ja, 32wrote:amsterdam waar lech da dan?
G
D
Hardtraxxer
775 posts member since 2009
last seen Jul 2024
Als jij rechts ben was jij dan ook bij Out with a bang? Volgens mij heb ik toen nog met je staan ouwehoerenwrote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
rotterdam amsterdam ich weet allbij nit waar da liechtwrote:amsterdam waar lech da dan?
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
heeye dimitri
JOaaaaaaaah
JOaaaaaaaah
H
Hardtraxxer
355 posts member since 2009
last seen Feb 2015

rechtss..
Wie had er ook al weer zo'n hekel aan die zonnebrillen op feesten?! 
Ik eigenlijk ook, maar als je sommige mensen met zulke ogen ziet lopen O.O...wrote:Wie had er ook al weer zo'n hekel aan die zonnebrillen op feesten?!
... kunnen ze misschien toch beter een zonnebril dragen
zelf dan komen de ogen achte het glas vandaanwrote:Ik eigenlijk ook, maar als je sommige mensen met zulke ogen ziet lopen O.O...wrote:Wie had er ook al weer zo'n hekel aan die zonnebrillen op feesten?!
... kunnen ze misschien toch beter een zonnebril dragen
Haha ja in sommige gevallen wel jawrote: zelf dan komen de ogen achte het glas vandaan
haha als iemand een zonnebril op heeft weet je toch eigenlijk al genoeg.... 
Uhm dat hij last van de lasers heeftwrote:haha als iemand een zonnebril op heeft weet je toch eigenlijk al genoeg....
Dat ie denkt er beter uit ziet met een zonnebril op.wrote:haha als iemand een zonnebril op heeft weet je toch eigenlijk al genoeg....
G
gratis laserbehandeling ftw!wrote:Uhm dat hij last van de lasers heeftwrote:haha als iemand een zonnebril op heeft weet je toch eigenlijk al genoeg....
Ja indd!wrote:Uhm dat hij last van de lasers heeftwrote:haha als iemand een zonnebril op heeft weet je toch eigenlijk al genoeg....
laat ik dan ook maar is een feuteuw plaatsen

Draag vaak genoeg een zonnebril op feesten, en gebruik niks.wrote:haha als iemand een zonnebril op heeft weet je toch eigenlijk al genoeg....
Heb je zo'n last van de zon op indoor feestjes dan :') ?wrote:Draag vaak genoeg een zonnebril op feesten, en gebruik niks.wrote:haha als iemand een zonnebril op heeft weet je toch eigenlijk al genoeg....
Ja echt! Schijnt me gewoon soms te fel in de ogen.wrote:Heb je zo'n last van de zon op indoor feestjes dan :') ?wrote:Draag vaak genoeg een zonnebril op feesten, en gebruik niks.wrote:haha als iemand een zonnebril op heeft weet je toch eigenlijk al genoeg....
Nee maar zonder gekheid.
Kan ik bevestigen.
Maar jij hebt wel zo'n kop dat ik wel meteen zou denken dat je keihard gaat haha.
Maar jij hebt wel zo'n kop dat ik wel meteen zou denken dat je keihard gaat haha.