pepepe schreef:
maarten1410 schreef:
Ik snap sowieso niet dat er zo'n probleem van wordt gemaakt. Sommige mensen (en ik wijs nu naar niemand, voordat ik het weer gedaan heb) kennen de betekenis van sarcasme niet en dan krijg je dit soort onzin. Kom op zeg, als je hier een foto plaatst dan weet je dat er op gereageerd gaat worden, of je dat nou leuk leuk of niet. En als je niet tegen een grapje, een negatieve opmerking of zelfs iemands mening kan, dan zou ik maar eens leren nadenken voordat je hier überhaupt een foto neer zet.
Er worden hier wel een ergere dingen geroepen, kom op zeg, welkom op de wereld!
Er is een verschil tussen een grapje en wat er gezegt is.
Een negatieve opmerking kan ik gemakkelijk hebben, maar dit vat ik gewoon op als een directe aanval, ook al zal dit wel niet zo bedoeld zijn.
Ik vind een excuus daarom meer dan terecht.
Je hebt de grap overduidelijk niet begrepen. Hoeveel smileys had ik er nog bij moeten zetten om duidelijk te maken dat dit sarcasme was?
Mijn enige bedoeling was juist de draak steken met dat geouwehoer van 5 pagina's lang of iemand knap of lelijk is, en die zinloze discussies daarover. Eigenlijk heb ik het juist voor jou en je vriendin opgenomen. Kansloos gezeik of iemand knap of lelijk is.
Dus nou ja, een excuus... nu weet je iig hoe het zit. Je hebt de gedachte erachter dus zeg maar 180 graden verkeerdom geïnterpreteerd. Rustig aan