ik ga harderwrote:keihard

WAT gek !wrote:Nee, ik ga harder.wrote:ik ga harderwrote:keihard
Wat een idee!wrote:Laten we een meeting houden en kijken wie het hardst gaat!
Ik doe mee
Jammer!wrote:Wat een idee!wrote:Laten we een meeting houden en kijken wie het hardst gaat!
Ik doe mee
Dan wel zonder het gebruik van pillen !
Is goed, genoeg alternatievenwrote:Wat een idee!wrote:Laten we een meeting houden en kijken wie het hardst gaat!
Ik doe mee
Dan wel zonder het gebruik van pillen !
Een auto op pillen ?wrote:Is goed, genoeg alternatievenwrote:Wat een idee!wrote:Laten we een meeting houden en kijken wie het hardst gaat!
Ik doe mee
Dan wel zonder het gebruik van pillen !![]()
Maar op welke parkeerplaats bij welke supermarkt gaat deze meeting plaats vinden? Of hadden we het niet over auto's.

waar haal je die stickers?wrote:Ik zal er ook weer eens een posten.
Ik (links), en Remkovzki (rechts) (En nog een maat van me met 1 post op Hardtaxx) @ In Qontrol 2010
Wat een lekkere jongen rechtswrote:nou vooruit dan
linker
+ meteen de zweterigste feauteau ooit
(Beatbusters Noisecontrollers xD)
AFTER Mo'Fowrote:Wat een lekkere jongen rechtswrote:nou vooruit dan
linker
+ meteen de zweterigste feauteau ooit
(Beatbusters Noisecontrollers xD)
In de Efteling?pandadroomwrote:
3D-film jatochhh.
Clash Of The Titanswrote:In de Efteling?pandadroomwrote:
3D-film jatochhh.
Is het wat?wrote:Clash Of The Titanswrote:In de Efteling?pandadroomwrote:
3D-film jatochhh.
Goed opletten tijdens een Q-Dance feest, staat meestal ergens een standje waar je op een ongecontroleerd moment zo een hele stapel mee kunt nemenwrote:waar haal je die stickers?wrote:Ik zal er ook weer eens een posten.
Ik (links), en Remkovzki (rechts) (En nog een maat van me met 1 post op Hardtaxx) @ In Qontrol 2010
lolwrote:Goed opletten tijdens een Q-Dance feest, staat meestal ergens een standje waar je op een ongecontroleerd moment zo een hele stapel mee kunt nemenwrote:waar haal je die stickers?wrote:Ik zal er ook weer eens een posten.
wrote:Goed opletten tijdens een Q-Dance feest, staat meestal ergens een standje waar je op een ongecontroleerd moment zo een hele stapel mee kunt nemenwrote:waar haal je die stickers?wrote:Ik zal er ook weer eens een posten.