Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 263  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:08 

Hardtraxx Veteran

Inemiene schreef:
Ik zit met een deuntje in mijn hoofd, elke keer als ik naar feest, festival ga..
Het is elke keer hetzelfde
Heb echter géén idee hoe het heet..

Het gaat van Boem Boem Boeeeemmmm :) en dit blijft zich herhalen tot ik in slaap val.

deze toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:10 

Hardtraxxer

haha nee :D het is een hardstyle nummertje.. maar heb echt geen idee hoe hij verder gaat,
Ik wil het echt weten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 23:33 

Hardtraxx Veteran

Inemiene schreef:
haha nee :D het is een hardstyle nummertje.. maar heb echt geen idee hoe hij verder gaat,

Boem boem boem kunnen we lekker veel mee. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 00:32 

Kraak... Piep...

Nando schreef:
Inemiene schreef:

Boem boem boem kunnen we lekker veel mee. :)

Volgensmij gaat elk hardstyle nummer van boem boem boem.

Maar de brown stage was ook nog redelijk vol op defqon. De Jumpmuziek van tegenwoordig vind ik wel een stuk beter klinken dan t simpele gedoen toen t n hype was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 00:32 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:

Ga dat een belg maar is uitleggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 00:36 

Hardtraxx Addict

Nando schreef:
D-Nemacyst schreef:

:lol:

haha :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 00:38 

Kraak... Piep...

:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 13:51 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
D-Nemacyst schreef:

Ik ben een belg ^^ Doe eens een poging om het uit te leggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 14:34 

Aan het typen...

Kan iemand iets verkeerds doen als hij je paypal gegevens heeft?
Ik heb namelijk een gameforum, en nu registreert zich iemand met een 10minute mail, waar nog nooit iemand van gehoord heeft. En die organiseert een toernooi met 160$ prijzengeld. Terwijl er normaal nooit toernooien voor geld zijn. Ik vertrouw dit niet helemaal..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 14:36 

Donateur

Lyst schreef:
Kan iemand iets verkeerds doen als hij je paypal gegevens heeft?
Ik heb namelijk een gameforum, en nu registreert zich iemand met een 10minute mail, waar nog nooit iemand van gehoord heeft. En die organiseert een toernooi met 160$ prijzengeld. Terwijl er normaal nooit toernooien voor geld zijn. Ik vertrouw dit niet helemaal..

Volgens mij kan je alleen maar geld naar je overmaken als hij je gegevens heeft. Daarnaast is de PayPal support met dit soort geschillen best goed, dus je kunt gewoon de kwestie aankaarten bij hun support om het zeker te weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 13:52 

Donateur

Bewaren ze bij T-Mobile ook de kopie van je ID? de gehele contract periode? Of wordt deze alleen gebruikt voor het legitimeren.

Of staat deze gewoon nog in het systeem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 16:00 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Bewaren ze bij T-Mobile ook de kopie van je ID? de gehele contract periode? Of wordt deze alleen gebruikt voor het legitimeren.

Of staat deze gewoon nog in het systeem?

Ga er maar van uit dat ze die gegevens wel bewaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 19:11 

weet iemand waar je goedkoop cd's kan halen om te branden? niet bij de mediamarkt 10 euro voor 25 cd's >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 19:15 

Hardtraxx Crew

DarkestSymphony schreef:
weet iemand waar je goedkoop cd's kan halen om te branden? niet bij de mediamarkt 10 euro voor 25 cd's >.<

http://www.bigdennis.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 20:53 

Hardtraxx Veteran

zou iemand voor mij een avatar kunnen maken? :$ ben niet zo goed met die dingen, en er zijn er vast wel wat die wat kunnen createn :D ,
uiteraard kun je er op een feest wat voor terugverwachten, in de vorm van bier, fris, water, of wat te eten..! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 22:44 

Hardtraxx Addict

QnalQut schreef:
zou iemand voor mij een avatar kunnen maken? :$ ben niet zo goed met die dingen, en er zijn er vast wel wat die wat kunnen createn :D ,
uiteraard kun je er op een feest wat voor terugverwachten, in de vorm van bier, fris, water, of wat te eten..! :thumbup:

Waar zat je aan te denken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 23:09 

Donateur

QnalQut schreef:

ik zal ff voor je aan de gang xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 03:55 

Hardtraxx Veteran

Iets in de trend van een knuffelbeer ofzo! Iig iets waaraan jullie me Aan herkennen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 10:32 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 16:18 

Hardtraxx Veteran

iemand een id hoe je een tracklist op je ipod importeerd zodat als je bv een setje afspeelt op je ipod je ook de tracklist ziet?? geen zin om te googlen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 16:20 

The Anim0l schreef:
iemand een id hoe je een tracklist op je ipod importeerd zodat als je bv een setje afspeelt op je ipod je ook de tracklist ziet?? geen zin om te googlen :D

Moet je in itunes rechtermuisklik op de set doen > dan info weergeven > en dan bij songtekst de tracklist plaatsen. Als je hem dan afspeeld op je ipod komt de tracklist in je scherm te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 16:28 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
The Anim0l schreef:

Moet je in itunes rechtermuisklik op de set doen > dan info weergeven > en dan bij songtekst de tracklist plaatsen. Als je hem dan afspeeld op je ipod komt de tracklist in je scherm te staan.

ok aight thanx
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 13:10 

Donateur

Ik wil Zondag mijn vader mee nemen naar de Nederlandse Super Cup (Cruijff Schaal)
Alleen om kaarten te bestellen heb je de barcode nodig van je clubkaart. Deze clubkaart heb ik helaas niet.

Stel ik regel een barcode. Gaat dit op naam of puur om die code?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 13:38 

Hardtraxx Veteran

Refuze schreef:
Ik wil Zondag mijn vader mee nemen naar de Nederlandse Super Cup (Cruijff Schaal)
Alleen om kaarten te bestellen heb je de barcode nodig van je clubkaart. Deze clubkaart heb ik helaas niet.

beiden, maar als je van iemand een ssc regelt is er niets aan de hand ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 15:57 

Donateur

QnalQut schreef:
Refuze schreef:

beiden, maar als je van iemand een ssc regelt is er niets aan de hand ;)

Dus als ik gewoon van iemand anders zo'n barcode regel en ik bestel 2 tickets komt niet de naam erop te staan van wie die barcode is?
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 263  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic