Ik heb sjefke menig keren langs zien wandelen, dus jaKepro wrote:Was je op Loudness?[NL]Sjefke wrote:Het kat avontuurvergeet ik nooit meer
Related topics
- View the latest post: Stan en Dirk hebben wederom hardcore gedraaid, er zitten wel een paar dezelfde platen in als in vorige hardcoresetjes maar daar hebben wij scheid aan
- View the latest post: Foto Onderschrift Spel 2010
- View the latest post: Het grote foto topic #2
- View the latest post: DJ's/Producer/Stages/Eindshows Foto's!
- View the latest post: Foto's, Designs etc
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik heb zowat iedereen gemist dan op een paar na
waus
Hij was na jou mijn volgend knuffel-slacht-offerKepro wrote:Was je op Loudness?[NL]Sjefke wrote:Het kat avontuurvergeet ik nooit meer
maarten1410 wrote:Hij was na jou mijn volgend knuffel-slacht-offerKepro wrote:Was je op Loudness?[NL]Sjefke wrote:Het kat avontuurvergeet ik nooit meer
Stond naast de inganggang rechts achterin.
WTF, ben ik zowel Sjefke als jou dus niet tegengekomen
Om toch maar even bij te dragen aan het foto topic, foto's van Loudness sta ik te vaag op

Ik hoorde iets over een hond, politie en jou naam en ging er toen vanuit dat je niet binnen was... sund!DarkBeatz wrote:WTF, ben ik zowel Sjefke als jou dus niet tegengekomen![]()
Voor zijn naam hoorde "vriend van" te staanmaarten1410 wrote:Ik hoorde iets over een hond, politie en jou naam en ging er toen vanuit dat je niet binnen was... sund!DarkBeatz wrote:WTF, ben ik zowel Sjefke als jou dus niet tegengekomen![]()
Ooooooo hahahaRik wrote:Voor zijn naam hoorde "vriend van" te staanmaarten1410 wrote:Ik hoorde iets over een hond, politie en jou naam en ging er toen vanuit dat je niet binnen was... sund!DarkBeatz wrote:WTF, ben ik zowel Sjefke als jou dus niet tegengekomen![]()
![]()
zo jij hebt veel biertjes gedronken in je leven 
Ja was een maat van me maar die was voor 23u ook gewoon binnen hoor.maarten1410 wrote:Ik hoorde iets over een hond, politie en jou naam en ging er toen vanuit dat je niet binnen was... sund!DarkBeatz wrote:WTF, ben ik zowel Sjefke als jou dus niet tegengekomen![]()
hehe is verzamelingetje van mePommer wrote:zo jij hebt veel biertjes gedronken in je leven

Zo, hebben jullie ook m'n slechte kant gezien
-
M
Haha, tis een wonder Chukkels die nuchter is
Heb me daar btw ogen in de kop staan ben daar gewoon nuchter op paar biertjes na dan
(laatste foto links)
Heb me daar btw ogen in de kop staan ben daar gewoon nuchter op paar biertjes na dan
Dit was nog vroeg, hier was je nuchterMovingMadness wrote:Haha, tis een wonder Chukkels die nuchter is![]()
Heb me daar btw ogen in de kop staan ben daar gewoon nuchter op paar biertjes na dan(laatste foto links)
-
M
Oja kloptChukkels wrote:Dit was nog vroeg, hier was je nuchterMovingMadness wrote:Haha, tis een wonder Chukkels die nuchter is![]()
Heb me daar btw ogen in de kop staan ben daar gewoon nuchter op paar biertjes na dan(laatste foto links)
-
G
roberttt wrote:Nou stoere jongens :')
-
M
-
M