De spanning is te snijden.
Ik zit op het puntje van m'n stoel.
Nou... steek van wal.
Ik zit op het puntje van m'n stoel.
Nou... steek van wal.
Te erg om hier neer te zetten ? Deed het met zin dus opzich kan et welmrazura wrote:Hahahaah robert dit kan echt niet he![]()
Haha nee het kan opzich wel hoor. Ik heb ook nog een erge foto maar die ga ik hier niet zetten maar kan hem je wel sturen als je wilt hij staat op mn telefoon ergensroberttt wrote:Te erg om hier neer te zetten ? Deed het met zin dus opzich kan et welmrazura wrote:Hahahaah robert dit kan echt niet he![]()
maarja straks wordt het een internet hit

Grote pupillen..Rawbin wrote:
Lekker bruin in Alanya
Plastic stoel.maarten1410 wrote:Aap.
Ja nee echt, iemand enig idee wie het is?Project 141 wrote:Die vent die zijn hoofd daarzo rechts om het hoekje steekt
zwitsaltje van dumpertIris93 wrote:Ja nee echt, iemand enig idee wie het is?Project 141 wrote:Die vent die zijn hoofd daarzo rechts om het hoekje steekt
Hij zat me de hele tijd aan te kijken. En ik maar terug staren met mn wause hoofd.
Maar hij was echt eng. En als mn kaak dan weer een sprintje trok ging die heel gebiologeerd zitten kijken.
Echt weird.
En op die foto's staat ie ineens achter me.
robkuh vermomt als enge man.Iris93 wrote:Ja nee echt, iemand enig idee wie het is?Project 141 wrote:Die vent die zijn hoofd daarzo rechts om het hoekje steekt
Hij zat me de hele tijd aan te kijken. En ik maar terug staren met mn wause hoofd.
Maar hij was echt eng. En als mn kaak dan weer een sprintje trok ging die heel gebiologeerd zitten kijken.
Echt weird.
Dan hoeft ie niet meer te vermommen..RobertV wrote:robkuh vermomt als enge man.Iris93 wrote:Ja nee echt, iemand enig idee wie het is?Project 141 wrote:Die vent die zijn hoofd daarzo rechts om het hoekje steekt
Echt weird.
With great power, you'll get stalked by a perv!KSwoosh wrote:Tja, je bent gewoon aantrekkelijk en daar hoort af en toe een enge man die je aanstaart, bij
Volgende keer knipoog geven, misschien krijgt ie dan een hartverzakkingIris93 wrote:Ja maar op dat moment was het niet tof haha
Later op de main ook nog 1, maar die schudde alleen maar de hele tijd zn hoofd.....
Ouwe mooiboyKepro wrote:Links tijdens oud en nieuw:
Tijdens kerst: blauw overhempje
Tot beide was ik helaas door omstandigheden niet meer in staat..Project 141 wrote:Of een knietje, gaat ie ook wel mee neerKSwoosh wrote:Volgende keer knipoog geven, misschien krijgt ie dan een hartverzakkingIris93 wrote:Ja maar op dat moment was het niet tof haha
Later op de main ook nog 1, maar die schudde alleen maar de hele tijd zn hoofd.....
JaThe Anim0l wrote:je was de 1ste binne?
kan niet tegen paarse lampenmrazura wrote:Huh een zonnebril maar de zon schijnt helemaal niet
Dat heb ik ook! Wat een kleine wereld.roberttt wrote:JaThe Anim0l wrote:je was de 1ste binne?
kan niet tegen paarse lampenmrazura wrote:Huh een zonnebril maar de zon schijnt helemaal niet