Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 258, 259, 260, 261, 262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2024 10:11 

Hardtraxx Addict

Ik mis 2 maten van het forum.
Waar zijn Broken Balance en onze Martin Waus aan het uithangen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2024 13:16 

Hardtraxx Veteran

#justice4Waus
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2024 13:07 

Hardtraxx Veteran

Zou hardstyle zich lenen voor een Face2Face set? Ooit een soort gelijk iets gehad op XQ Holland vs Italy maar verder eigenlijk altijd b2b's
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2024 14:37 

Hardtraxx Veteran

Wat is hier uberhaupt de meerwaarde van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2024 16:12 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

Gezellig
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2024 12:28 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

Ik vraag me uberhaubt af of hardstyle hier voor leent. Aangezien, correct me if i'm wrong, het juist inspelen is op de andermans muziek dus dat je eigenlijk niet weet wat de ander gaat doen en jij daar dus als artiest semi live op in gaat spelen.

Voorbeeld zou zijn in de harderestijlen is AVIO live waarbij Geck-o op in zou spelen ofzo (lijkt me oprecht best vet trouwens).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2024 12:35 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Rickzel schreef:

Ik vraag me uberhaubt af of hardstyle hier voor leent. Aangezien, correct me if i'm wrong, het juist inspelen is op de andermans muziek dus dat je eigenlijk niet weet wat de ander gaat doen en jij daar dus als artiest semi live op in gaat spelen.

Voorbeeld zou zijn in de harderestijlen is AVIO live waarbij Geck-o op in zou spelen ofzo (lijkt me oprecht best vet trouwens).

Toevallig laatst nog met A-Motion gedaan op Shivers, onvoorbereid op elkaar ingespeeld en tijdens het draaien gewoon zoeken naar tracks die er bij passen. Maar natuurlijk gewoon met slechts 1 gear gedaan.

Maar echt dit format, zo face 2 face... Denk dat het pas leuk word als je ook tijdens de ander zijn plaat gewoon leuke edits doet of veel vocal-play doet enz. Ook elkaar gewoon goed er uit draaien, live mashups verzinnen etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2024 12:39 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Hekzitter schreef:
Rickzel schreef:

Toevallig laatst nog met A-Motion gedaan op Shivers, onvoorbereid op elkaar ingespeeld en tijdens het draaien gewoon zoeken naar tracks die er bij passen. Maar natuurlijk gewoon met slechts 1 gear gedaan.

Maar echt dit format, zo face 2 face... Denk dat het pas leuk word als je ook tijdens de ander zijn plaat gewoon leuke edits doet of veel vocal-play doet enz. Ook elkaar gewoon goed er uit draaien, live mashups verzinnen etc.

Precies wat ik zeg. Hardstyle leent zich niet echt hiervoor. Techno en early hardstyle wellicht wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2024 13:14 

Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:

Dus gewoon back to back gedraaid bedoel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2024 13:40 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Nuracore schreef:

Dus gewoon back to back gedraaid bedoel je?

Maar dan onvoorbereid zoals hekzitter schetst
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2024 16:27 

Hardtraxx Elite

Oh ik heb nog nooit een back to back set voorbereid. Ook eigenlijk nooit een solo set. Dus ging er vanuit dat dat normaal was haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2024 21:45 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Nuracore schreef:
Hekzitter schreef:

Precies wat ik zeg. Hardstyle leent zich niet echt hiervoor. Techno en early hardstyle wellicht wel.

Eens. Denk dan gelijk hier aan.

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2024 12:09 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2024 19:36 

Hardtraxx Elite

Jo, vroeger had je nog wel regelmatig chille deals bij verlengen van telefoon en dan een smartwatch erbij. Weet iemand of dat tegenwoordig ook nog aan de orde is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2024 20:18 

Hardtraxxer

gozer je gaat me toch niet vertellen dat je een android hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2025 18:03 

Hardtraxx Veteran

Ik zoek een Europees (of Nederlands) alternatief voor OneDrive. Gaat om persoonlijke bestanden hosten.

Gooi maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2025 19:08 

Hardtraxx Veteran

Jottacloud, 11,99 voor onbeperkt cloud opslag.
Data word gehost in Noorwegen. Die hebben een van de beste privacy wetten die er zijn en bieden verschillende functies aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2025 19:20 

Hardtraxx Veteran

Nice, kan je het dan ook zo syncen als map in Windows Verkenner?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2025 14:56 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij wel maar dat heb ik zelf niet getest.
Er zit een Sync functie in geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2025 15:31 

Hardtraxxer

Ik zet mijn backups bij Kdrive neer gehost in switzerland. Die hebben ook een soort office achtige omgeving inclusief sync client.

https://www.infomaniak.com/en/ksuite/kdrive
https://www.infomaniak.com/en/apps/download-kdrive
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2025 16:06 

Hardtraxx Veteran

Zal het eens checken. Is namelijk ook om mijn muziek projecten / samples / presets etc automatisch te syncen met studio pc en laptop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2025 16:35 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Zal het eens checken. Is namelijk ook om mijn muziek projecten / samples / presets etc automatisch te syncen met studio pc en laptop.

Ik moet zeggen, ik gebruik het voornamelijk als backup en archive storage dus ik kan je weinig vertellen over de sync functie.

Alle 3 de functies worden d.m.v. hun eigen client gedaan en heb er ondertussen 8TB opstaan.
https://jottacloud.com/en/pricing?categ ... d-personal

Wat ik fijn vind is dat voor 11,99 je gewoon onbeperkt storage hebt. Het enige waar je op 'gestraft' wordt is dat hoe meer data je upload hoe meer je gecapt word op je upload snelheid. https://docs.jottacloud.com/en/articles ... load-speed

Dus in mijn geval upload ik met 10 Mbits/s maar is echt goed te doen als eenmaal alles bij is en je maar echt per nieuwe file upload (gebeurt overigens automatisch).

Goed, geen idee of je ooit een keer Transip Stack hebt gehad maar dit is erg vergelijkbaar met Stack.
Je deelt je bestanden dmv een publieke link met of zonder wachtwoord en slaat gewoon onbeperkt op.
Je hebt ook versiebeheer zodat je per 4u nog terug kan tot een max van een aantal dagen.

De android app heeft een soortgelijke Google AI search functie rondom het opslaan van je foto's e.d.

Dit was mijn vervanging voor Stack en ben er wel tevreden mee. Enige nadeel is dat je niet zoals bij Stack een link kan delen waarbij mensen ook kunnen uploaden. Hiervoor moet de persoon namelijk een Jotta account hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2025 15:56 

Hardtraxxer

Vraagje: wat is een leuke bestemming in Belgiƫ voor een leuk weekend weg in oktober met de kameraden?
Zat zelf aan Gent te denken als meest hippe en uitbundige bestemming, maar is dat ook zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2025 15:58 

Hardtraxx Veteran

Yenssen schreef:
Vraagje: wat is een leuke bestemming in Belgiƫ voor een leuk weekend weg in oktober met de kameraden?
Zat zelf aan Gent te denken als meest hippe en uitbundige bestemming, maar is dat ook zo?

Ja Gent is best lachen, heb daar vorig jaar met de hele groep (per ongeluk) in een bordeel overnacht omdat Booking.com niet wist dat de helft van onze kamers was ingenomen door een oostblok pooier en een paar hoeren.

Onpraktisch, maar mooi voor het verhaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2025 16:02 

Hardtraxxer

Vind het best praktisch eerlijk gezegd. Welk bordeel was dat?
Vorige  1 ... 258, 259, 260, 261, 262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic