wie is die neger? en die met de zonnebril ?wrote:Van gisteren op Dreamfields:
G
E
sorry ik zit ff in een heerlijke gare bui: is dat niet Negert?wrote:wie is die neger? en die met de zonnebril ?wrote:Van gisteren op Dreamfields:
In volgorde van links naar rechts nog maar eens dan:wrote:wie is die neger? en die met de zonnebril ?
Mr. Lellebel, Nando, Prosp3ct, ???, Mr Vertigo, 93Wesley93
Lellebel, heb je die foto, die je maakte van mij en die maat ook nog even voor me, of post hem hier ff?
Ja echt ontzettend.wrote:Ben je verliefd op the Machine
Maakt nie uit, ik ook duswrote:Ja echt ontzettend.wrote:Ben je verliefd op the Machine
Oefwrote:Maakt nie uit, ik ook duswrote:Ja echt ontzettend.wrote:Ben je verliefd op the Machine
Oooooo grapjas. Ik schrok al hihi.wrote:Op z'n muziek dan he
Wattan? zou het erg zijn ?wrote:Oooooo grapjas. Ik schrok al hihi.wrote:Op z'n muziek dan he
G
is prospect actief? nee tocH?wrote:In volgorde van links naar rechts nog maar eens dan:wrote:wie is die neger? en die met de zonnebril ?
Zie @ feesten in het topic over dreamfieldswrote:is prospect actief? nee tocH?wrote:In volgorde van links naar rechts nog maar eens dan:wrote:wie is die neger? en die met de zonnebril ?
Heb vandaag ergens zijn eerste post gezien, dus ik zou zeggen : Ja. 
Nee, peace to all gay guys.wrote:Wattan? zou het erg zijn ?wrote:Oooooo grapjas. Ik schrok al hihi.wrote:Op z'n muziek dan he
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Zo... die Machine is me toch een rare snuiter als je hem zo ziet 

Volgens mij ziet Daniël Iris staan ofzo
Last edited by Chukkels on , edited 1 time in total.
Wesley, jou zag ik op wish echt overal... Stond bij bij paar mensen vooraan @ mainstage stond jij er ook. Stond ik een tijd nadien wat meer in het midden stond jij ook weer opeens naast me
. Het begon eng te worden
.
Hij wordt er iedergeval nat vanwrote:
Volgens mij ziet Daniël Iris staan ofzo
Hahahaha.wrote:Wesley, jou zag ik op wish echt overal... Stond bij bij paar mensen vooraan @ mainstage stond jij er ook. Stond ik een tijd nadien wat meer in het midden stond jij ook weer opeens naast me. Het begon eng te worden
.