JepEl Mare wrote:Lellebel, heb je die foto, die je maakte van mij en die maat ook nog even voor me, of post hem hier ff?

JepEl Mare wrote:Lellebel, heb je die foto, die je maakte van mij en die maat ook nog even voor me, of post hem hier ff?

beide freaky eyesDarkBeatz wrote:Met een collega op Dreamfields:
idd. leuke collega heeft ie.Pommer wrote:Leuke collega's heb jij zeg
Ik vind ook dat ik leuke collega's hebbiscuit wrote:idd. leuke collega heeft ie.Pommer wrote:Leuke collega's heb jij zeg
denk maar ff solliciteren
Ik ga er maar solliciteren, ben ook wel een drugs expert. Als je dan met zulke dames mag werkenDarkBeatz wrote:Ik vind ook dat ik leuke collega's hebbiscuit wrote:idd. leuke collega heeft ie.Pommer wrote:Leuke collega's heb jij zeg
denk maar ff solliciteren

Miss handig om er bij te zetten wie jij bentLuxion wrote:Dreamfields
FOTOOO
Doet me denken aan die gekke spanjaard, Ricardo..El Mare wrote:Wie is die kerel in dat bloemetjesblousje of iets wat daar op lijkt? Komt me zeer herkenbaar voor.
die met dat blokjes overhemd en zonnebril, heet die toevallig dennis?Luxion wrote:Dreamfields
Hmm... heb ik jou gesproken dan? :pHenk-Jan wrote:Aha dus dat ben jijrobkuh1990 wrote:mg][/url]je kwam me al zo bekend voor op die aftermovie.
Nee ik heb je verder niet gesproken hoor, herken alleen je gezichtrobkuh1990 wrote:Hmm... heb ik jou gesproken dan? :pHenk-Jan wrote: Aha dus dat ben jijje kwam me al zo bekend voor op die aftermovie.
NOUJA, stuiterballen herken je altijd wel

Ja klopt ja hahaha, even foto opgezocht waar we allebei op staan.Vik wrote:Ja dat is ze! Haha, het is wel echt een gezellige meid!
Die heet quint. Echt een praatmachine is dat. ken niemand die zo veel praat als hem!
Haha ik denk niet dat er nog veel van terecht komt.Vik wrote:Haha nice! Neem Nando dan ook mee. Ga ik ook wel mee als dat magIris93 wrote:Ja klopt ja hahaha, even foto opgezocht waar we allebei op staan.Vik wrote:Ja dat is ze! Haha, het is wel echt een gezellige meid!
Die heet quint. Echt een praatmachine is dat. ken niemand die zo veel praat als hem!
Ja is gezelligMoet altijd nog een x daar naartoe om te stappen haha.
Dit was daar in de discotheek, warm daar! Allemaal bezwete koppies
Ik ga niet beginnen aan ddw stappen haha. Ik ga echt niet tot nauwelijks meer uit. Geen behoefte meer aan, terwijl ik eerst bekend stond als het feestbeestVik wrote:Tilburg is op Dinsdag ook heel gezellig hoor hahaMisschien nog wel gezelliger als in het weekend
Dat kennen ze hier in Kampen niet. Hier is het een en al gehaat.Vik wrote:Feesten is idd veel leuker. Al vind ik de kroeg ook wel leuk. beetje socializen.Iris93 wrote:Ik ga niet beginnen aan ddw stappen haha. Ik ga echt niet tot nauwelijks meer uit. Geen behoefte meer aan, terwijl ik eerst bekend stond als het feestbeestVik wrote:Tilburg is op Dinsdag ook heel gezellig hoor hahaMisschien nog wel gezelliger als in het weekend
![]()
Lang leve feesten.