Ik hoorde anders dat Nando behoorlijk wat keren in zijn kont geknepen is door een jongeman!wrote:
Verder dan dit ging het niet
It wasnt mewrote:Ik hoorde anders dat Nando behoorlijk wat keren in zijn kont geknepen is door een jongeman!wrote:
Uit vertrouwelijke bronnen (confidential) gehoord dat jij het wel waswrote:It wasnt mewrote:Ik hoorde anders dat Nando behoorlijk wat keren in zijn kont geknepen is door een jongeman!wrote:
Hmm dan probeerde ik het mss bij Iris maar zat ik steeds verkeerd, dat kan wel 
Zo mag ik het horenwrote:Hmm dan probeerde ik het mss bij Iris maar zat ik steeds verkeerd, dat kan wel
Ja, die 2 zaten nagenoeg aan elkaar vast, dus kan me voorstellen dat je in de drukte een paar centimeter er naast zat.wrote:Zo mag ik het horenwrote:Hmm dan probeerde ik het mss bij Iris maar zat ik steeds verkeerd, dat kan wel
pom, als je nu eens 4/5 biertjes minder had gedronken, was je reactievermogen waarschijnlijk iets beter geweestwrote:Ja, die 2 zaten nagenoeg aan elkaar vast, dus kan me voorstellen dat je in de drukte een paar centimeter er naast zat.wrote:Zo mag ik het horenwrote:Hmm dan probeerde ik het mss bij Iris maar zat ik steeds verkeerd, dat kan wel
Had je wel hem waarschijnlijk wel er rechtstreeks in kunnen prikkenwrote:
pom, als je nu eens 4/5 biertjes minder had gedronken, was je reactievermogen waarschijnlijk iets beter geweesten had je wel goed gezeten man
dat heeft met hand/oog coördinatie te maken
niet met reactie snelheid
Neeeee!wrote:dat heeft met hand/oog coördinatie te makenniet met reactie snelheid
Nando en Iris draaide telkens rondjes om het Pommertje moeilijk te maken
juistum...... maar dan ook echt met alle lichaamsdelen die ze hadden!!! pommer had het niet eenvoudigwrote:Neeeee!wrote:dat heeft met hand/oog coördinatie te makenniet met reactie snelheid
Beetje de binnenkant van je hoofd bekijken enzowrote:juistum...... maar dan ook echt met alle lichaamsdelen die ze hadden!!! pommer had het niet eenvoudigwrote:Neeeee!wrote:dat heeft met hand/oog coördinatie te makenniet met reactie snelheid
Of misschien wilde Nando wel gewoon in zn kont geknepen worden en draaiden ze daarom steeds rondjes als ik mijn vingers in de aanslag hadwrote:Neeeee!wrote:dat heeft met hand/oog coördinatie te makenniet met reactie snelheid
Volgens mij was ie daar idd wel voor inwrote:Of misschien wilde Nando wel gewoon in zn kont geknepen worden en draaiden ze daarom steeds rondjes als ik mijn vingers in de aanslag hadwrote:Neeeee!wrote:dat heeft met hand/oog coördinatie te makenniet met reactie snelheid
klinkt heel fout man, die laatste opmerking van je
Ooh nu is het opeens fout?wrote:klinkt heel fout man, die laatste opmerking van je
ja man,wrote:Ooh nu is het opeens fout?wrote:klinkt heel fout man, die laatste opmerking van je
wrote:ja man,wrote:Ooh nu is het opeens fout?wrote:klinkt heel fout man, die laatste opmerking van je
Daarom vind ik het ook opmerkelijk dat je 't fout vindwrote:like i care
ik zit in een onbeschrijflijke bui, ik vind alle hatelijke opmerkingen wel grappig vandaag, dus jawrote:Daarom vind ik het ook opmerkelijk dat je 't fout vindwrote:like i care
wrote:ik zit in een onbeschrijflijke bui, ik vind alle hatelijke opmerkingen wel grappig vandaag, dus jawrote:Daarom vind ik het ook opmerkelijk dat je 't fout vindwrote:like i careniet te veel op mij letten
Lellebel heeft er een hoop, maar hij zegt ook al dat het vdk gehalte te hoog is om openbaar aantoonbaar te makenwrote:Heeft iemand nog foto's?