meer dit beeld

bedoel skedoedelefloeps die heet robinmrazura wrote:Huh maar je heb me toch gewoon gezien
Snap ik want Robin is ook een naam voor de echte bazenroberttt wrote:bedoel skedoedelefloeps die heet robinmrazura wrote:Huh maar je heb me toch gewoon gezienhahahah
Ik vind het anders echt een kut naammrazura wrote:Snap ik want Robin is ook een naam voor de echte bazenroberttt wrote:bedoel skedoedelefloeps die heet robinmrazura wrote:Huh maar je heb me toch gewoon gezienhahahah
Kan beide...roberttt wrote:Meisjes naam
trololololSkedoedelefloeps wrote:Kan beide...roberttt wrote:Meisjes naam

ik ken hetroberttt wrote:nou mijn naam.. spelt iedereen met 2x een B hoe achterlijk ben je dan..
Zelfs hier gebeurt het..![]()
![]()
![]()
![]()
gewoon robert :p zo zeg je het RO BERTRobertV wrote:ik ken hetroberttt wrote:nou mijn naam.. spelt iedereen met 2x een B hoe achterlijk ben je dan..
Zelfs hier gebeurt het..![]()
![]()
![]()
![]()
mijn naam spreek je trouwens wel uit als robbert en niet al rooooobert.
Jorann wrote:[img]foto%20jorann[/img]
Rechts
Als ik zo naar Jorann kijk, weet hij precies waarom de dame op links zo kijktSkedoedelefloeps wrote:Die linker kijkt wel leuk zeg
maarten1410 wrote:Precies, niet met twee b's, wel met drie t's. Rob-berttt
Jorann wrote:[img]foto%20jorann[/img]
RechtsAls ik zo naar Jorann kijk, weet hij precies waarom de dame op links zo kijktSkedoedelefloeps wrote:Die linker kijkt wel leuk zegGoeie blik!

ff snel een foto en dan weer verdermrazura wrote:Haha robert je staat echt alsof je op het punt staat een sprintje te trekken
Heb nog wel een erge foto, waar ik een gekke bek trek.. Wat een beetje raar er uit ziet :p kijk maar op daniel ze PF ..mrazura wrote:Hahahaha![]()
Beter zetten ze die foto van mij, chukkels en squirrie ff snel online. Ik ben benieuwd hoe we eruit zagen want echt iedereen keek ons aan![]()
Haha die dat je alleen staat of die in de keuken met Christiaan?roberttt wrote:Heb nog wel een erge foto, waar ik een gekke bek trek.. Wat een beetje raar er uit ziet :p kijk maar op daniel ze PF ..mrazura wrote:Hahahaha![]()
Beter zetten ze die foto van mij, chukkels en squirrie ff snel online. Ik ben benieuwd hoe we eruit zagen want echt iedereen keek ons aan![]()
Met wessel Op defqonmrazura wrote:Haha die dat je alleen staat of die in de keuken met Christiaan?roberttt wrote:Heb nog wel een erge foto, waar ik een gekke bek trek.. Wat een beetje raar er uit ziet :p kijk maar op daniel ze PF ..mrazura wrote:Hahahaha![]()