Ik hoorde anders dat Nando behoorlijk wat keren in zijn kont geknepen is door een jongeman!Pommer wrote:
Verder dan dit ging het niet
Active topics in Off-Topic
Moderators
It wasnt meOlijfboompje wrote:Ik hoorde anders dat Nando behoorlijk wat keren in zijn kont geknepen is door een jongeman!Pommer wrote:
Uit vertrouwelijke bronnen (confidential) gehoord dat jij het wel wasPommer wrote:It wasnt meOlijfboompje wrote:Ik hoorde anders dat Nando behoorlijk wat keren in zijn kont geknepen is door een jongeman!Pommer wrote:
Hmm dan probeerde ik het mss bij Iris maar zat ik steeds verkeerd, dat kan wel 
Zo mag ik het horenPommer wrote:Hmm dan probeerde ik het mss bij Iris maar zat ik steeds verkeerd, dat kan wel
Ja, die 2 zaten nagenoeg aan elkaar vast, dus kan me voorstellen dat je in de drukte een paar centimeter er naast zat.Olijfboompje wrote:Zo mag ik het horenPommer wrote:Hmm dan probeerde ik het mss bij Iris maar zat ik steeds verkeerd, dat kan wel
pom, als je nu eens 4/5 biertjes minder had gedronken, was je reactievermogen waarschijnlijk iets beter geweestChukkels wrote:Ja, die 2 zaten nagenoeg aan elkaar vast, dus kan me voorstellen dat je in de drukte een paar centimeter er naast zat.Olijfboompje wrote:Zo mag ik het horenPommer wrote:Hmm dan probeerde ik het mss bij Iris maar zat ik steeds verkeerd, dat kan wel
Had je wel hem waarschijnlijk wel er rechtstreeks in kunnen prikkenQnalQut wrote:
pom, als je nu eens 4/5 biertjes minder had gedronken, was je reactievermogen waarschijnlijk iets beter geweesten had je wel goed gezeten man
dat heeft met hand/oog coördinatie te maken
niet met reactie snelheid
Neeeee!tommetjeuh wrote:dat heeft met hand/oog coördinatie te makenniet met reactie snelheid
Nando en Iris draaide telkens rondjes om het Pommertje moeilijk te maken
juistum...... maar dan ook echt met alle lichaamsdelen die ze hadden!!! pommer had het niet eenvoudigOlijfboompje wrote:Neeeee!tommetjeuh wrote:dat heeft met hand/oog coördinatie te makenniet met reactie snelheid
Beetje de binnenkant van je hoofd bekijken enzoQnalQut wrote:juistum...... maar dan ook echt met alle lichaamsdelen die ze hadden!!! pommer had het niet eenvoudigOlijfboompje wrote:Neeeee!tommetjeuh wrote:dat heeft met hand/oog coördinatie te makenniet met reactie snelheid
Of misschien wilde Nando wel gewoon in zn kont geknepen worden en draaiden ze daarom steeds rondjes als ik mijn vingers in de aanslag hadOlijfboompje wrote:Neeeee!tommetjeuh wrote:dat heeft met hand/oog coördinatie te makenniet met reactie snelheid
Volgens mij was ie daar idd wel voor inPommer wrote:Of misschien wilde Nando wel gewoon in zn kont geknepen worden en draaiden ze daarom steeds rondjes als ik mijn vingers in de aanslag hadOlijfboompje wrote:Neeeee!tommetjeuh wrote:dat heeft met hand/oog coördinatie te makenniet met reactie snelheid
klinkt heel fout man, die laatste opmerking van je
Ooh nu is het opeens fout?QnalQut wrote:klinkt heel fout man, die laatste opmerking van je
ja man,b-ram wrote:Ooh nu is het opeens fout?QnalQut wrote:klinkt heel fout man, die laatste opmerking van je
QnalQut wrote:ja man,b-ram wrote:Ooh nu is het opeens fout?QnalQut wrote:klinkt heel fout man, die laatste opmerking van je
Daarom vind ik het ook opmerkelijk dat je 't fout vindQnalQut wrote:like i care
ik zit in een onbeschrijflijke bui, ik vind alle hatelijke opmerkingen wel grappig vandaag, dus jab-ram wrote:Daarom vind ik het ook opmerkelijk dat je 't fout vindQnalQut wrote:like i care
QnalQut wrote:ik zit in een onbeschrijflijke bui, ik vind alle hatelijke opmerkingen wel grappig vandaag, dus jab-ram wrote:Daarom vind ik het ook opmerkelijk dat je 't fout vindQnalQut wrote:like i careniet te veel op mij letten
Lellebel heeft er een hoop, maar hij zegt ook al dat het vdk gehalte te hoog is om openbaar aantoonbaar te makenroberttt wrote:Heeft iemand nog foto's?