij ook wel iets van 10 x verteldQnalQut wrote:was jij nou degene waartegen ik zei dat ik vond dat je ongelooflijk hard uit je plaat stond te gaan, en dat compleet nuchter? tijdens pattern 2 toch?En als ik dan geen kracht meer had gaf je me een knuffel zodat ik weer kon gaan
Maar ik denk dat je mss Tommetjeuuh bedoeld? Hij ging namelijk ook wel hard terwijl hij nuchter was.
![]()
en dat ik dat tegen tom heb gezegt kan wel
..
ik herinner het me nog vaag
ultimate destroy mode_on ... zeg ff wanneer we mogen beginnen met aftellen danMr Lellebel wrote:Haha ja eigenlijk welb-ram wrote:Je zult zo onderhand wel genoeg vdk foto's hebben om half hardtraxx te blackmailen of niet?Je hebt me op een idee gebracht
I haz leverage
@ tommeke.. jaaaaaaaaaaaaaa i remember again.. maar ik zei dus heel iets anders!
En af en toe nam ik hem maar omdat hij er anders zelf nooit op kwamb-ram wrote:Obviously Mr Lellebel met z'n cam
Maar ik wil ook nog wel een paar van die foto's zien dan
Volgens mij heb ik ze je allemaal gestuurd, iig waar jij op staat.Pommer wrote:En af en toe nam ik hem maar omdat hij er anders zelf nooit op kwamb-ram wrote:Obviously Mr Lellebel met z'n cam![]()
Haha ja thanx manPommer wrote:En af en toe nam ik hem maar omdat hij er anders zelf nooit op kwamb-ram wrote:Obviously Mr Lellebel met z'n cam![]()
Laten we op bass academy iets aangenamere, behaaglijkere foto's nemen dan afgelopen zaterdag 
Great idea.b-ram wrote:Laten we op bass academy iets aangenamere, behaaglijkere foto's nemen dan afgelopen zaterdag
Wat versta jij onder nuchter?Nando wrote:Great idea.b-ram wrote:Laten we op bass academy iets aangenamere, behaaglijkere foto's nemen dan afgelopen zaterdagSowieso gaat volgens mij bijna iedereen nuchter?
-
E
cola zuipen en kotsen van de suiker in de cola!Chukkels wrote:Wat versta jij onder nuchter?Nando wrote:Great idea.b-ram wrote:Laten we op bass academy iets aangenamere, behaaglijkere foto's nemen dan afgelopen zaterdagSowieso gaat volgens mij bijna iedereen nuchter?