Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 19:58 

Donateur

Hi is prima! Nooit problemen mee, van T-Mobile hoor ik juist alleen maar gezeik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 21:11 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
El Mare schreef:
Ah ja, ik dacht het al, maar nu ben ik er zeker van, ik ga het ff proberen ;)

zorg dat als je een film omzet dat je je video bitrate wel op 1024 ofzo zet [tenzij het HD is, dan zou ik 4000 gebruiken] en je audio op 192 kbps.
en resolutie altijd same as original ofzoiets

In welke map kun je hem vervolgens vinden als ie klaar is? Heb per ongeluk die map weggeklikt :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 21:16 

El Mare schreef:
KSwoosh schreef:
El Mare schreef:
Ah ja, ik dacht het al, maar nu ben ik er zeker van, ik ga het ff proberen ;)

zorg dat als je een film omzet dat je je video bitrate wel op 1024 ofzo zet [tenzij het HD is, dan zou ik 4000 gebruiken] en je audio op 192 kbps.
en resolutie altijd same as original ofzoiets

In welke map kun je hem vervolgens vinden als ie klaar is? Heb per ongeluk die map weggeklikt :thumbdown:

Mijn documenten/Any Video Converter
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 21:21 

Bierkoning

dawasiknie schreef:
Hi is prima! Nooit problemen mee, van T-Mobile hoor ik juist alleen maar gezeik...

Oke mooi!
Ik heb hem bij Hi besteld ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 21:23 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
dawasiknie schreef:

Oke mooi!
Ik heb hem bij Hi besteld ;)

Stom, ik zit nu bij Hi en heb er alleen maar spijt van. Het blackberry internet is wel goed maar de normale :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 21:24 

Hardtraxx Veteran

Ik ben zelf btw ook bezig met een nieuwe telefoon + abonnement, ik zelf denk vooral aan 1 van de HTC's en dan vooral de Sensation, ik hoor daar zo ontzettend veel goede verhalen over :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 22:12 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Ik ben zelf btw ook bezig met een nieuwe telefoon + abonnement, ik zelf denk vooral aan 1 van de HTC's en dan vooral de Sensation, ik hoor daar zo ontzettend veel goede verhalen over :)

Desire HD schijnt ook goed te zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 22:19 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
El Mare schreef:

Desire HD schijnt ook goed te zijn

Zou ik liever voor de Desire S gaan. Sneller, geen belachelijk (ja, belachelijk) groot blok in je broekzak, sneller en mooier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 13:01 

Donateur

speciaal voor biscuit :P
http://z0r.de/1843
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 17:39 

frankhardenberg schreef:
speciaal voor biscuit :P
http://z0r.de/1843

wrong topic. en ik wordt hier echt niet apengeil van ofso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 14:39 

Hardtraxx Veteran

Iemand nog een adresje voor een kamer in Breda :$ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 14:52 

urbandesigner schreef:
Iemand nog een adresje voor een kamer in Breda :$ ?

bij ons zit het helaas al weer vol :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 14:59 

Hardtraxx Veteran

Jammer :/ . Ach is m'n eigen schuld dat ik er geen heb, ben te laat begonnen met zoeken xd . Maar wel irritant, reageer je op kamernet enzo, krijg je gewoon niks terug. T zijn gewoon nette reacties, omschrijving van mezelf etc... Kutkutkut
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 15:26 

urbandesigner schreef:
Jammer :/ . Ach is m'n eigen schuld dat ik er geen heb, ben te laat begonnen met zoeken xd . Maar wel irritant, reageer je op kamernet enzo, krijg je gewoon niks terug. T zijn gewoon nette reacties, omschrijving van mezelf etc... Kutkutkut

ik ken het ja, had hetzelfde probleem...
uiteindelijk had ik toen iets gevonden via een makelaar, http://www.directwonen.nl/huurwoning/vestiging-breda/
en ik had ook nog andere sites geprobeerd, stuk of 3 andere sites ofzo, en daar maar 1 andere op kunnen vinden destijds [2 jaar terug] :/
mss staat bij directwonen nog iets, moet je maar es kijken

edit @ 15:28:
ik heb eens ingelogd met mijn directwonen account, en de kamers die nog niet verhuurd zijn, zijn:
Wilhelminastraat, Breda [Kamer, 1 kamer, Breda Centrum] € 240,- p/m
http://www.directwonen.nl/zoeken/huurwo ... 5a5bfc053f

en
Annevillelaan, Ulvenhout [Kamer, 1 kamer, Ulvenhout Ulvenhout] € 204,- p/m
http://www.directwonen.nl/zoeken/huurwo ... 52569381bc

