Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 256, 257, 258, 259, 260
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-08-2020, 10:34 

Hardtraxx Elite

Iemand die contactgegevens van Josh & Wesz heeft? Via mail en Facebook krijg ik geen reactie.
Ik las via Mark with a Tarrel al dat zowel hij als Bass Chaserz ook geen reactie kreeg toen ze die benaderd hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-08-2020, 10:37 

Hardtraxx Addict

En als je het via hun label of booking agency probeert? Of is de aard van de vraag daar te informeel voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-08-2020, 15:33 

Hardtraxx Elite

Ze zijn volgens mij zonder boekingskantoor (en eventueel label?). Dat heb ik al wel gecheckt maar dat maakte het niet makkelijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-08-2020, 09:59 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Ze zijn volgens mij zonder boekingskantoor (en eventueel label?). Dat heb ik al wel gecheckt maar dat maakte het niet makkelijker.

Haha heb je hun portemonnee gevonden ofzo :lol: ziet eruit alsof het enorme haast heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-08-2020, 10:02 

Hardtraxx Veteran

Misschien wilt hij ze benaderen voor een podcast, feest of iets. Volgens mij heeft dit ook niet met haast te maken, maar stelt hij gewoon de vraag of iemand weet hoe hij ze het beste kan contacteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-08-2020, 11:57 

Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
feest

:yes:

patrickjeb schreef:
Volgens mij heeft dit ook niet met haast te maken, maar stelt hij gewoon de vraag of iemand weet hoe hij ze het beste kan contacteren.

En dit, inderdaad. Mocht iemand nou heel toevallig beste matties zijn of één van de heren is toevallig de buurman dan kom ik wat makkelijker in contact, toch? ;)
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 256, 257, 258, 259, 260
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic