mrazura schreef:
roberttt schreef:
Jonge dat het door drugs komt is onzin vriend.. ik heb geen brede bouw en eet veel maar kom amper aan. Enigste wat ik kan doen is sporten waardoor ik bredere wordt, heb ook dunne armen. Maar heeft vooral met de bouw van mijn lichaam te maken, kan ik weinig aan doen.
Niet direct nee, maar indirect bij mij wel hoor. Ik eet nu veeeeeeeeel meer en heb honger terwijl ik dat anders nooit had.
Ik heb precies dezelfde bouw als jou hoor robert dus ik ken het

Drugs zorgt er inderdaad niet direct voor, helemaal niet voor als je alleen op feesten gebruikt en niet dagelijks

Iemand die ik ken is 1.5 jaar lang pep-verslaafd geweest, maar als je hem ziet is het toch een kerel met flink wat massa en kracht
Heeft veel te maken met de stofwisseling en de bouw die je hebt gekregen, ik kan zelf ook zoveel eten als ik wil en zal niet tot weinig aankomen.. Op zich heerlijk, ik maak me ook niet druk om een extra frikandel terwijl sommige kerels zich net als vrouwen gedragen en gaan lijnen

!
Als ik dus (en denk robert en mrazura ook als ik dit zo lees) meer massa wil krijgen moet dat komen in de vorm van spieren, aangezien de stofwisseling van het lichaam zo hoog is dat het erg moeilijk is om massa te krijgen in de vorm van vet! Top uiteraard, maar lastig.
Nu komt het drugsgedeelte eraan te pas.. Wanneer jij doordeweeks keihard traint en bezig bent met spiermassa te creëren zal dit in het weekend net zo hard weer afgebroken worden als je drugs gaat gebruiken! Drugs zorgt direct voor minder eten, eetlust verdwijnt. Dit terwijl jij op een feest genoeg energie aan het verbranden bent! Nu zullen je eiwitten op raken in je lichaam (correct me if i'm wrong) en dit zal later op de dag uit je spieren worden gehaald.. Weet niet precies of het eiwitten zijn maar volgens mij wel, en zo niet dan is het een andere stof die alsnog voor spierafbraak zorgt

Je lichaam zal dus je spieren gebruiken en afbreken om zo de rest van je lichaam van energie te voorzien.
Wanneer je dus niet de bouw hebt om al breed te worden (ken genoeg mensen die dagelijks trainen en maar nauwelijks breder worden), en je wijkt al iets af van optimale voeding door de gehele week zal het een heel lastige taak worden!
Dus tja, stop je vol met supplementen als je denkt dat het helpt, pak de steroïden erbij en ga zo maar door. Je hebt de bouw of je hebt hem niet en je kunt deze niet of nauwelijks beïnvloeden!