Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 252, 253, 254, 255, 256
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2023 08:57 

Hardtraxx Veteran

Nog even terugkomend op ons blauwe naam verhaal, we hebben contact gehad met Kees en hij heeft z'n welgemeende excuses aangeboden voor z'n houding, heel technisch verhaal erbij (je kent die gasten haha) maar we laten het voor wat het is.

Kees, dank dat je jezelf zo uit je comfort zone hebt geplaatst, kan het waarderen en nogmaals: excuses aanvaard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2023 09:38 

Hardtraxx Veteran

spill the juice mate wat is er gaande?????
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 10:14 

Hardtraxxer

Ik ga binnenkort verhuizen naar mijn nieuwbouwwoning.
Nu ben ik nog opzoek naar een tv en een goede draadloze stofzuiger voor de pvc vloer (hoeft geen dweilfunctie). Welke zijn aan te raden?
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 10:25 

Hardtraxx Addict

Kwami schreef:
Nu ben ik nog opzoek naar een tv en een goede draadloze stofzuiger voor de pvc vloer (hoeft geen dweilfunctie). Welke zijn aan te raden?

Hoeveel inch wil je voor je tv? Ik heb zelf een Philips 55" ambilight waar ik zeer tevreden over ben (prijs/kwaliteit)
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_p ... 32894.html

Draadloze stofzuigers van Dyson zijn erg goed, maar deze zijn wel wat duurder dan de gemiddelde draadloze stofzuigers.
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 10:42 

Hardtraxxer

Mitch schreef:
Kwami schreef:

Hoeveel inch wil je voor je tv? Ik heb zelf een Philips 55" ambilight waar ik zeer tevreden over ben (prijs/kwaliteit)
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_p ... 32894.html

Draadloze stofzuigers van Dyson zijn erg goed, maar deze zijn wel wat duurder dan de gemiddelde draadloze stofzuigers.

Dyson twijfel ik over of dat het waard is, hoorde ook wel prima verhalen over o.a. Samsung voor de helft van het geld

Tussen de bank en de tv zit ongeveer 3 a 3,5 meter. Zat zelf te denken aan grootte tussen 55" en 65"
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 11:30 

Kraak... Piep...

Ik zit zelf op 2,5 a 3 meter en heb een 43" TV. Ik denk dat 55" op zich wel genoeg is voor jou als je op 3 a 3,5 zit.

Ik zou niet echt kijken naar bepaalde inches maar meer naar de kwaliteit van het beeld en hoeveel ruimte het zou opnemen op je muur/kast. Je kan nog wel zo'n grote TV hebben maar als hij irritant veel ruimte inneemt of matige kwaliteit heeft dan gaat de grootte van je TV meer storen.

Denk bijvoorbeeld aan dat je wel 100hz refresh rate pakt voor vloeiender beeld en dingen als OLED voor mooiere kleuren, betere kijkhoeken en beter contrast dan bijv LCD of LED (tenzij je een LCD/LED IPS Paneel hebt). De marktleider voor goede TV's is eigenlijk altijd wel de Sony Bravia en daarna de LG C series.
Vorige  1 ... 252, 253, 254, 255, 256
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic