Ik heb denk ik wat gemist... 
Ik kan via de zoekfunctie geen 1 lid vinden die hardstylelennert heetPommer wrote:lennert van 14 die van hardstyle houdt & irritant is
Ik kan via de zoekfunctie geen 1 lid vinden die hardstylelennert heetPommer wrote:lennert van 14 die van hardstyle houdt & irritant is
lgoed bezig thijs.Banaanslak wrote:Ik kan via de zoekfunctie geen 1 lid vinden die hardstylelennert heetPommer wrote:lennert van 14 die van hardstyle houdt & irritant is
S-Te-Fan streelt z'n tepel.
tepelstreeltjeNando wrote:S-Te-Fan streelt z'n tepel.
ja hallo iedereen had het over hardstylelennert en niet over hardstylenertoostzaner wrote:lgoed bezig thijs.Banaanslak wrote:Ik kan via de zoekfunctie geen 1 lid vinden die hardstylelennert heetPommer wrote:lennert van 14 die van hardstyle houdt & irritant is![]()
https://hardtraxx.com/member/HardstyLennert/
tegen 15-jarige heb je toch niks he?KSwoosh wrote:ken die kerel nog niet, dus hij heeft een kanstommetjeuh wrote:ja swoosh beter pas je op!Draidy wrote:hey swoosh niks tegen 14jarige he(ben er zelf ook een....)

jou ken ik al, dus neeRobertV wrote:tegen 15-jarige heb je toch niks he?
hier trouwens nog een zeer charmante foto van me:
rechts, @ Rebirth
een guido kapsel is een mooiboy kapsel of wat?KSwoosh wrote:jou ken ik al, dus neeRobertV wrote:tegen 15-jarige heb je toch niks he?
hier trouwens nog een zeer charmante foto van me:
rechts, @ Rebirth
ligt het nou aan mij of heb je daar een beetje een guido kapsel?

ooh helproberttt wrote:Post zo wel een foto die ons hele weekend omschrijft

Nog niet, kwestie van tijd.MovingMadness wrote:Haha ik ook ja, geniaal.
Zit Ramon eigenlijk ook op HT?