Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 20 hours ago
Justinhafc wrote:Ik heb de JBL Tune 230NC TWS. Bevalt mij goed en zit een fijne bass in. Ook niet al te prijzig vond ik zelf (€55 betaald dacht ik)
Die heb ik ook inderdaad. Mijn linkeroortje ging onlangs kapot (kwam heel zacht geluid uit). Via Bol.com een reparatie aangevraagd en twee weken later een nieuw paar gekregen. Weer echt een verademing na twee weken met standaard Apple oortjes te hebben doorgebracht. :)
Hardtraxxer
293 posts member since 2019
last seen Nov 2025
Voor een ultieme '2009 hardstyle look' zijn wij op zoek naar dit soort mega foute brilletjes (brilletje links). Weet iemand hoe dit model bril heet of waar deze nog online te koop zijn?

Image
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 19 hours ago
Ouderwetse zonnebril

Ik heb al veel gezocht met hetzelfde doel,maar zonder succes
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Broken Balance wrote:Ik heb de Denon AHC630W, maar zijn nog onderweg dus kan je niet vertellen hoe ze klinken
Matig, geluid is zuiver en helder maar er mist laag, valt te fixen met een equalizer maar je moet hem redelijk hard zetten wil je een beetje degelijke bass er door krijgen.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 10 days ago
BroodjeKroket wrote:Voor een ultieme '2009 hardstyle look' zijn wij op zoek naar dit soort mega foute brilletjes (brilletje links). Weet iemand hoe dit model bril heet of waar deze nog online te koop zijn?

Image
Ik weet niet in hoeverre je vraag nog actueel is maar volgens mij heb ik nog tering veel van dat spul uit die tijd. Weet niet of dat 'grappig' of 'beschamend' is.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Heeft er iemand ervaring met een bonenmaler (extern, dus niet in je koffiezetapparaat) ? Ik zit er aan te denken om zo'n ding te kopen maar weet niet waar ik goed aan doe. Koop ik beter een handmatige of elektrische molen? Duur ( 80+ euro) of goedkoop (2 tientjes)?

Zoiets lijkt me al prima maar hoor graag advies en tips.

https://www.bol.com/nl/nl/p/bosch-tsm6a ... oductImage
Hardtraxxer
109 posts member since 2022
last seen Sep 2025
Wat zijn de vereisten om een blauwe hardtraxx naam te krijgen ook alweer?
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 17 hours ago
Gezellige Uptempo wrote:Wat zijn de vereisten om een blauwe hardtraxx naam te krijgen ook alweer?
Je moet binnen 11 minuten achterstevoren de Elfstedentocht kunnen schaatsen in een paardenonesie volgens mij.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 13 days ago
Je moet Kees gepepen hebben
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 18 hours ago
ja jammer dat de mods kinderachtig zijn en zich niet aan hun eigen regels houden! @Venator slappe vaatdoek!

Het gaat ook echt helemaal nergens over, snap niet dat je zo kinderachtig kan zijn :lol:
R
Hardtraxxer
666 posts member since 2021
last seen 9 hours ago
Bijna net zo kinderachtig als het gezellige uptempo concept zelf.
Hardtraxx Veteran
last seen 18 hours ago
Riiss wrote:Bijna net zo kinderachtig als het gezellige uptempo concept zelf.
Jij komt zeker uit Friesland
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 20 hours ago
haha sooooow!!!
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Image
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Hahahaha, heel team gezellig meteen triggered. :lol:

Nu weten jullie hoe GPF zich hebben gevoeld!!11!
Hardtraxx Veteran
last seen 18 hours ago
hahaha de reactie waarvan je wist dat ie ging komen. Hoe salty jij hierover bent was allang duidelijk :lol:

we hebben ons wel flink laten influencen door Tom zeg oei oei oei
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 3 days ago
Broken Balance wrote:Hahahaha, heel team gezellig meteen triggered. :lol:

Nu weten jullie hoe GPF zich hebben gevoeld!!11!
Nergens last van gehad hoor.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Rickzel wrote:hahaha de reactie waarvan je wist dat ie ging komen. Hoe salty jij hierover bent was allang duidelijk :lol:

we hebben ons wel flink laten influencen door Tom zeg oei oei oei
Waar haal je dat nou weer vandaan, of dacht je echt dat ik serieus was toen ik dat zei :lol:

Het is niet mijn humor en ik heb 100x niks met uptempo of die hele scene, dus ik doe er niet aan mee. Die paar keer dat je me vroeg (of uit het niks toevoegde) naar iets voor jullie Gezellige Uptempo en nee zei is gewoon met die reden geweest ;).

Maar salty er over? Het is maar hoe je er vrede mee wilt hebben maat, maar ik vind de ironie er van gewoon mooi.

Tom afzeiken over uptempo (een lange tijd geleden), er dan later de draak mee steken (met goede intenties verder) en nu zelf een uit de klauwen gelopen grap omtrent dat genre hebben die steeds populairder wordt samen met Tom doen. Dat is gewoon bijna exact wat GPF was. Vind zelf die ironie gewoon geinig, net als jullie Gezellige Uptempo geinig vinden.

Als je niet kan hebben dat mensen het kinderachtig vinden of niet de zelfde humor hebben moet je uberhaupt niet publiekelijk gaan met die act. Als je de draak met iets steekt krijg je ook negatieve meningen uiteindelijk he, niet iedereen heeft de zelfde humor, tenzij jullie humor objectief grappiger is.

Maar heb gewoon de mix aan gehad op jullie gestemd verder, want ik support m'n broeder Jordi, dus als dat salty is omdat ik niet de zelfde humor en mening heb als jullie, dan mag jij dat denken maat.
Last edited by Broken Balance on 07 Feb 2023 13:37, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 18 hours ago
Das lief zeg dankjewel!
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Rickzel wrote:Das lief zeg dankjewel!
En nu jij, jullie willen niet Gezellige Warface worden met haters kruisje regsboven toch?
Hardtraxx Veteran
last seen 18 hours ago
Broken Balance wrote:En nu jij, jullie willen niet Gezellige Warface worden met haters kruisje regsboven toch?
Que?! :P
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Broken Balance wrote:Maar heb gewoon de mix aan gehad op jullie gestemd verder.
Ware amigo van de movement.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Fuzzylogic wrote:
Broken Balance wrote:Maar heb gewoon de mix aan gehad op jullie gestemd verder.
Ware amigo van de movement.
Ik heb Bounce Back wel vaker op gehad, wanneer collab met Detest?
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 13 days ago
Wie denk jij wel niet dat je bent newbie we hebben melvinfrrrrrrrrrrrr van de rijksrecherche google earth analyticus pur sang allang op je gezet je adres is niet veilig jij kunt de strontzak verwachten die voor kees bestemd was skkltje
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 1 day ago
:lol: :lol: