ja, 32Lyst wrote:amsterdam waar lech da dan?
Related topics
- View the latest post: Stan en Dirk hebben wederom hardcore gedraaid, er zitten wel een paar dezelfde platen in als in vorige hardcoresetjes maar daar hebben wij scheid aan
- View the latest post: Foto Onderschrift Spel 2010
- View the latest post: Het grote foto topic #2
- View the latest post: DJ's/Producer/Stages/Eindshows Foto's!
- View the latest post: Foto's, Designs etc
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Als jij rechts ben was jij dan ook bij Out with a bang? Volgens mij heb ik toen nog met je staan ouwehoerenNoiseHunterZ wrote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
rotterdam amsterdam ich weet allbij nit waar da liechtLyst wrote:amsterdam waar lech da dan?
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
heeye dimitri
JOaaaaaaaah
JOaaaaaaaah
-
HHardtraxxer
- 355 posts member since 2009
- last seen Feb 2015

rechtss..
Wie had er ook al weer zo'n hekel aan die zonnebrillen op feesten?! 
Ik eigenlijk ook, maar als je sommige mensen met zulke ogen ziet lopen O.O...Atraxisz wrote:Wie had er ook al weer zo'n hekel aan die zonnebrillen op feesten?!
... kunnen ze misschien toch beter een zonnebril dragen
zelf dan komen de ogen achte het glas vandaanMini wrote:Ik eigenlijk ook, maar als je sommige mensen met zulke ogen ziet lopen O.O...Atraxisz wrote:Wie had er ook al weer zo'n hekel aan die zonnebrillen op feesten?!
... kunnen ze misschien toch beter een zonnebril dragen
Haha ja in sommige gevallen wel jaDj C-Mind wrote: zelf dan komen de ogen achte het glas vandaan
haha als iemand een zonnebril op heeft weet je toch eigenlijk al genoeg.... 
Uhm dat hij last van de lasers heeftLoesJ wrote:haha als iemand een zonnebril op heeft weet je toch eigenlijk al genoeg....
Dat ie denkt er beter uit ziet met een zonnebril op.LoesJ wrote:haha als iemand een zonnebril op heeft weet je toch eigenlijk al genoeg....
-
G
gratis laserbehandeling ftw!Dj C-Mind wrote:Uhm dat hij last van de lasers heeftLoesJ wrote:haha als iemand een zonnebril op heeft weet je toch eigenlijk al genoeg....
Ja indd!Dj C-Mind wrote:Uhm dat hij last van de lasers heeftLoesJ wrote:haha als iemand een zonnebril op heeft weet je toch eigenlijk al genoeg....
laat ik dan ook maar is een feuteuw plaatsen

Draag vaak genoeg een zonnebril op feesten, en gebruik niks.LoesJ wrote:haha als iemand een zonnebril op heeft weet je toch eigenlijk al genoeg....
Heb je zo'n last van de zon op indoor feestjes dan :') ?Hoeksemad wrote:Draag vaak genoeg een zonnebril op feesten, en gebruik niks.LoesJ wrote:haha als iemand een zonnebril op heeft weet je toch eigenlijk al genoeg....
Ja echt! Schijnt me gewoon soms te fel in de ogen.Piaaa wrote:Heb je zo'n last van de zon op indoor feestjes dan :') ?Hoeksemad wrote:Draag vaak genoeg een zonnebril op feesten, en gebruik niks.LoesJ wrote:haha als iemand een zonnebril op heeft weet je toch eigenlijk al genoeg....
Nee maar zonder gekheid.
Kan ik bevestigen.
Maar jij hebt wel zo'n kop dat ik wel meteen zou denken dat je keihard gaat haha.
Maar jij hebt wel zo'n kop dat ik wel meteen zou denken dat je keihard gaat haha.