Was toch een grapje met dat aandacht, wist dat iemand zou happenPiaaa wrote:Tsjaa je vraagt er zelf om met je mooiboy foto, als ik zo'n foto zou hebben zou ik em niet eens durven posten hier.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Volgens mij zag ik hem lopen op defqonkatamaran wrote:
![]()
Ontopic maar weer, veels te veel aandacht bij onze foto's, hou ik niet van.
Dan vraag ik me af wat jij dan op hadhardaddict wrote:Volgens mij zag ik hem lopen op defqonkatamaran wrote:
![]()
Ontopic maar weer, veels te veel aandacht bij onze foto's, hou ik niet van.
Iemand linkje naar de foto's van Iris?
HahahKettingzaag wrote:Iemand linkje naar de foto's van Iris?
Vraag het haar zelf zou ik zeggen.
Pagina 135.wootum wrote:HahahKettingzaag wrote:Iemand linkje naar de foto's van Iris?![]()
Vraag het haar zelf zou ik zeggen.
katamaran wrote:Ik hou van wasberen, laat mij aub zuid-anatolische fluitmakreel zeggen.Iris93 wrote:Varken![]()
QnalQut wrote:katamaran wrote:Ik hou van wasberen, laat mij aub zuid-anatolische fluitmakreel zeggen.Iris93 wrote:Varken![]()
kutt, verkeerde wasbeer vervangen
haha.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Ga eens aan de fitness man! 
doe ik nu ookRamirez wrote:Ga eens aan de fitness man!
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Denk aan je voeding!roberttt wrote:doe ik nu ookRamirez wrote:Ga eens aan de fitness man!2x in de week :p sinds vorige week
Eerst maar is meer etenroberttt wrote:doe ik nu ookRamirez wrote:Ga eens aan de fitness man!2x in de week :p sinds vorige week
Jonge dat het door drugs komt is onzin vriend.. ik heb geen brede bouw en eet veel maar kom amper aan. Enigste wat ik kan doen is sporten waardoor ik bredere wordt, heb ook dunne armen. Maar heeft vooral met de bouw van mijn lichaam te maken, kan ik weinig aan doen.mrazura wrote:Eerst maar is meer etenroberttt wrote:doe ik nu ookRamirez wrote:Ga eens aan de fitness man!2x in de week :p sinds vorige week
Bij mij kwam het serieus door de droeks ook, nu ik minder gebruik kom ik echt behoorlijk aan.
Niet direct nee, maar indirect bij mij wel hoor. Ik eet nu veeeeeeeeel meer en heb honger terwijl ik dat anders nooit had.roberttt wrote:Jonge dat het door drugs komt is onzin vriend.. ik heb geen brede bouw en eet veel maar kom amper aan. Enigste wat ik kan doen is sporten waardoor ik bredere wordt, heb ook dunne armen. Maar heeft vooral met de bouw van mijn lichaam te maken, kan ik weinig aan doen.
Ik heb precies dezelfde bouw als jou hoor robert dus ik ken het
Gewoon volle bak bulken moet je. Kip, vis , eieren, brood, rijst, kwark, noten. Alles naar binnen werken en dan bedoel ik geen hoog-glychemische tering zooi als chips e.d.. Maar eet producten waar je op kan groeien.
En een goed trainingsschema want ik weet zeker dat je huidige schema crap is.
MOAR STEROIDSKettingzaag wrote:Gewoon volle bak bulken moet je. Kip, vis , eieren, brood, rijst, kwark, noten. Alles naar binnen werken en dan bedoel ik geen hoog-glychemische tering zooi als chips e.d.. Maar eet producten waar je op kan groeien.
En bedankt? ben net een week bezig trolololKettingzaag wrote: En een goed trainingsschema want ik weet zeker dat je huidige schema crap is.
Doe ik alKettingzaag wrote:Gewoon volle bak bulken moet je. Kip, vis , eieren, brood, rijst, kwark, noten. Alles naar binnen werken en dan bedoel ik geen hoog-glychemische tering zooi als chips e.d.. Maar eet producten waar je op kan groeien.
Gewoon de voordeelverpakking nacho chips (chili flavoured) kopen van 0.75 kilo voor 2,50 ofzo. Dit is bij de c1000 of de albert heijn resulteert onmiddelijk in gewicht toename.Kettingzaag wrote:Gewoon volle bak bulken moet je. Kip, vis , eieren, brood, rijst, kwark, noten. Alles naar binnen werken en dan bedoel ik geen hoog-glychemische tering zooi als chips e.d.. Maar eet producten waar je op kan groeien.
-
G
Preciesroberttt wrote:En bedankt? ben net een week bezig trolololKettingzaag wrote: En een goed trainingsschema want ik weet zeker dat je huidige schema crap is.
ik had een goed schema... maar door studie helemaal naar de tyfus
Zet hem op tijger! Schema's zijn handig voor mensen die zich er aan houden ik ben chaotisch dus werkt niet bij mij helaas.roberttt wrote:En bedankt? ben net een week bezig trolololKettingzaag wrote: En een goed trainingsschema want ik weet zeker dat je huidige schema crap is.
Doe ik alKettingzaag wrote:Gewoon volle bak bulken moet je. Kip, vis , eieren, brood, rijst, kwark, noten. Alles naar binnen werken en dan bedoel ik geen hoog-glychemische tering zooi als chips e.d.. Maar eet producten waar je op kan groeien.
toen liep ik voorbij toen die werd gemaakt hahawootum wrote:Ook maar een foto van onze groep![]()
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
haje dus geen anus aan he...