Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 265  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 jul 2011 12:05 
 

roberttt schreef:
DarkestSymphony schreef:
waar kon je dat pillen shirt kopen? :P

Je mag die van mij wel overkopen, nooit aangehad. is me namelijk wat te groot ^^

welke maat? en de prijs? stuur alles maar door via pm, heb next week salaris dus dan koop ik 'm vn je! :)
Bericht Geplaatst op 16 jul 2011 12:54 
 

als ik ergens 6,08 bruto per uur verdien, hoeveel kan dat dan netto worden? waar hangt dat allemaal van af?
Bericht Geplaatst op 16 jul 2011 13:55 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
als ik ergens 6,08 bruto per uur verdien, hoeveel kan dat dan netto worden? waar hangt dat allemaal van af?


Is dat niet een beetje heeeeel weinig voor je leeftijd? Of heb je totaal geen ervaring in die branche?

http://www.intermediair.nl/overzicht/sa ... Dgod8UJezg
Bericht Geplaatst op 16 jul 2011 14:56 
 

Jor-D schreef:
KSwoosh schreef:
als ik ergens 6,08 bruto per uur verdien, hoeveel kan dat dan netto worden? waar hangt dat allemaal van af?


Is dat niet een beetje heeeeel weinig voor je leeftijd? Of heb je totaal geen ervaring in die branche?

http://www.intermediair.nl/overzicht/sa ... Dgod8UJezg

Klopt, ik vond het zelf ook al erg weinig, maar er staat wel bij:
Hier komt nog 20% extra reserveringen bij. Een gedeelte van de reserveringen is één keer per jaar vakantiegeld en het andere gedeelte kun je vrij opnemen.

Wat zouden ze daar mee bedoelen?
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 09:59 
 
Artiest

Dubstep = de nieuwe Jumpstyle aan het worden?
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Dubstep = de nieuwe Jumpstyle aan het worden?

hoop het niet :oh: Ik luister nog regelmatig jump nummer maar vind dubstep echt k*t
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 12:30 
 
Artiest

Overal gaat het over Dubstep en dan denk ik hmm, zal het net zo'n giga hit worden als Jumpstyle toen was, een rage door heel Nederland enzo. Of zal het meer een momentje van glorie zijn zoals MMA destijds ook overal werd gedraait in clubs enzo.
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 13:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Overal gaat het over Dubstep en dan denk ik hmm, zal het net zo'n giga hit worden als Jumpstyle toen was, een rage door heel Nederland enzo. Of zal het meer een momentje van glorie zijn zoals MMA destijds ook overal werd gedraait in clubs enzo.

Ik denk een momentje aangezien er niet echt een toegankelijk en makkelijk dansje op te verzinnen valt (zoals jumpen dus). Daarom sloeg dat natuurlijk ook zo aan. Denk zelf ook dat het zoiets is als MMA, en dat het over een jaar weer helemaal weg is.
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 13:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Trance en Hardcore zijn ook niet om de dansjes over de kop gegaan hoor ;)
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 14:08 
 
Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Dubstep = de nieuwe Jumpstyle aan het worden?

Lijkt er wel op. In paar jaar tijd van niks naar helemaal hot gegaan. En als je ziet hoeveel volgers/fans/likes bijv. Skrillex heeft.... tja
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 14:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Dubstep = de nieuwe Jumpstyle aan het worden?

Lijkt er wel op. In paar jaar tijd van niks naar helemaal hot gegaan. En als je ziet hoeveel volgers/fans/likes bijv. Skrillex heeft.... tja


Skrillex maakt ook wel echt laagdrempelige Breezer dubstep, met die sound is het zo bekend geworden. Maar ik denk dat als je met Datsik ofzo aan komt zetten dat die likers dat een stuk minder vet vinden. Jammer van de muziek, want die kan er wel aan kapot gaan op die manier.
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 14:49 
 
Artiest

Jumpstyle bestaat toch ook nog steeds, muziek verdwijnt nooit.
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Jumpstyle bestaat toch ook nog steeds, muziek verdwijnt nooit.

Bestaat Jumpstyle? :cool:
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 14:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Jumpstyle bestaat toch ook nog steeds, muziek verdwijnt nooit.


Waar heb je voor de laatste keer in Nederland een Jumpfeest van fatsoenlijke proporties gezien?
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Jumpstyle bestaat toch ook nog steeds, muziek verdwijnt nooit.


Waar heb je voor de laatste keer in Nederland een Jumpfeest van fatsoenlijke proporties gezien?

UP! @ Decibel :)
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 14:52 
 
Artiest

Taxi schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Jumpstyle bestaat toch ook nog steeds, muziek verdwijnt nooit.


Waar heb je voor de laatste keer in Nederland een Jumpfeest van fatsoenlijke proporties gezien?


Ik zag decibel 2010 gewoon een jumpstyle area met aardig wat mensen hoor >.<
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 14:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Taxi schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Jumpstyle bestaat toch ook nog steeds, muziek verdwijnt nooit.


Waar heb je voor de laatste keer in Nederland een Jumpfeest van fatsoenlijke proporties gezien?


Ik zag decibel 2010 gewoon een jumpstyle area met aardig wat mensen hoor >.<


Je snapt wat ik bedoel, na de hype is het nooit meer op dezelfde manier terug gekomen in Nederland als voor de hype. Bovendien is er dit jaar ook geen jump area meer.
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 14:56 
 
Artiest

Hoe groot was het voor de hype dan? Valt toch ook wel mee, muziek bestaat gewoon nog hoor, verdwijnt nooit dus.
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 15:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Hoe groot was het voor de hype dan? Valt toch ook wel mee, muziek bestaat gewoon nog hoor, verdwijnt nooit dus.


Heb toch ook nooit gezegd dat het verdwijnt? Maar ik denk gewoon dat als mensen zien dat er geld mee te verdienen valt (meestal in een hype dus) dat er veel "artiesten" komen die instappen op het genre voor het geld. En de sound van de muziek daar mee wordt verandert (softer, laagdrempelige of zoals bij jump het geval was een torenhoog kabouter Plop gehalte)

Maar goed, je hebt gelijk dat de muziek niet verdwijnt.
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Jumpstyle bestaat toch ook nog steeds, muziek verdwijnt nooit.


Waar heb je voor de laatste keer in Nederland een Jumpfeest van fatsoenlijke proporties gezien?

Kom eens naar België dan ;) Als er 1 area is wordt er meestal eerst 3-4 uur jump gedraaid
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 15:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Taxi schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Jumpstyle bestaat toch ook nog steeds, muziek verdwijnt nooit.


Waar heb je voor de laatste keer in Nederland een Jumpfeest van fatsoenlijke proporties gezien?

Kom eens naar België dan ;) Als er 1 area is wordt er meestal eerst 3-4 uur jump gedraaid


Hahah ja, in België wordt er nog veel gejumped, i know. :P
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Hahah ja, in België wordt er nog veel gejumped, i know. :P

Vergelijk het wel niet met patrick jumpen ofzo :P (doen vele). Gaat wel x aantal keer harder hier :D
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Taxi schreef:
Hahah ja, in België wordt er nog veel gejumped, i know. :P

Vergelijk het wel niet met patrick jumpen ofzo :P (doen vele). Gaat wel x aantal keer harder hier :D

Ik vind Patrick Jumpen anders kei en keihard! :huh:
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij Stuivezand hier in het westen van Brabant trekt Teknixx elke keer weer een volle zaal en daar draaien ze dan de hele avond jump. Zal je verbazen hoeveel liefhebbers er nog zijn hier in de buurt ;) Op Pussy Lounge wordt meestal ook nog aardig wat jump gedraaid, maar het heeft wel een tijdje te lijden gehad onder de hype ja :(
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zit met een deuntje in mijn hoofd, elke keer als ik naar feest, festival ga..
Het is elke keer hetzelfde
Heb echter géén idee hoe het heet..

Het gaat van Boem Boem Boeeeemmmm :) en dit blijft zich herhalen tot ik in slaap val.
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic