Ik heb jullie er iig 1 gestuurd, staan wel wat verotte koppies op (Nandob-ram wrote:Lellebel heeft er een hoop, maar hij zegt ook al dat het vdk gehalte te hoog is om openbaar aantoonbaar te makenroberttt wrote:Heeft iemand nog foto's?
Active topics in Off-Topic
Moderators
gast, ga nou niet openlijk hier neerzetten wie er zooo verrot opstaat..
Die foto heeft toch ook al in het free festival topic gestaan of ben ik nou aan het hallucineren? 
kijk pagina 158 van dit topic?b-ram wrote:Die foto heeft toch ook al in het free festival topic gestaan of ben ik nou aan het hallucineren?
CorrectemundooQnalQut wrote:kijk pagina 158 van dit topic?b-ram wrote:Die foto heeft toch ook al in het free festival topic gestaan of ben ik nou aan het hallucineren?
uhm ik weet niet hoor maar hij had zelf ook al gezegt dat ie wat te hard was gegaan in andere topics dus ik meld echt niks schokkends ofzo hoorQnalQut wrote:gast, ga nou niet openlijk hier neerzetten wie er zooo verrot opstaat..
Jah maar die was wat "aangepast"b-ram wrote:Die foto heeft toch ook al in het free festival topic gestaan of ben ik nou aan het hallucineren?
ja met mijn leipe kop nog in full hd 
Dat is dan wel weer sympathiek van jetommetjeuh wrote:sorryvond hem wel meevallen
Foto's kunnen inderdaad gePM't worden, of privé gezet worden op Spacetraxx hyves 
Uiteraard, je bent ons gespreksonderwerp sinds zaterdagNando wrote:Moet het weer over mij gaan?
-
T
Is die er? :OChukkels wrote:Spacetraxx hyves
Snap er niks van.Olijfboompje wrote:Uiteraard, je bent ons gespreksonderwerp sinds zaterdagNando wrote:Moet het weer over mij gaan?
Anders ik nietNando wrote:Snap er niks van.Olijfboompje wrote:Uiteraard, je bent ons gespreksonderwerp sinds zaterdagNando wrote:Moet het weer over mij gaan?
Je stond er harstikke chill bij!
Niet ver want hij is al van mijPommer wrote:Verder dan dit ging het nietSkedoedelefloeps wrote:Hangt ervan af tot hoe ver dat gaat
Iris93 wrote:Niet ver want hij is al van mijPommer wrote:Verder dan dit ging het nietSkedoedelefloeps wrote:Hangt ervan af tot hoe ver dat gaat
En ik heb aan niemand z'n achterwerk gezeten op dat van Iris na.
Dat klopt.b-ram wrote:Lellebel heeft er een hoop, maar hij zegt ook al dat het vdk gehalte te hoog is om openbaar aantoonbaar te makenroberttt wrote:Heeft iemand nog foto's?
Niet schrikken, ook niet gaan lachen voor de mensen die ze te zien krijgen.
Ik heb mezelf al hard genoeg uitgelachen..
-
B
Ja zeg dat dan niet hier.. Nu wil ik ze ook zienIris93 wrote:Dat klopt.b-ram wrote:Lellebel heeft er een hoop, maar hij zegt ook al dat het vdk gehalte te hoog is om openbaar aantoonbaar te makenroberttt wrote:Heeft iemand nog foto's?
Ik moest gniffelenIris93 wrote:Dat klopt.b-ram wrote:Lellebel heeft er een hoop, maar hij zegt ook al dat het vdk gehalte te hoog is om openbaar aantoonbaar te makenroberttt wrote:Heeft iemand nog foto's?
Ik had het in de gatenNando wrote:Iris93 wrote:Niet ver want hij is al van mijPommer wrote:Verder dan dit ging het niet![]()
En ik heb aan niemand z'n achterwerk gezeten op dat van Iris na.
Gekkie ben ik soms ook heb-ram wrote:Ik moest gniffelenIris93 wrote:Dat klopt.b-ram wrote: Lellebel heeft er een hoop, maar hij zegt ook al dat het vdk gehalte te hoog is om openbaar aantoonbaar te maken
Hahah ik stond er zelf ook niet al te helder bijIris93 wrote:Gekkie ben ik soms ook heb-ram wrote:Ik moest gniffelen