en die komt na: FRIDAY!! FRIDAY!!PierrePruuk wrote:Zondag. Oftewel: de dag na zaterdag
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
Nee je hebt gingers en daywalkersKSwoosh wrote:roberttt wrote:je hebt gingers en redhead
Kijk je geen southpark
-
G
en gingerbread:hardaddict wrote:Nee je hebt gingers en daywalkersKSwoosh wrote:roberttt wrote:je hebt gingers en redhead
Kijk je geen southpark

lol is dat Hard Twins? wist ik niet,heb ik ook nog even mee staan buurtenstefaneke wrote:
Hard Twins - The Machine - en Ik!
Van gisteren op Dreamfields:

Last edited by Inner Creativity on 10 Jul 2011 20:17, edited 1 time in total.
93Wesley93 wrote: foto
Hier trouwens ook nog een foto van Nando & ik met Alphaverb,Intractable One & The Machine.

DankjeG1LL wrote:Daniël & Coen zijn baas
ben je me nou aan het vergelijken met de laatste keer dat je me zag op Defqon zeker?roberttt wrote:hey wat sta je er goed bij![]()
Weet niet eens wie die middelste gast is op de foto terwijl hij bijna een hele dag bij mij stond te stampen.
Ik weet de helft van wie jullie zijn ook niet.93Wesley93 wrote:ben je me nou aan het vergelijken met de laatste keer dat je me zag op Defqon zeker?roberttt wrote:hey wat sta je er goed bij![]()
Daar was ik een groot wrak toen inderdaad.
![]()
Weet niet eens wie die middelste gast is op de foto terwijl hij bijna een hele dag bij mij stond te stampen.
Terwijl jullie je al minstens 4 keer hebben voorgesteld
Jou kan ik inmiddels wel plaatsen
Ja dat is je geraden! Je hebt me ook al minstens 10 keer gezien ofzo maar op Defqon pas voor het eerst voorgesteld voorheen kwam het er nooit van.Olijfboompje wrote:Ik weet de helft van wie jullie zijn ook niet.93Wesley93 wrote:ben je me nou aan het vergelijken met de laatste keer dat je me zag op Defqon zeker?roberttt wrote:hey wat sta je er goed bij![]()
Daar was ik een groot wrak toen inderdaad.
![]()
Terwijl jullie je al minstens 4 keer hebben voorgesteld
Jou kan ik inmiddels wel plaatsen
En dat probleem met de helft niet kennen is herkenbaar, zijn gister serieus 3/4 mensen naar mij gekomen die me op Wish hadden gesproken en ik herkende ze gewoon niet meer.
ik ben ook zo goed met namen XD weet jou nu tenminste te onthouden
heeft ook een tijd geduurd
Het was ook gewoon Jupiler.
Heb daar goed van geprofiteerd in ieder geval. 
Ja op Ground Zero hadden ze ook juup. Geweldig! Beter dan die grafuilenzeik Bavaria 
-
S
93Wesley93 wrote:Het was ook gewoon Jupiler.Heb daar goed van geprofiteerd in ieder geval.
Gisteren was The Machine ook bij onze party, alleen kon je zien dat die gast net wat te veel op had
Haha ja,93Wesley93 wrote: Ja dat is je geraden! Je hebt me ook al minstens 10 keer gezien ofzo maar op Defqon pas voor het eerst voorgesteld voorheen kwam het er nooit van.
En dat probleem met de helft niet kennen is herkenbaar, zijn gister serieus 3/4 mensen naar mij gekomen die me op Wish hadden gesproken en ik herkende ze gewoon niet meer.
De namen weet ik nooit, echt superirritant, nu sta ik daar ook niet om iedereens naam te onthouden, maar het kan wel eens een lullig effect hebben naderhand
-
E
allemaal blije spacende kippen op die foto.93Wesley93 wrote:Van gisteren op Dreamfields:
wast gezellig?
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Festuca wrote:The Machine is zo'n Uberheld
Ze waren bijna allemaal nuchterbiscuit wrote:
allemaal blije spacende kippen op die foto.
wast gezellig?
-
E
heerlijk.Olijfboompje wrote:Ze waren bijna allemaal nuchterbiscuit wrote:
allemaal blije spacende kippen op die foto.
wast gezellig?
voldaan maar moe?
Laten we zeggen dat nagenoeg iedereen van die foto nuchter was. Ik noem geen namen.biscuit wrote:allemaal blije spacende kippen op die foto
.wast gezellig?
Gezellig was het zeker, top feestje man. Dit feest heeft bewezen dat ik zelfs gewoon alleen naar een feestje kan reizen en het nog heel leuk kan hebben met iedereen hier.