Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 263  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 12:05 

roberttt schreef:
DarkestSymphony schreef:
waar kon je dat pillen shirt kopen? :P

Je mag die van mij wel overkopen, nooit aangehad. is me namelijk wat te groot ^^

welke maat? en de prijs? stuur alles maar door via pm, heb next week salaris dus dan koop ik 'm vn je! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 12:54 

als ik ergens 6,08 bruto per uur verdien, hoeveel kan dat dan netto worden? waar hangt dat allemaal van af?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 13:55 

Hardtraxx Beheerder

KSwoosh schreef:
als ik ergens 6,08 bruto per uur verdien, hoeveel kan dat dan netto worden? waar hangt dat allemaal van af?

Is dat niet een beetje heeeeel weinig voor je leeftijd? Of heb je totaal geen ervaring in die branche?

http://www.intermediair.nl/overzicht/sa ... Dgod8UJezg
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 14:56 

Jor-D schreef:
KSwoosh schreef:

Is dat niet een beetje heeeeel weinig voor je leeftijd? Of heb je totaal geen ervaring in die branche?

http://www.intermediair.nl/overzicht/sa ... Dgod8UJezg

Klopt, ik vond het zelf ook al erg weinig, maar er staat wel bij:
Hier komt nog 20% extra reserveringen bij. Een gedeelte van de reserveringen is één keer per jaar vakantiegeld en het andere gedeelte kun je vrij opnemen.

Wat zouden ze daar mee bedoelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 09:59 

Artiest

Dubstep = de nieuwe Jumpstyle aan het worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 12:28 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:

hoop het niet :oh: Ik luister nog regelmatig jump nummer maar vind dubstep echt k*t
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 12:30 

Artiest

Overal gaat het over Dubstep en dan denk ik hmm, zal het net zo'n giga hit worden als Jumpstyle toen was, een rage door heel Nederland enzo. Of zal het meer een momentje van glorie zijn zoals MMA destijds ook overal werd gedraait in clubs enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 13:26 

Donateur

Overal gaat het over Dubstep en dan denk ik hmm, zal het net zo'n giga hit worden als Jumpstyle toen was, een rage door heel Nederland enzo. Of zal het meer een momentje van glorie zijn zoals MMA destijds ook overal werd gedraait in clubs enzo.

Ik denk een momentje aangezien er niet echt een toegankelijk en makkelijk dansje op te verzinnen valt (zoals jumpen dus). Daarom sloeg dat natuurlijk ook zo aan. Denk zelf ook dat het zoiets is als MMA, en dat het over een jaar weer helemaal weg is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 13:27 

Aan het typen...

Trance en Hardcore zijn ook niet om de dansjes over de kop gegaan hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 14:08 

Hardtraxx Veteran

Lijkt er wel op. In paar jaar tijd van niks naar helemaal hot gegaan. En als je ziet hoeveel volgers/fans/likes bijv. Skrillex heeft.... tja
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 14:47 

Hardtraxx Addict

PierrePruuk schreef:

Lijkt er wel op. In paar jaar tijd van niks naar helemaal hot gegaan. En als je ziet hoeveel volgers/fans/likes bijv. Skrillex heeft.... tja

Skrillex maakt ook wel echt laagdrempelige Breezer dubstep, met die sound is het zo bekend geworden. Maar ik denk dat als je met Datsik ofzo aan komt zetten dat die likers dat een stuk minder vet vinden. Jammer van de muziek, want die kan er wel aan kapot gaan op die manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 14:49 

Artiest

Jumpstyle bestaat toch ook nog steeds, muziek verdwijnt nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 14:50 

Hardtraxx Veteran

Bestaat Jumpstyle? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 14:51 

Hardtraxx Addict

Waar heb je voor de laatste keer in Nederland een Jumpfeest van fatsoenlijke proporties gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 14:51 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:

Waar heb je voor de laatste keer in Nederland een Jumpfeest van fatsoenlijke proporties gezien?

UP! @ Decibel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 14:52 

Artiest

Taxi schreef:

Ik zag decibel 2010 gewoon een jumpstyle area met aardig wat mensen hoor >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 14:54 

Hardtraxx Addict

Taxi schreef:

Ik zag decibel 2010 gewoon een jumpstyle area met aardig wat mensen hoor >.<

Je snapt wat ik bedoel, na de hype is het nooit meer op dezelfde manier terug gekomen in Nederland als voor de hype. Bovendien is er dit jaar ook geen jump area meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 14:56 

Artiest

Hoe groot was het voor de hype dan? Valt toch ook wel mee, muziek bestaat gewoon nog hoor, verdwijnt nooit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 15:00 

Hardtraxx Addict

Hoe groot was het voor de hype dan? Valt toch ook wel mee, muziek bestaat gewoon nog hoor, verdwijnt nooit dus.

Heb toch ook nooit gezegd dat het verdwijnt? Maar ik denk gewoon dat als mensen zien dat er geld mee te verdienen valt (meestal in een hype dus) dat er veel "artiesten" komen die instappen op het genre voor het geld. En de sound van de muziek daar mee wordt verandert (softer, laagdrempelige of zoals bij jump het geval was een torenhoog kabouter Plop gehalte)

Maar goed, je hebt gelijk dat de muziek niet verdwijnt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 15:00 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:

Kom eens naar België dan ;) Als er 1 area is wordt er meestal eerst 3-4 uur jump gedraaid
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 15:01 

Hardtraxx Addict

nielstil schreef:
Taxi schreef:

Kom eens naar België dan ;) Als er 1 area is wordt er meestal eerst 3-4 uur jump gedraaid

Hahah ja, in België wordt er nog veel gejumped, i know. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 15:19 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:

Vergelijk het wel niet met patrick jumpen ofzo :P (doen vele). Gaat wel x aantal keer harder hier :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 15:20 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Taxi schreef:

Vergelijk het wel niet met patrick jumpen ofzo :P (doen vele). Gaat wel x aantal keer harder hier :D

Ik vind Patrick Jumpen anders kei en keihard! :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 15:55 

Hardtraxxer

Bij Stuivezand hier in het westen van Brabant trekt Teknixx elke keer weer een volle zaal en daar draaien ze dan de hele avond jump. Zal je verbazen hoeveel liefhebbers er nog zijn hier in de buurt ;) Op Pussy Lounge wordt meestal ook nog aardig wat jump gedraaid, maar het heeft wel een tijdje te lijden gehad onder de hype ja :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:05 

Hardtraxxer

Ik zit met een deuntje in mijn hoofd, elke keer als ik naar feest, festival ga..
Het is elke keer hetzelfde
Heb echter géén idee hoe het heet..

Het gaat van Boem Boem Boeeeemmmm :) en dit blijft zich herhalen tot ik in slaap val.
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 263  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic