Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 00:08 

Zelfdoding begaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 00:10 

Daveytl schreef:
Ik krijg dit bericht via MSN:

Wat moet ik nu doen :cry: ?

klik op account bevestigen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 00:13 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Daveytl schreef:
Ik krijg dit bericht via MSN:

Wat moet ik nu doen :cry: ?

klik op account bevestigen

Laat maar, nu doet ie het inmiddels.
Hij wilde de eerst 10 keer dat ik klikte de pagina niet laden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 00:15 

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:17 

Hardtraxx Veteran

Ik heb even een korte vraag mbt het meebranden van een ondertiteling bij films op een dvd? Hoe doe je dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:50 

El Mare schreef:
Ik heb even een korte vraag mbt het meebranden van een ondertiteling bij films op een dvd? Hoe doe je dat?

Wil je de film branden als avi/mkv/whaevah of als dvd bestanden zodat elke dvd speler van 5 jaar oud het af kan spelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:51 

Hardtraxx Veteran

Ehm ik denk zelfs beide, van die eerste suggestie heb ik niet zoveel verstand :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:58 

El Mare schreef:
Ehm ik denk zelfs beide, van die eerste suggestie heb ik niet zoveel verstand :P

Impossibru.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 20:28 

Hardtraxx Veteran

Misschien dat je even uitleg kan geven over beide opties? Want ik ben hier echt een leek in ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 20:57 

El Mare schreef:

ik ken 2 manieren om de subs te hardcoden in de film:
WinAVI icm Vobsub: dmv WinAVI je AVI omzetten naar DVD [3x klikken ofzo :)] formaat en dan zet ie [omdat ie de film eigenlijk versnelt afspeelt] dmv Vobsub de subs eronder [vobsub laat subs zien onder je films, maar dan moeten ze dezelfde naam hebben als je film, bijv: film.avi en film.srt]
of
Any Video Converter: hier geld hetzelfde voor de subs bestandsnaam. In Any Video Converter heb ik nog nooit een AVI naar DVD omgezet, volgens mij kan het wel, maar iig, bij het omzetten kies je de subs in het kleine menutje rechts in beeld, en in de settings van het programma kan je grootte, lettertype, etc. instellen.

thuis hebben wij een dvd speler die XVid [NEEE!! NIET DIVX!! ookal staat dat er op -.- ] kan afspelen, dus recode ik altijd mn AVI films zodat de subs erin gebakken zitte ^^

WinAVI: zoek @ piratebay
Vobsub: http://www.free-codecs.com/download/vobsub.htm
Any Video Converter Pro: zoek @ isohunt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 20:59 

Banaanslak schreef:
El Mare schreef:

Wil je de film branden als avi/mkv/whaevah of als dvd bestanden zodat elke dvd speler van 5 jaar oud het af kan spelen?

1e: specifieke bestandextensie waarin staat hoe de film gepresenteerd moet worden.
2e: een ruime bestandsextensie waarin staat hoe de film gepresenteerd kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 21:03 

Hardtraxx Veteran

Ok, ik ga eerst ff dat 2e uitproberen, lijkt me simpeler, daarna die andere ff.

En thx biscuit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 21:16 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
El Mare schreef:

ik ken 2 manieren om de subs te hardcoden in de film:
WinAVI icm Vobsub: dmv WinAVI je AVI omzetten naar DVD [3x klikken ofzo :)] formaat en dan zet ie [omdat ie de film eigenlijk versnelt afspeelt] dmv Vobsub de subs eronder [vobsub laat subs zien onder je films, maar dan moeten ze dezelfde naam hebben als je film, bijv: film.avi en film.srt]
of
Any Video Converter: hier geld hetzelfde voor de subs bestandsnaam. In Any Video Converter heb ik nog nooit een AVI naar DVD omgezet, volgens mij kan het wel, maar iig, bij het omzetten kies je de subs in het kleine menutje rechts in beeld, en in de settings van het programma kan je grootte, lettertype, etc. instellen.

thuis hebben wij een dvd speler die XVid [NEEE!! NIET DIVX!! ookal staat dat er op -.- ] kan afspelen, dus recode ik altijd mn AVI films zodat de subs erin gebakken zitte ^^

WinAVI: zoek @ piratebay
Vobsub: http://www.free-codecs.com/download/vobsub.htm
Any Video Converter Pro: zoek @ isohunt

Welk menuutje bedoel je dan?
Sorry voor dubbelpost :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 01:20 

El Mare schreef:
Welk menuutje bedoel je dan?
Sorry voor dubbelpost :$

van Any Video Converter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 09:19 

Hardtraxx Veteran

Ja, want ik zie daar een menuutje met: wat je uit kunt klappen waar een heleboel opties in staan, heb daar op dit moment "Door gebruiker geselecteerde AVI, dan dat soort van mediaplayer achtige ding, en dan het menuutje met het kopje algemeen > Element naam > C:, kopje duur uitvoer > Totale duur van: > "tijd" enz enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 11:41 

El Mare schreef:
Ja, want ik zie daar een menuutje met: wat je uit kunt klappen waar een heleboel opties in staan, heb daar op dit moment "Door gebruiker geselecteerde AVI, dan dat soort van mediaplayer achtige ding, en dan het menuutje met het kopje algemeen > Element naam > C:, kopje duur uitvoer > Totale duur van: > "tijd" enz enz.

ik heb ff een screenshot gemaakt:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 16:51 

Hardtraxx Veteran

Ah ja, ik dacht het al, maar nu ben ik er zeker van, ik ga het ff proberen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 17:17 

El Mare schreef:
Ah ja, ik dacht het al, maar nu ben ik er zeker van, ik ga het ff proberen ;)

zorg dat als je een film omzet dat je je video bitrate wel op 1024 ofzo zet [tenzij het HD is, dan zou ik 4000 gebruiken] en je audio op 192 kbps.
en resolutie altijd same as original ofzoiets
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 13:25 

Bierkoning

Ik wil een nieuwe smartphone hebben, welke raden jullie aan en wat voor abbonement?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 13:30 

Donateur

Pommer schreef:
Ik wil een nieuwe smartphone hebben, welke raden jullie aan en wat voor abbonement?

galaxy s2 bij t-mobile nu nog met goed internet :0
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 13:31 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Pommer schreef:

Idd, ik raad je vooral aan heel snel te gaan beslissen. In September betaal je je helemaal scheel aan abonnementen met internet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 13:34 

Bierkoning

Is T-Mobile internet beter dan ander internet dan?
Ik zit nu bij Hi, ik weet niet of dat een slimme keuze is om te nemen? Ik bel niet zo vaak, sms veel meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 15:04 

Hardtraxxer

Ik heb nu Hi 25 170/340 belminuten/sms en dat is dan 1 jarig en gratis samsung galaxy ace erbij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 15:19 

roberttt schreef:
Pommer schreef:

ligt er maar net aan waar je em voor gaat gebruiken :P
de iPhone vind ik namelijk ook heel erg fijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 16:34 

Bierkoning

Galaxy S2 werd me iets te duur xd
Heb Galaxy S Plus besteld :)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic