Heel anders dan die andere foto!Parvuz wrote:Gewone foto dan maar. Rechts.
Active topics in Off-Topic
Moderators
daar zie je er echt veel anders uit 
Last edited by pecola-tje on 05 Jul 2011 19:58, edited 1 time in total.
Met je v/d Gijp shirtje
Baas boven baas!
Ehm, ik kijk serieus niet, maar het is iets met een D.QnalQut wrote:vertel me dan maar is de hoofdstad van tanzania? zonder te googlenkatamaran wrote:Maar die landkaart en wereldbol staan toch nog ergens voor hoor, kende ooit elk land met hoofdstad van de hele wereld. Haha, wat een hobby had ik als klein jongetje.
Ehm, Do.. nog wat.
Jeah!wootum wrote:Met je Gijp shirtjeBaas boven baas!
Is toch heerlijk man?!
En kan best dat ik er anders uit zie. Andere foto is half hoofd, en 2 jaar terug ofzo.
Dodoma zie ik nu, naja, na 3/4 jaar toch nog best netjes. 
toch nice hahakatamaran wrote:Dodoma zie ik nu, naja, na 3/4 jaar toch nog best netjes.
krijg je als je naar hardstyle feestjes gaat en niet van de snoepjes af kan blijvenParvuz wrote:Jeah!wootum wrote:Met je Gijp shirtjeBaas boven baas!
![]()
Is toch heerlijk man?!
En kan best dat ik er anders uit zie. Andere foto is half hoofd, en 2 jaar terug ofzo.
Doe ik niet aan.QnalQut wrote: krijg je als je naar hardstyle feestjes gaat en niet van de snoepjes af kan blijven
haha..Parvuz wrote:Doe ik niet aan.QnalQut wrote: krijg je als je naar hardstyle feestjes gaat en niet van de snoepjes af kan blijven
Mja zie je dus iemand op een hardstyle feestje lopen met een van der gijp shirtje aan. Dan ben ik het waarscheinlijk. 
LeugenaarParvuz wrote:Doe ik niet aan.QnalQut wrote: krijg je als je naar hardstyle feestjes gaat en niet van de snoepjes af kan blijven

Wedden dat je er niet van af kan blijven.
Damn, t water loopt me in de bek, maar ik hou me sterk. 
zet je die waarschijnlijk er expres zo neer of?Parvuz wrote:Mja zie je dus iemand op een hardstyle feestje lopen met een van der gijp shirtje aan. Dan ben ik het waarscheinlijk.
En wtf is een van der gijp shirt? Of ben ik nu cultuurbarbaar?
Zo raar als ik er nu over nadenk, wist vroeger zelfs de hoofdstad van Brunei.
Haha
Nee joh, die vent is zo dom als het achterwerk van een wasbeerIris93 wrote:zet je die waarschijnlijk er expres zo neer of?Parvuz wrote:Mja zie je dus iemand op een hardstyle feestje lopen met een van der gijp shirtje aan. Dan ben ik het waarscheinlijk.
Ogh ik typ wat verkeerd haha. I don't care.Iris93 wrote:zet je die waarschijnlijk er expres zo neer of?Parvuz wrote:Mja zie je dus iemand op een hardstyle feestje lopen met een van der gijp shirtje aan. Dan ben ik het waarscheinlijk.
René van der Gijp is een begrip in de Nederlandse voetbalwereld.
Varkenkatamaran wrote:Nee joh, die vent is zo dom als het achterwerk van een wasbeerIris93 wrote:zet je die waarschijnlijk er expres zo neer of?Parvuz wrote:Mja zie je dus iemand op een hardstyle feestje lopen met een van der gijp shirtje aan. Dan ben ik het waarscheinlijk.
Parvuz wrote:René van der Gijp is een begrip in de Nederlandse mannenwereld.
Ik hou van wasberen, laat mij aub wasbeer zeggen.Iris93 wrote:Varken
Laten we nu maar weer ontopic gaan in dit offtopic-topic. 
Oke, plaats dan maar een mooie foto van een wasbeer, is het ook weer ontopickatamaran wrote:Ik hou van wasberen, laat mij aub wasbeer zeggen.Iris93 wrote:Varken![]()
Dat van der Gijp shirtje is idd wel geniaal!

Ontopic maar weer, veels te veel aandacht bij onze foto's, hou ik niet van.