welke maat? en de prijs? stuur alles maar door via pm, heb next week salaris dus dan koop ik 'm vn je!roberttt wrote:Je mag die van mij wel overkopen, nooit aangehad. is me namelijk wat te grootDarkestSymphony wrote:waar kon je dat pillen shirt kopen?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
D
-
G
als ik ergens 6,08 bruto per uur verdien, hoeveel kan dat dan netto worden? waar hangt dat allemaal van af?
Is dat niet een beetje heeeeel weinig voor je leeftijd? Of heb je totaal geen ervaring in die branche?KSwoosh wrote:als ik ergens 6,08 bruto per uur verdien, hoeveel kan dat dan netto worden? waar hangt dat allemaal van af?
http://www.intermediair.nl/overzicht/sa ... Dgod8UJezg
-
G
Klopt, ik vond het zelf ook al erg weinig, maar er staat wel bij:Jor-D wrote:Is dat niet een beetje heeeeel weinig voor je leeftijd? Of heb je totaal geen ervaring in die branche?KSwoosh wrote:als ik ergens 6,08 bruto per uur verdien, hoeveel kan dat dan netto worden? waar hangt dat allemaal van af?
http://www.intermediair.nl/overzicht/sa ... Dgod8UJezg
Hier komt nog 20% extra reserveringen bij. Een gedeelte van de reserveringen is één keer per jaar vakantiegeld en het andere gedeelte kun je vrij opnemen.
Wat zouden ze daar mee bedoelen?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Dubstep = de nieuwe Jumpstyle aan het worden?
hoop het nietSkedoedelefloeps wrote:Dubstep = de nieuwe Jumpstyle aan het worden?
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Overal gaat het over Dubstep en dan denk ik hmm, zal het net zo'n giga hit worden als Jumpstyle toen was, een rage door heel Nederland enzo. Of zal het meer een momentje van glorie zijn zoals MMA destijds ook overal werd gedraait in clubs enzo.
Ik denk een momentje aangezien er niet echt een toegankelijk en makkelijk dansje op te verzinnen valt (zoals jumpen dus). Daarom sloeg dat natuurlijk ook zo aan. Denk zelf ook dat het zoiets is als MMA, en dat het over een jaar weer helemaal weg is.Skedoedelefloeps wrote:Overal gaat het over Dubstep en dan denk ik hmm, zal het net zo'n giga hit worden als Jumpstyle toen was, een rage door heel Nederland enzo. Of zal het meer een momentje van glorie zijn zoals MMA destijds ook overal werd gedraait in clubs enzo.
Trance en Hardcore zijn ook niet om de dansjes over de kop gegaan hoor 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Lijkt er wel op. In paar jaar tijd van niks naar helemaal hot gegaan. En als je ziet hoeveel volgers/fans/likes bijv. Skrillex heeft.... tjaSkedoedelefloeps wrote:Dubstep = de nieuwe Jumpstyle aan het worden?
Skrillex maakt ook wel echt laagdrempelige Breezer dubstep, met die sound is het zo bekend geworden. Maar ik denk dat als je met Datsik ofzo aan komt zetten dat die likers dat een stuk minder vet vinden. Jammer van de muziek, want die kan er wel aan kapot gaan op die manier.PierrePruuk wrote:Lijkt er wel op. In paar jaar tijd van niks naar helemaal hot gegaan. En als je ziet hoeveel volgers/fans/likes bijv. Skrillex heeft.... tjaSkedoedelefloeps wrote:Dubstep = de nieuwe Jumpstyle aan het worden?
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Jumpstyle bestaat toch ook nog steeds, muziek verdwijnt nooit.
Bestaat Jumpstyle?Skedoedelefloeps wrote:Jumpstyle bestaat toch ook nog steeds, muziek verdwijnt nooit.
Waar heb je voor de laatste keer in Nederland een Jumpfeest van fatsoenlijke proporties gezien?Skedoedelefloeps wrote:Jumpstyle bestaat toch ook nog steeds, muziek verdwijnt nooit.
UP! @ DecibelTaxi wrote:Waar heb je voor de laatste keer in Nederland een Jumpfeest van fatsoenlijke proporties gezien?Skedoedelefloeps wrote:Jumpstyle bestaat toch ook nog steeds, muziek verdwijnt nooit.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ik zag decibel 2010 gewoon een jumpstyle area met aardig wat mensen hoorTaxi wrote:Waar heb je voor de laatste keer in Nederland een Jumpfeest van fatsoenlijke proporties gezien?Skedoedelefloeps wrote:Jumpstyle bestaat toch ook nog steeds, muziek verdwijnt nooit.
Je snapt wat ik bedoel, na de hype is het nooit meer op dezelfde manier terug gekomen in Nederland als voor de hype. Bovendien is er dit jaar ook geen jump area meer.Skedoedelefloeps wrote:Ik zag decibel 2010 gewoon een jumpstyle area met aardig wat mensen hoorTaxi wrote:Waar heb je voor de laatste keer in Nederland een Jumpfeest van fatsoenlijke proporties gezien?Skedoedelefloeps wrote:Jumpstyle bestaat toch ook nog steeds, muziek verdwijnt nooit.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Hoe groot was het voor de hype dan? Valt toch ook wel mee, muziek bestaat gewoon nog hoor, verdwijnt nooit dus.
Heb toch ook nooit gezegd dat het verdwijnt? Maar ik denk gewoon dat als mensen zien dat er geld mee te verdienen valt (meestal in een hype dus) dat er veel "artiesten" komen die instappen op het genre voor het geld. En de sound van de muziek daar mee wordt verandert (softer, laagdrempelige of zoals bij jump het geval was een torenhoog kabouter Plop gehalte)Skedoedelefloeps wrote:Hoe groot was het voor de hype dan? Valt toch ook wel mee, muziek bestaat gewoon nog hoor, verdwijnt nooit dus.
Maar goed, je hebt gelijk dat de muziek niet verdwijnt.
Last edited by Taxi on 18 Jul 2011 15:02, edited 2 times in total.
Kom eens naar België danTaxi wrote:Waar heb je voor de laatste keer in Nederland een Jumpfeest van fatsoenlijke proporties gezien?Skedoedelefloeps wrote:Jumpstyle bestaat toch ook nog steeds, muziek verdwijnt nooit.
Hahah ja, in België wordt er nog veel gejumped, i know.nielstil wrote:Kom eens naar België danTaxi wrote:Waar heb je voor de laatste keer in Nederland een Jumpfeest van fatsoenlijke proporties gezien?Skedoedelefloeps wrote:Jumpstyle bestaat toch ook nog steeds, muziek verdwijnt nooit.Als er 1 area is wordt er meestal eerst 3-4 uur jump gedraaid
Vergelijk het wel niet met patrick jumpen ofzoTaxi wrote:Hahah ja, in België wordt er nog veel gejumped, i know.
Ik vind Patrick Jumpen anders kei en keihard!nielstil wrote:Vergelijk het wel niet met patrick jumpen ofzoTaxi wrote:Hahah ja, in België wordt er nog veel gejumped, i know.(doen vele). Gaat wel x aantal keer harder hier
Bij Stuivezand hier in het westen van Brabant trekt Teknixx elke keer weer een volle zaal en daar draaien ze dan de hele avond jump. Zal je verbazen hoeveel liefhebbers er nog zijn hier in de buurt
Op Pussy Lounge wordt meestal ook nog aardig wat jump gedraaid, maar het heeft wel een tijdje te lijden gehad onder de hype ja