Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 251, 252, 253, 254, 255
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-07-2019, 15:36 

Hardtraxx Veteran

Je kan zo'n fotograaf ook beter vragen wat kost het om die en die foto in goede kwaliteit te krijgen voor op een canvas? Met een beetje geluk sturen ze het dan gewoon, of anders krijg je een bedrag als antwoord waarna je alsnog kan beslissen het wel of niet te betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-08-2019, 14:00 

Hardtraxxer

Wie kan mij helpen aan een goed videobewerkingsprogramma. Wil graag een aftermovie maken van een week vakantie (carbage run) waarbij ik veel beeldmateriaal heb gemaakt.
Ik heb een eerste poging gedaan met VideoPad Video Editor, voor een eerste poging vind ik het niet heel slecht gelukt. Maar wanneer ik hem wil opslaan zegt het programma dat ik de betaalde versie moet aangschaffen, ik dacht dan download ik toch een schermopname programma voor video's, maar daar komt een watermerk doorheen tenzij ik hier ook de betaalde versie voor aanschaf haha.
Als ik toch een betaalde versie moet aanschaffen dacht ik, dan maar een beter programma waar je direct voor moet betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-08-2019, 15:29 

Hardtraxx Veteran

Kwami schreef:
Wie kan mij helpen aan een goed videobewerkingsprogramma. Wil graag een aftermovie maken van een week vakantie (carbage run) waarbij ik veel beeldmateriaal heb gemaakt.
Ik heb een eerste poging gedaan met VideoPad Video Editor, voor een eerste poging vind ik het niet heel slecht gelukt. Maar wanneer ik hem wil opslaan zegt het programma dat ik de betaalde versie moet aangschaffen, ik dacht dan download ik toch een schermopname programma voor video's, maar daar komt een watermerk doorheen tenzij ik hier ook de betaalde versie voor aanschaf haha.
Als ik toch een betaalde versie moet aanschaffen dacht ik, dan maar een beter programma waar je direct voor moet betalen.

Geen ervaring met video editing progromma's, maar als je een programma wilt om een schermopname te maken: OBS
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-08-2019, 09:08 

Hardtraxx Veteran

je kan Davinci Resolve proberen, de gratis versie heeft geen watermerken en dat soort onzin en werkt voor dit soort dingen prima.

enigste is dat het misschien wat lastig uit te vogelen is soms hoe je iets moet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-08-2019, 10:04 

Hardtraxxer

Iemand ervaring met het opstarten van een website icm met hosting en domein?

Waar moet ik zijn voor de beste prijs-kwaliteit verhouding en wat zijn punten om op te letten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-08-2019, 10:14 

Hardtraxxer

paperclip schreef:
Iemand ervaring met het opstarten van een website icm met hosting en domein?

Waar moet ik zijn voor de beste prijs-kwaliteit verhouding en wat zijn punten om op te letten?

Ligt er helemaal aan wat voor website je wilt hosten, hoe groot deze is (of zal gaan worden) en hoeveel bezoekers je verwacht te gaan krijgen..
Zelf een website gehost bij one.com (± €25/30,- per jaar voor domeinregistratie + kleinste hostingpakket) en ben hier zeer tevreden mee ;)
Website wordt niet veel bezocht en heeft een redelijk statische inhoud..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-08-2019, 13:35 

Hardtraxxer

Dat vind ik zelf ook nog lastig te zeggen. de website die ik in gedachten heb is een blog. moeilijk te zeggen of mensen dat ook daadwerkelijk interessant gaan vinden, maar het lijkt mij wel leuk om ideeën die ik nu in mijn hoofd heb te gaan schrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-08-2019, 13:51 

Hardtraxxer

paperclip schreef:
Dat vind ik zelf ook nog lastig te zeggen. de website die ik in gedachten heb is een blog. moeilijk te zeggen of mensen dat ook daadwerkelijk interessant gaan vinden, maar het lijkt mij wel leuk om ideeën die ik nu in mijn hoofd heb te gaan schrijven.

Heb even ingelogd op het control panel, en je kan (indien nodig) per maand de hosting verhogen kwa snelheid en opslag e.d.
op dit moment is bij mij 1,7 GB van de 25 gevuld..
Als je veel met foto's video's gaat doen dan zal 25 GB wel een keertje vol raken, maar als het vooral voor bloggen is dan zul je de komende tijd in mijn ogen aan die 25 GB wel genoeg hebben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-08-2019, 14:13 

Hardtraxxer

Oké, thanks voor je expertise :D
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 251, 252, 253, 254, 255
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic