Dan is het bij mij -4 dan?Mol wrote:Oorbel -1
Related topics
- View the latest post: Stan en Dirk hebben wederom hardcore gedraaid, er zitten wel een paar dezelfde platen in als in vorige hardcoresetjes maar daar hebben wij scheid aan
- View the latest post: Foto Onderschrift Spel 2010
- View the latest post: Het grote foto topic #2
- View the latest post: DJ's/Producer/Stages/Eindshows Foto's!
- View the latest post: Foto's, Designs etc
Active topics in Off-Topic
Moderators
Haha jij bent stoerieboerie C, ringetjes he, dus jij krijgt een ~
Heb m'n vrienden net zo lang gescandeerd tot ze die idiote diamant achtige oorbellen
uit hebben gedaan want omfg.
Heb m'n vrienden net zo lang gescandeerd tot ze die idiote diamant achtige oorbellen
lol ?Mol wrote:Haha jij bent stoerieboerie C, ringetjes he, dus jij krijgt een ~
Nee eigenlijk niet. Heb er echt een hekel aan, vind het echt uber gay.. zelfs geen mooiboy meer, echt gewoon gay.
ja iedereen zn mening hehMol wrote:Nee eigenlijk niet. Heb er echt een hekel aan, vind het echt uber gay.. zelfs geen mooiboy meer, echt gewoon gay.
jij hoeft het tog niet te dragen
Hehe dat klopt helemaal! Maar m'n vrienden ook niet xD
Dat is het juist, degene die ze dragen zien ze niet (alleen in de spiegel), wij hebben er last vanNoiseHunterZ wrote:ja iedereen zn mening hehMol wrote:Nee eigenlijk niet. Heb er echt een hekel aan, vind het echt uber gay.. zelfs geen mooiboy meer, echt gewoon gay.![]()
jij hoeft het tog niet te dragen
Dikke +, ziet er niet uitMol wrote:Nee eigenlijk niet. Heb er echt een hekel aan, vind het echt uber gay.. zelfs geen mooiboy meer, echt gewoon gay.
Maar het is wel makkelijk voor de vrouwtjes die oorbelletjes.. zien ze gelijk wat voor (gebrek aan) vlees ze in de kuip hebben!
allemaal zo negatief denk als er een ht meeting is ik in elkaar word geslagen door jullie
lollllNoiseHunterZ wrote:allemaal zo negatief denk als er een ht meeting is ik in elkaar word geslagen door jullie
laat dit dan een rede voor je zijn ze niet in te doen 
dan doe ik het juist haal ik extra grote diamanten nou waar hebben jullie jnog meer een hekel aan ?Tel wrote:laat dit dan een rede voor je zijn ze niet in te doen
Hèhè daar ben ik blij meeMol wrote:Haha jij bent stoerieboerie C, ringetjes he, dus jij krijgt een ~
en anders hou je je ogen maar dicht als je het niet bevalt
+1Dj C-Mind wrote:Hèhè daar ben ik blij meeMol wrote:Haha jij bent stoerieboerie C, ringetjes he, dus jij krijgt een ~
en anders hou je je ogen maar dicht als je het niet bevalt
Als er een meeting komt haak je waarschijnlijk toch afNoiseHunterZ wrote:allemaal zo negatief denk als er een ht meeting is ik in elkaar word geslagen door jullie
anders doe je ringentjes inNoiseHunterZ wrote:dan doe ik het juist haal ik extra grote diamanten nou waar hebben jullie jnog meer een hekel aan ?Tel wrote:laat dit dan een rede voor je zijn ze niet in te doen
of tunnelsTel wrote:anders doe je ringentjes inNoiseHunterZ wrote:dan doe ik het juist haal ik extra grote diamanten nou waar hebben jullie jnog meer een hekel aan ?Tel wrote:laat dit dan een rede voor je zijn ze niet in te doen
-
G
die dingen zijn zo tyfus lelijkdikke penis wrote:of tunnels
dood aan mensen die dat dragen!
[behalve die kale kerel van Deepack, die draagt ze ook
ja ben nog maar 17 heh als het bijv hier in de buurt is kan ik nog wel keertje komenMachiel wrote:Als er een meeting komt haak je waarschijnlijk toch afNoiseHunterZ wrote:allemaal zo negatief denk als er een ht meeting is ik in elkaar word geslagen door jullie
-
G
woon je toevallig in Amssterdamn?NoiseHunterZ wrote:ja ben nog maar 17 heh als het bijv hier in de buurt is kan ik nog wel keertje komenMachiel wrote:Als er een meeting komt haak je waarschijnlijk toch afNoiseHunterZ wrote:allemaal zo negatief denk als er een ht meeting is ik in elkaar word geslagen door jullie
nee in overijssel twente oldenzaal berghuizen
-
G
kenniknieNoiseHunterZ wrote:nee in overijssel twente oldenzaal berghuizen