Een maat van pepepe.wrote:Wie is de middelste dan?
Ook een fotootje van mijn kant, rechts ben ik, vast wel herkenbaar van Loudness en Knockout, bij laatstgenoemde is die gemaakt.
B
Ik zie alleen geen foto.wrote:Ook een fotootje van mijn kant, rechts ben ik, vast wel herkenbaar van Loudness en Knockout, bij laatstgenoemde is die gemaakt.
mij ookwrote:Die mag je wel PMen haha
Ik sta in het midden toch? of bedoelde je toch die met die zonnebrilwrote:Een maat van pepepe.wrote:Wie is de middelste dan?
En ik snap nog steeds niet waar jij dat ringbaard vandaan haalt Kswoosh 
wrote:Ook een fotootje van mijn kant, rechts ben ik, vast wel herkenbaar van Loudness en Knockout, bij laatstgenoemde is die gemaakt.

Even gequote, is natuurlijk niet handig om vervolgens geen foto's te plaatsen
wrote:Actiefoto van Maarten en mij![]()
Heerlijk vage gesprekken weer zaterdag, altijd gezellig
G
met die hyperactieve belgwrote:Ook een fotootje van mijn kant, rechts ben ik, vast wel herkenbaar van Loudness en Knockout, bij laatstgenoemde is die gemaakt.
Ja briljant toch, Bjorn jawrote:met die hyperactieve belgwrote:Ook een fotootje van mijn kant, rechts ben ik, vast wel herkenbaar van Loudness en Knockout, bij laatstgenoemde is die gemaakt.wat een held
björn toch?
Ik denk ik post ook even een foto van mij, ben ik tenminste ook herkenbaar voor andere feesten
Als ik zo zijn foto kijk niet bepaald hoorwrote:XtD lijkt op mol
G
toen bij daniel @ home zat ie ook al gewoon los te gaanwrote:Ja briljant toch, Bjorn jawrote:met die hyperactieve belgwrote:Ook een fotootje van mijn kant, rechts ben ik, vast wel herkenbaar van Loudness en Knockout, bij laatstgenoemde is die gemaakt.wat een held
björn toch?
Ik denk ik post ook even een foto van mij, ben ik tenminste ook herkenbaar voor andere feesten
hele avond nuchter, maar helemaal los gaan
Uh die gozer is 3 dagen los gegaan, zonder slaap whaha! Echt tering, wat heb ik gelachen met die gozer, echt een held!

hey swoosh niks tegen 14jarige he
(ben er zelf ook een....)
ja swoosh beter pas je op!wrote:hey swoosh niks tegen 14jarige he(ben er zelf ook een....)
G
ken die kerel nog niet, dus hij heeft een kanswrote:ja swoosh beter pas je op!wrote:hey swoosh niks tegen 14jarige he(ben er zelf ook een....)
hahawrote:ken die kerel nog niet, dus hij heeft een kanswrote:ja swoosh beter pas je op!wrote:hey swoosh niks tegen 14jarige he(ben er zelf ook een....)
Swooshie is een internetlafbekje die weet dat jullie niet op feestjes komen. Daarom doet hij zo tegen jullie en niet tegen de rest.
I'm just sayin'...
I'm just sayin'...
G
neehoor, ik heb gewoon een hekel aan kinderenwrote:Swooshie is een internetlafbekje die weet dat jullie niet op feestjes komen. Daarom doet hij zo tegen jullie en niet tegen de rest.![]()
I'm just sayin'...
komen ze wel op feestjes en gaan ze los zijn ze alleen maar vet
maar kinderen als hardstylelennert heb ik gewoon een hekel aan
B
Wie de neuq is hardstylelennert?wrote:neehoor, ik heb gewoon een hekel aan kinderenwrote:Swooshie is een internetlafbekje die weet dat jullie niet op feestjes komen. Daarom doet hij zo tegen jullie en niet tegen de rest.![]()
I'm just sayin'...
komen ze wel op feestjes en gaan ze los zijn ze alleen maar vet
maar kinderen als hardstylelennert heb ik gewoon een hekel aan
lennert van 14 die van hardstyle houdt & irritant is