Sorry maar ik kon het echt echt niet laten..
te erge pretbekjes maar preventief geblurred

te erge pretbekjes maar preventief geblurred

van de hardtraxxers die ik ken die erop staan hebben er zeker 7 gebruikt.wrote:2 misschien 3 van de 12 hebben gebruikt haha. Mooi gemiddelde Hardtraxx!
Sorry, was het woordje 'niet' vergeten.wrote:van de hardtraxxers die ik ken die erop staan hebben er zeker 7 gebruikt.wrote:2 misschien 3 van de 12 hebben gebruikt haha. Mooi gemiddelde Hardtraxx!

haha die had ik wel een paar keer zien langslopen, grote beer datwrote:Sorry maar ik kon het echt echt niet laten..
te erge pretbekjes maar preventief geblurred![]()
Luc in rust-stand, eerste keer dat ik je zo zie op een foto of filmpje.wrote:Volgensmij heb ik hier ook nog geen fototje geplaatst.
Doe ook maar ff mee dan
Stoer hoor, zo'n flesje cola.wrote:Volgensmij heb ik hier ook nog geen fototje geplaatst.
Doe ook maar ff mee dan
Qnalqut zegt;wrote:Stoer hoor, zo'n flesje cola.wrote:Volgensmij heb ik hier ook nog geen fototje geplaatst.
Doe ook maar ff mee dan
Hij is blijkbaar gehandicapt.wrote: Qnalqut zegt;
"Hij kon tenminste zijn kaken op elkaar houden en recht voor zich uit kijken."
De plaatsing van het flesje cola is ook geheel perongelukwrote:Stoer hoor, zo'n flesje cola.wrote:Volgensmij heb ik hier ook nog geen fototje geplaatst.
Doe ook maar ff mee dan
Wel belgisch, maar nog nooit naar een hardstyle feest geweestwrote:is jouw vriendin ook belgisch? volgens mij heb ik haar nog gesproken op daydream namelijk!wrote:foto
Haha geniaalwrote:Stoer hoor, zo'n flesje cola.wrote:Volgensmij heb ik hier ook nog geen fototje geplaatst.
Doe ook maar ff mee dan
Hoezo heb jij iets tegen gay?wrote:gay is niet ok!
Hangt ervan af tot hoe ver dat gaatwrote:Hoezo heb jij iets tegen gay?wrote:gay is niet ok!