@ Black 2009. Pa net aan de telefoon gehad

lekker met afvegen van zweetHardeMarokkaan wrote:
@ Black 2009. Pa net aan de telefoon gehad
Op het begin kreeg je een feest pakketje met 2 stickers, een toeter, een ballon, confetti en nog wat. Door dat 10 jarig bestaan was dat! Maar wij kregen er stuk of 10KSwoosh wrote:waar haal je die stickers?Maximize wrote:Ik zal er ook weer eens een posten.
Ik (links), en Remkovzki (rechts) (En nog een maat van me met 1 post op Hardtaxx) @ In Qontrol 2010
ik nietMaximize wrote:Op het begin kreeg je een feest pakketje met 2 stickers, een toeter, een ballon, confetti en nog wat. Door dat 10 jarig bestaan was dat! Maar wij kregen er stuk of 10![]()
(na wat schooien
)
Ja, bedek m vaak met de make-up van me ma..maarten1410 wrote:Wat een rare pigmentvlek
Kan me voorstellenHardeMarokkaan wrote:Ja, bedek m vaak met de make-up van me ma..maarten1410 wrote:Wat een rare pigmentvlek

waar zijn joun meuybeuy piccas danDj C-Mind wrote:Ghetto meuybeuy
Die heeft tie al als profielfotoNoiseHunterZ wrote:waar zijn joun meuybeuy piccas danDj C-Mind wrote:Ghetto meuybeuy
Bij de politie :')NoiseHunterZ wrote:waar zijn joun meuybeuy piccas danDj C-Mind wrote:Ghetto meuybeuy
Dj C-Mind wrote:Bij de politie :')NoiseHunterZ wrote:waar zijn joun meuybeuy piccas danDj C-Mind wrote:Ghetto meuybeuy
jij welDj C-Mind wrote:Bij de politie :')NoiseHunterZ wrote:waar zijn joun meuybeuy piccas danDj C-Mind wrote:Ghetto meuybeuy

Kiek em goan, gelukkig sta ik niet stuuterend op de feuteuTel wrote:laat ik hem hier ook nog maar een keertje posten![]()
stampende op delicate sound of thunder!![]()
Los dat tie gingDennis Aka Mash wrote:Dat zou inderdaad wat zijn zeg. Met je zweet kop.
Dat dusDJ Drake-D wrote:Hi All,
Hier een paar foto's van onze battle gisterenavond bij mij thuis!![]()
Please, vooral comments!
ENJOY!!
Ja tochProfaNe wrote:naaish zon schermpje boven je draaitafel!!!