JoDakpan wrote:Fuck vuurwerk. Carbid jonge
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
Nooit echt meegedaan aan heel de 'ik ben jong en wil vuurwerk' trend.
Vind siervuurwerk wel mooi om te zien maar heb niks met dat knalvuurwerk.
Ga liever naar een feestje dan dat ik geld daarin stop
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Ja is EngelsHoofdcoach wrote:Dat klinkt best raar.Firetrap wrote:Totally over it now.
Vorig jaar nog iets van €250,- uitgegeven. Heel erg zonde....
Dit jaar heb ik voor €40,- wat potjes besteld
Vind het wel best zo.
Dit jaar heb ik voor €40,- wat potjes besteld
Vind het wel best zo.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
okChris Two wrote:Nooit echt meegedaan aan heel de 'ik ben jong en wil vuurwerk' trend.
Al jaren niet meer zelf, vrienden halen meestal wel wat.. Zie precies hetzelfde en kost me niks. Zou best wat in willen leggen als het gevraagd word, maar mensen hier halen gewoon altijd wel, mij hoor je niet klagen.
-
J
Nog 2 dagen en dan vul ik me knikkerheuptasje met strijkers en rotjes en ga ik de straten rondstruimen.
Heel oudjaarsdag carbid schieten als een baas en 's avonds siervuurwerk afsteken 
Zo ging dat bij ons in 2008 (geen nieuwere filmpjes op youtube helaas)
Zo ging dat bij ons in 2008 (geen nieuwere filmpjes op youtube helaas)
carbid is mooi. alleen na een paar keer schieten is iedereen bij ons te lui om dat ding nog te gaan laden 
Wat is er leuk aan carbid schieten???
Het is een perfecte imitatie van een ejaculerende penis.Rampestamper wrote:Wat is er leuk aan carbid schieten???
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Carbid Sjitten? 
Vandaar dat ik er niets aan vind..Olijfboompje wrote:Het is een perfecte imitatie van een ejaculerende penis.Rampestamper wrote:Wat is er leuk aan carbid schieten???
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Rampestamper wrote:Dit lijkt me dan wel weer leuk..
Only in frieslandDestination wrote:Rampestamper wrote:Dit lijkt me dan wel weer leuk..
Heel miss dat ik een big boy pro koop. Weet alleen niet waar ik hem moet zetten zonder voor vernieling te zorgen 
-
S
Koop toch meteen dit knalgoed, Cobra 6
Afgelopen 4 jaar gehad maar vind sier toch veel leuker..Spablauw wrote:
Koop toch meteen dit knalgoed, Cobra 6
het is goedkoop en het gaat hardRampestamper wrote:Wat is er leuk aan carbid schieten???
acetyleen FTW, dit weet ik nog wel. kwam toen op het nieuwskakabeeyo wrote:Only in frieslandDestination wrote:Rampestamper wrote:Dit lijkt me dan wel weer leuk..
Geef het dan aan kinderen in Afrika, die kunnen het veel beter gebruiken!!!!Chris Two wrote:Nooit echt meegedaan aan heel de 'ik ben jong en wil vuurwerk' trend.
In Afrika wonen geen mensen, ze wonen allemaal hier.Daveytl wrote:Geef het dan aan kinderen in Afrika, die kunnen het veel beter gebruiken!!!!Chris Two wrote:Nooit echt meegedaan aan heel de 'ik ben jong en wil vuurwerk' trend.
-
S
Toevallig net nog iets gelezen over een vuurwerkloods die in Nigeria uitgebrand is
Zijn ze die met 1 pisstraaltje aan het blussen. Triest dat ze hun enige water daar aan moeten geven.
Arme negers...
Arme negers...