Ik mis 2 maten van het forum.
Waar zijn Broken Balance en onze Martin Waus aan het uithangen?
Waar zijn Broken Balance en onze Martin Waus aan het uithangen?
GezelligRickzel wrote:Wat is hier uberhaupt de meerwaarde van.
Ik vraag me uberhaubt af of hardstyle hier voor leent. Aangezien, correct me if i'm wrong, het juist inspelen is op de andermans muziek dus dat je eigenlijk niet weet wat de ander gaat doen en jij daar dus als artiest semi live op in gaat spelen.Rickzel wrote:Wat is hier uberhaupt de meerwaarde van.
Toevallig laatst nog met A-Motion gedaan op Shivers, onvoorbereid op elkaar ingespeeld en tijdens het draaien gewoon zoeken naar tracks die er bij passen. Maar natuurlijk gewoon met slechts 1 gear gedaan.Hekzitter wrote:Ik vraag me uberhaubt af of hardstyle hier voor leent. Aangezien, correct me if i'm wrong, het juist inspelen is op de andermans muziek dus dat je eigenlijk niet weet wat de ander gaat doen en jij daar dus als artiest semi live op in gaat spelen.Rickzel wrote:Wat is hier uberhaupt de meerwaarde van.
Voorbeeld zou zijn in de harderestijlen is AVIO live waarbij Geck-o op in zou spelen ofzo (lijkt me oprecht best vet trouwens).
Precies wat ik zeg. Hardstyle leent zich niet echt hiervoor. Techno en early hardstyle wellicht wel.Nuracore wrote:Toevallig laatst nog met A-Motion gedaan op Shivers, onvoorbereid op elkaar ingespeeld en tijdens het draaien gewoon zoeken naar tracks die er bij passen. Maar natuurlijk gewoon met slechts 1 gear gedaan.Hekzitter wrote:Ik vraag me uberhaubt af of hardstyle hier voor leent. Aangezien, correct me if i'm wrong, het juist inspelen is op de andermans muziek dus dat je eigenlijk niet weet wat de ander gaat doen en jij daar dus als artiest semi live op in gaat spelen.Rickzel wrote:Wat is hier uberhaupt de meerwaarde van.
Voorbeeld zou zijn in de harderestijlen is AVIO live waarbij Geck-o op in zou spelen ofzo (lijkt me oprecht best vet trouwens).
Maar echt dit format, zo face 2 face... Denk dat het pas leuk word als je ook tijdens de ander zijn plaat gewoon leuke edits doet of veel vocal-play doet enz. Ook elkaar gewoon goed er uit draaien, live mashups verzinnen etc.
Dus gewoon back to back gedraaid bedoel je?Nuracore wrote: Toevallig laatst nog met A-Motion gedaan op Shivers, onvoorbereid op elkaar ingespeeld en tijdens het draaien gewoon zoeken naar tracks die er bij passen. Maar natuurlijk gewoon met slechts 1 gear gedaan.
Maar dan onvoorbereid zoals hekzitter schetstRomanAnthony wrote:Dus gewoon back to back gedraaid bedoel je?Nuracore wrote: Toevallig laatst nog met A-Motion gedaan op Shivers, onvoorbereid op elkaar ingespeeld en tijdens het draaien gewoon zoeken naar tracks die er bij passen. Maar natuurlijk gewoon met slechts 1 gear gedaan.
Eens. Denk dan gelijk hier aan.Hekzitter wrote:Precies wat ik zeg. Hardstyle leent zich niet echt hiervoor. Techno en early hardstyle wellicht wel.Nuracore wrote:Toevallig laatst nog met A-Motion gedaan op Shivers, onvoorbereid op elkaar ingespeeld en tijdens het draaien gewoon zoeken naar tracks die er bij passen. Maar natuurlijk gewoon met slechts 1 gear gedaan.Hekzitter wrote:
Ik vraag me uberhaubt af of hardstyle hier voor leent. Aangezien, correct me if i'm wrong, het juist inspelen is op de andermans muziek dus dat je eigenlijk niet weet wat de ander gaat doen en jij daar dus als artiest semi live op in gaat spelen.
Maar echt dit format, zo face 2 face... Denk dat het pas leuk word als je ook tijdens de ander zijn plaat gewoon leuke edits doet of veel vocal-play doet enz. Ook elkaar gewoon goed er uit draaien, live mashups verzinnen etc.
Hekzitter wrote:
Precies wat ik zeg. Hardstyle leent zich niet echt hiervoor. Techno en early hardstyle wellicht wel.

Ik moet zeggen, ik gebruik het voornamelijk als backup en archive storage dus ik kan je weinig vertellen over de sync functie.Mark With A Tarrel wrote:Zal het eens checken. Is namelijk ook om mijn muziek projecten / samples / presets etc automatisch te syncen met studio pc en laptop.
Ja Gent is best lachen, heb daar vorig jaar met de hele groep (per ongeluk) in een bordeel overnacht omdat Booking.com niet wist dat de helft van onze kamers was ingenomen door een oostblok pooier en een paar hoeren.Yenssen wrote:Vraagje: wat is een leuke bestemming in België voor een leuk weekend weg in oktober met de kameraden?
Zat zelf aan Gent te denken als meest hippe en uitbundige bestemming, maar is dat ook zo?