Haha helden.
Mja je kunt ons het ook wijsmaken dat jij dat bent. 
Active topics in Off-Topic
Moderators
die geroene lijkt brennan heart en die oranje headhunterz .. haha
Daar keek ik ook al naar ja. En dacht ook dat Frontliner er bij stond met zn kale harses. En BH is te herkennen aan zn gespierde buik.p-stylez wrote:die geroene lijkt brennan heart en die oranje headhunterz .. haha
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ik wou da ook al zeggen met die buik jap-stylez wrote:die geroene lijkt brennan heart en die oranje headhunterz .. haha
Hahaha
Ik ben echt de blauwe
Was wel gekkehuis toen op Defqon... Zoveel mensen wilden met ons op de foto
Hier dan nog maar een foto waarbij je me wel kan zien

Hier dan nog maar een foto waarbij je me wel kan zien

En Titan met ontbloot bovenlijf en met zn ogen dicht. 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
TakkU is wel die blauwe hij kwam laatst bij mij zo de studio binnen lopen, held 
Waarom zou je in godsnaam zo'n ding aan doen
Ja dat snap ik ook nog niet helemaalPommer wrote:Waarom zou je in godsnaam zo'n ding aan doen
mrazura wrote:Niet direct nee, maar indirect bij mij wel hoor. Ik eet nu veeeeeeeeel meer en heb honger terwijl ik dat anders nooit had.roberttt wrote:Jonge dat het door drugs komt is onzin vriend.. ik heb geen brede bouw en eet veel maar kom amper aan. Enigste wat ik kan doen is sporten waardoor ik bredere wordt, heb ook dunne armen. Maar heeft vooral met de bouw van mijn lichaam te maken, kan ik weinig aan doen.
Ik heb precies dezelfde bouw als jou hoor robert dus ik ken het
Drugs zorgt er inderdaad niet direct voor, helemaal niet voor als je alleen op feesten gebruikt en niet dagelijks
Heeft veel te maken met de stofwisseling en de bouw die je hebt gekregen, ik kan zelf ook zoveel eten als ik wil en zal niet tot weinig aankomen.. Op zich heerlijk, ik maak me ook niet druk om een extra frikandel terwijl sommige kerels zich net als vrouwen gedragen en gaan lijnen
Als ik dus (en denk robert en mrazura ook als ik dit zo lees) meer massa wil krijgen moet dat komen in de vorm van spieren, aangezien de stofwisseling van het lichaam zo hoog is dat het erg moeilijk is om massa te krijgen in de vorm van vet! Top uiteraard, maar lastig.
Nu komt het drugsgedeelte eraan te pas.. Wanneer jij doordeweeks keihard traint en bezig bent met spiermassa te creëren zal dit in het weekend net zo hard weer afgebroken worden als je drugs gaat gebruiken! Drugs zorgt direct voor minder eten, eetlust verdwijnt. Dit terwijl jij op een feest genoeg energie aan het verbranden bent! Nu zullen je eiwitten op raken in je lichaam (correct me if i'm wrong) en dit zal later op de dag uit je spieren worden gehaald.. Weet niet precies of het eiwitten zijn maar volgens mij wel, en zo niet dan is het een andere stof die alsnog voor spierafbraak zorgt
Wanneer je dus niet de bouw hebt om al breed te worden (ken genoeg mensen die dagelijks trainen en maar nauwelijks breder worden), en je wijkt al iets af van optimale voeding door de gehele week zal het een heel lastige taak worden!
Dus tja, stop je vol met supplementen als je denkt dat het helpt, pak de steroïden erbij en ga zo maar door. Je hebt de bouw of je hebt hem niet en je kunt deze niet of nauwelijks beïnvloeden!
Hij heeft van te voren al ergens gezegd dat hij aanwezig was met zon blauw gevalParvuz wrote:Haha helden.Mja je kunt ons het ook wijsmaken dat jij dat bent.
-
G
dat heeft u goed gezien.maarten1410 wrote:Ja.. En dit is het foto topic.
Hehe klopt inderdaadhardaddict wrote:Hij heeft van te voren al ergens gezegd dat hij aanwezig was met zon blauw gevalParvuz wrote:Haha helden.Mja je kunt ons het ook wijsmaken dat jij dat bent.
Kloptmaarten1410 wrote:Ja.. En dit is het foto topic.
Klopt ookProject 141 wrote:Ja maar die discussie begon ook met een foto
Ja ik moet toch wat zo op de vrije dag, dus ging even beetje informatief doen in een niet-informatief topic, vetjes hé
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Hier nog zo een, ik vreet echt veel, patat burgers worstenbroodjes pizza alles maar ik kom geen gram aan.mrazura wrote:Niet direct nee, maar indirect bij mij wel hoor. Ik eet nu veeeeeeeeel meer en heb honger terwijl ik dat anders nooit had.roberttt wrote:Jonge dat het door drugs komt is onzin vriend.. ik heb geen brede bouw en eet veel maar kom amper aan. Enigste wat ik kan doen is sporten waardoor ik bredere wordt, heb ook dunne armen. Maar heeft vooral met de bouw van mijn lichaam te maken, kan ik weinig aan doen.
Ik heb precies dezelfde bouw als jou hoor robert dus ik ken het
lol ik heb zowel kwa gewicht als lengte precies hetzelfde als jou.. en kwa dieet ookHoofdcoach wrote:Hier nog zo een, ik vreet echt veel, patat burgers worstenbroodjes pizza alles maar ik kom geen gram aan.mrazura wrote:Niet direct nee, maar indirect bij mij wel hoor. Ik eet nu veeeeeeeeel meer en heb honger terwijl ik dat anders nooit had.roberttt wrote:Jonge dat het door drugs komt is onzin vriend.. ik heb geen brede bouw en eet veel maar kom amper aan. Enigste wat ik kan doen is sporten waardoor ik bredere wordt, heb ook dunne armen. Maar heeft vooral met de bouw van mijn lichaam te maken, kan ik weinig aan doen.
Ik heb precies dezelfde bouw als jou hoor robert dus ik ken hetweeg iets van 67 kilo met 1.89 lengte ofzo
ben best dun
-
C
ik heb wel een vetrand op mijn buik
maar ben 1.80 met 70-73 kilo
maar ben 1.80 met 70-73 kilo
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ik moet nog wat kilo's kwijt 
Mag ik ze hebben?Skedoedelefloeps wrote:Ik moet nog wat kilo's kwijt
67 kilo op 1.89 is wel heel weinig zeg...
ik zit op 69 kilo @ 1.82 ongeveer... en ik ben pas 15...
-
M
101.4 kg 1.88 maar train ook veel in de sportschoolRobertV wrote:67 kilo op 1.89 is wel heel weinig zeg...