Zelfdoding begaan.
klik op account bevestigenDaveytl wrote:Ik krijg dit bericht via MSN:
Wat moet ik nu doen?
klik op account bevestigenDaveytl wrote:Ik krijg dit bericht via MSN:
Wat moet ik nu doen?
Laat maar, nu doet ie het inmiddels.KSwoosh wrote:klik op account bevestigenDaveytl wrote:Ik krijg dit bericht via MSN:
Wat moet ik nu doen?
Wil je de film branden als avi/mkv/whaevah of als dvd bestanden zodat elke dvd speler van 5 jaar oud het af kan spelen?El Mare wrote:Ik heb even een korte vraag mbt het meebranden van een ondertiteling bij films op een dvd? Hoe doe je dat?
Impossibru.El Mare wrote:Ehm ik denk zelfs beide, van die eerste suggestie heb ik niet zoveel verstand
ik ken 2 manieren om de subs te hardcoden in de film:El Mare wrote:Ik heb even een korte vraag mbt het meebranden van een ondertiteling bij films op een dvd? Hoe doe je dat?
1e: specifieke bestandextensie waarin staat hoe de film gepresenteerd moet worden.Banaanslak wrote:Wil je de film branden als avi/mkv/whaevah of als dvd bestanden zodat elke dvd speler van 5 jaar oud het af kan spelen?El Mare wrote:Ik heb even een korte vraag mbt het meebranden van een ondertiteling bij films op een dvd? Hoe doe je dat?
Welk menuutje bedoel je dan?KSwoosh wrote:ik ken 2 manieren om de subs te hardcoden in de film:El Mare wrote:Ik heb even een korte vraag mbt het meebranden van een ondertiteling bij films op een dvd? Hoe doe je dat?
WinAVI icm Vobsub: dmv WinAVI je AVI omzetten naar DVD [3x klikken ofzo] formaat en dan zet ie [omdat ie de film eigenlijk versnelt afspeelt] dmv Vobsub de subs eronder [vobsub laat subs zien onder je films, maar dan moeten ze dezelfde naam hebben als je film, bijv: film.avi en film.srt]
of
Any Video Converter: hier geld hetzelfde voor de subs bestandsnaam. In Any Video Converter heb ik nog nooit een AVI naar DVD omgezet, volgens mij kan het wel, maar iig, bij het omzetten kies je de subs in het kleine menutje rechts in beeld, en in de settings van het programma kan je grootte, lettertype, etc. instellen.
thuis hebben wij een dvd speler die XVid [NEEE!! NIET DIVX!! ookal staat dat er op] kan afspelen, dus recode ik altijd mn AVI films zodat de subs erin gebakken zitte
WinAVI: zoek @ piratebay
Vobsub: http://www.free-codecs.com/download/vobsub.htm
Any Video Converter Pro: zoek @ isohunt
van Any Video Converter?El Mare wrote:Welk menuutje bedoel je dan?
Sorry voor dubbelpost
ik heb ff een screenshot gemaakt:El Mare wrote:Ja, want ik zie daar een menuutje met: wat je uit kunt klappen waar een heleboel opties in staan, heb daar op dit moment "Door gebruiker geselecteerde AVI, dan dat soort van mediaplayer achtige ding, en dan het menuutje met het kopje algemeen > Element naam > C:, kopje duur uitvoer > Totale duur van: > "tijd" enz enz.

zorg dat als je een film omzet dat je je video bitrate wel op 1024 ofzo zet [tenzij het HD is, dan zou ik 4000 gebruiken] en je audio op 192 kbps.El Mare wrote:Ah ja, ik dacht het al, maar nu ben ik er zeker van, ik ga het ff proberen
galaxy s2 bij t-mobile nu nog met goed internet :0Pommer wrote:Ik wil een nieuwe smartphone hebben, welke raden jullie aan en wat voor abbonement?
Idd, ik raad je vooral aan heel snel te gaan beslissen. In September betaal je je helemaal scheel aan abonnementen met internet.roberttt wrote:galaxy s2 bij t-mobile nu nog met goed internet :0Pommer wrote:Ik wil een nieuwe smartphone hebben, welke raden jullie aan en wat voor abbonement?
ligt er maar net aan waar je em voor gaat gebruikenroberttt wrote:galaxy s2 bij t-mobile nu nog met goed internet :0Pommer wrote:Ik wil een nieuwe smartphone hebben, welke raden jullie aan en wat voor abbonement?