Ulvenhout is wel buiten breda, maar 20 min fietsen oid en je bent wel ong bij de hogeschoollaan [NHTV]
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 16:16 

Hardtraxx Veteran

Nice, bedankt! Zat vorig jaar al in Breda, maar niet op kamers.. Halfjaartje Urban Design gedaan, werd hem niet :P. Nu ga ik SBRM doen bij de Avans. Wat doe jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 16:30 

geen idee wat SBRM is, maar ik doe Communication & Multimedia Design op de Avans [Lovensdijkstraat], best leuk, maar eigenlijk wat te breed waardoor et lastig is om te kiezen wat je wil doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 13:32 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
geen idee wat SBRM is, maar ik doe Communication & Multimedia Design op de Avans [Lovensdijkstraat], best leuk, maar eigenlijk wat te breed waardoor et lastig is om te kiezen wat je wil doen

Heb net hetzelfde probleem, dit jaar kiezen tussen softwareproducties en audio video

vraag:

Iemand die geen leven heeft en hier een TL voor wil maken? :P Zit af en toe een nummertje tussen die ik niet ken of waarvan ik de naam kwijt ben :x

Kan ook iemand hier een hq mp3 zippy van maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 15:21 

nielstil schreef:

http://keep-mp3.com/?url=http://youtube.com/watch?v=bL_Ud0AJVs8

nielstil schreef:
Heb net hetzelfde probleem, dit jaar kiezen tussen softwareproducties en audio video

Ja kut is dat he :/
ik heb gekozen voor CT [Creative Technologies] aka Techniek.
Ik zat te twijfelen tussen CT en MV [Multimediale Vormgeving] maar omdat ik beter ben in Techniek en daar veel meer interesse in heb, daar voor gekozen.
Dit jaar moeten wij ook stage lopen, maar ik zou echt niet weten waar :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 16:13 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
nielstil schreef:

http://keep-mp3.com/?url=http://youtube.com/watch?v=bL_Ud0AJVs8

nielstil schreef:

Ja kut is dat he :/
ik heb gekozen voor CT [Creative Technologies] aka Techniek.
Ik zat te twijfelen tussen CT en MV [Multimediale Vormgeving] maar omdat ik beter ben in Techniek en daar veel meer interesse in heb, daar voor gekozen.
Dit jaar moeten wij ook stage lopen, maar ik zou echt niet weten waar :(

thx :D

Ik moet waarschijnlijk verplicht voor software gaan. Ik ben kleurenblind en kan zodoende geen beeldkleuren etc. corrigeren :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 22:25 

Hardtraxx Veteran

Ik heb toch nog even een vraag mbt het synchroniseren van ondertitels. Kun je niet gewoon die hele map op de dvd branden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 22:28 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Ik heb toch nog even een vraag mbt het synchroniseren van ondertitels. Kun je niet gewoon die hele map op de dvd branden?

Nee, want de DVD weet dan niet dat die bestanden tegelijk afgespeeld moeten worden. Aan de ondertiteling heb je dan helemaal niets.

Denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 22:40 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:

Meestal kan je er gewoon een sub/srt bestandje bijzetten en herkent de dvdspeler deze automatisch. Voorbeeldje:

xmen.avi
xmen.srt
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 22:49 

mrazura schreef:
El Mare schreef:

Meestal kan je er gewoon een sub/srt bestandje bijzetten en herkent de dvdspeler deze automatisch. Voorbeeldje:

xmen.avi
xmen.srt

Dat is alleen als ie ondersteuning heeft voor DivX bestanden.

nielstil schreef:
Ik moet waarschijnlijk verplicht voor software gaan. Ik ben kleurenblind en kan zodoende geen beeldkleuren etc. corrigeren :(

Ah dan is het wel kut als je liever MV had gedaan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 00:09 

Hardtraxx Veteran

Iemand die fatsoenlijke artwork covers heeft voor de volgende EPs?

Chrono & The Demon Dwarf - Hardcore in my Head
The Genesis Projection - Fifth Column
Roughsketch - It's Showtime
Squaresoundz - No Limits
Tuneboy - Dirty

Ben er sinds kort mee aan de slag, maar kan ze alleen maar watermarked, klein of totaal niet vinden...en het is lelijk zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 00:17 

Kraak... Piep...

Steffnov schreef:
Iemand die fatsoenlijke artwork covers heeft voor de volgende EPs?

Chrono & The Demon Dwarf - Hardcore in my Head
The Genesis Projection - Fifth Column
Roughsketch - It's Showtime
Squaresoundz - No Limits
Tuneboy - Dirty

Ben er sinds kort mee aan de slag, maar kan ze alleen maar watermarked, klein of totaal niet vinden...en het is lelijk zo :P

kijk op hardtunes?
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic