Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2022 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Filmpjes op de telefoon haarscherp. Maar als ik ze verstuur via whatsapp is het om te janken.
Instellingen als eens nagelopen, vind hier niks.
Is er iets van een app waarmee je videos kan verkleinen ofzo?

Whatsapp zal ze altijd nog even lekker compressen dus kwaliteitverlies houd je.
En met kleiner maken verlies je ook kwaliteit dus waar wil je de grens leggen?

Je kan video's eventueel als document versturen maar ja dan moet de andere kant ze natuurlijk vanuit hun bestand verkenner maar kijken en niet via whatsapp.

Overigens is er voor foto's al wel een functie om de beste kwaliteit te behouden.
Die van video's komt later dit jaar geloof ik.

Open WhatsApp Settings (Android: Tap on the three dots in the top-right corner from the Chats screen; iOS: Tap on the Settings tab from the bottom of the screen).
Go to Storage and Data.
On Android, tap on the “Photo upload quality” under the “Media upload quality” section. On iOS, simply tap on Media Upload Quality.
Choose Best quality for Photos.
Tap on OK to confirm, if you’re on Android.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2022 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dankje Nura. Nog even wachten op die videofunctie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2022 15:08 
 
Hardtraxxer

Weet iemand hier een soort T-shirts net zoals AB Lifestyle (zoals de collectie van vroeger Flag tee etc., huidige collectie is meh), dus wat opvallendere kleuren en slim/muscle fit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2022 10:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand die wat verstand heeft van Youtube rechten?

Ik ben een nieuwe videoliveset aan het uploaden en de hele video is ineens geblocked omdat er 1 track tussen zit die in bijna alle landen wereldwijd geblocked is als je er geen rechten voor hebt. Nu komen bijna alle tracks naar voren bij de rechtencheck (ook mijn eigen tracks) en dan gaat het om het niet mogen ontvangen van geld uit ads. Geen probleem, want de video mag ondanks dat wel gewoon online. Maar er is dus 1 track die de hele upload tegenhoudt. Ik kan kiezen of ik hem er uit haal, die track mute of ik kan de optie kiezen dat ik er wél rechten voor heb. Wat gebeurt er als ik zeg dat ik er wel rechten voor heb? Ben ik dan misschien wel hard de lul als ze dat gaan checken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2022 10:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja, dan krijg je een channel strike wegens copyright infringement als de eigenaar een strike aanvraagt. Eveneens kan de eigenaar je aanklagen.

Als je op papier hebt dat je het nummer mag gebruiken van de artiest en/of het label, dan kan je het aanvechten en bewijs leveren. Mixjes op YouTube is haast onmogelijk tenzij je een grote organisatie/label/dj bent die dat soort dingen kan aanvechten of de rechten gewoon van de artiesten krijgt.

Maar YouTube doet bijna alles wat muziek is automatisch op dat gebied. Zolang ze maar zeggen dat je geen monetization kan krijgen is het prima. Maar het is vaak maar een mum van tijd voor je copyright claims krijgt. Soms van de eigenaren van de muziek, maar vaker van bedrijven en mensen die doen alsof ze de eigenaren zijn. Daar halen ze goud geld uit.

YouTube zijn automatische systeem zal je dan sneller een strike en eventuele ban bij een 3e strike opleggen voor ze gaan controleren of het authentieke claims zijn. Meestal alleen kanalen met een groot publiek of grote kanalen die het per toeval opnemen voor de kleinen kunnen voor elkaar krijgen dat de valse claimers worden geband en boetes/rechtzaken krijgen.

Dus ja je kan het doen, maar ik zou het gefuck met dat systeem van YouTube zo veel mogelijk verwijderen als je kanaal je lief is. Zelfs YouTube en muziek zou ik grotendeels vermijden als je geen zekerheid van labels en artiesten hebt dat je de muziek mag plaatsen en dat automatische of valse claims makkelijk kunnen worden opgelost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2022 10:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker kut dan. Tot nu toe is het eigenlijk altijd goed gegaan (na 4 video setjes van een uur). Dit is de eerste keer dat de video ook echt tegengehouden wordt. Ik heb nu maar even voor de optie gekozen om de audio te muten tijdens de track (is maar 1,5 minuut en een van de laatste nummers), maar toch niet echt heel relaxed. Die videosetjes zijn voor mij altijd wel een manier geweest om me enigszins te onderscheiden hier in de buurt en om nieuwe tracks te premieren, dus ik hoop dat het bij deze ene keer blijft. En er zijn ook niet echt lekkere alternatieven voor Youtube die ook nog mensen bereiken die je niet kent.

:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2022 10:23 
 
Hardtraxx Veteran

Als het een HS set is zou ik platen van Headhunterz en alles wat van het label van Brennan Heart komt skippen. Die hebben alles geblokt en laten het systeem direct striken
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2022 10:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Als het een HS set is zou ik platen van Headhunterz en alles wat van het label van Brennan Heart komt skippen. Die hebben alles geblokt en laten het systeem direct striken


Noooo nieuw House - Disco - Tech House setje matjeeeee.

Edit:

Ik heb dus voor de optie 'Mute Song' gekozen en na 2 uur staat hij ineens online met de track er toch in. Geen idee of die er in blijft, maar het zal wel dan.



/zelfpromo hoi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2022 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand een idee hoe ik de harde schijf uit mijn kapotte PC kan halen en aansluiten op mijn nieuwe om wat bestanden over te zetten? Gebruik als externe harde schijf zou al genoeg zijn (voor mijn muziek bv). Oude PC start niet meer op dus snel alles op USB zetten ofzo is geen optie.

Be aware, ik ben echt een leek op dit vlak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2022 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Iemand een idee hoe ik de harde schijf uit mijn kapotte PC kan halen en aansluiten op mijn nieuwe om wat bestanden over te zetten? Gebruik als externe harde schijf zou al genoeg zijn (voor mijn muziek bv). Oude PC start niet meer op dus snel alles op USB zetten ofzo is geen optie.

Be aware, ik ben echt een leek op dit vlak.


Er bestaan lege externe HDs waar je je pc HD in stoppen kan en via USB aansluiten op je nieuwe pc. Je PC ziet het dan als HD en zal niet de OS opstarten. Zal even zoeken wat ikzelf heb.

Edit:
Het heet een HDD reader, kijken even hoe groot je HD is, als in 2.5mm of 3.5mm. Zijn online te vinden tussen 10-30 euro (duurdere hebben een betere USB versie waardoor het overschrijven sneller gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2022 22:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gewoon je HD uit je oude computer schroeven en aansluiten aan het moederbord van je nieuwe computer. Qua bekabeling kan je niets fout doen.

Anders idd wat ErikZ zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2022 13:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is er iets van een tootlje waarin je conceptueel een website kan opstellen voordat deze naar een echte website ontwerper gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2022 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Is er iets van een tootlje waarin je conceptueel een website kan opstellen voordat deze naar een echte website ontwerper gaat?


https://www.figma.com/

Wellicht een stapje te ver en meer voor degene die het definitieve ontwerp uitwerkt ipv voor een concept.

Wordt bij ons op het werk gebruikt, denk dat je in je eentje ook al wel vooruit kan met de free versie.

Ik ontwerp er zelf niet in maar vertaal wel de ontwerpen naar de website.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2022 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Is er iets van een tootlje waarin je conceptueel een website kan opstellen voordat deze naar een echte website ontwerper gaat?


https://www.figma.com/

Wellicht een stapje te ver en meer voor degene die het definitieve ontwerp uitwerkt ipv voor een concept.

Wordt bij ons op het werk gebruikt, denk dat je in je eentje ook al wel vooruit kan met de free versie.

Ik ontwerp er zelf niet in maar vertaal wel de ontwerpen naar de website.

En anders gewoon een paint canvas en daar je ideeën kwijt tekenen. Als het concept uitgewerkt moet worden praat je pas over de tools die Delta je stuurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 08:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was uiteindelijk niet meer nodig.

Voor m'n werk sla ik heel veel websites / artikelen etc op. Momenteel gebeurt dat via de bookmarks in mijn browser. Vind dat een beetje omslachtig. Weet iemand een handigere manier om dit te organiseren?

Hetzelfde geldt ook voor Twitter. Sla daar een boel tweets op, maar als ik het like komt het allemaal in één lijst terecht. Niet echt handig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Was uiteindelijk niet meer nodig.

Voor m'n werk sla ik heel veel websites / artikelen etc op. Momenteel gebeurt dat via de bookmarks in mijn browser. Vind dat een beetje omslachtig. Weet iemand een handigere manier om dit te organiseren?

Hetzelfde geldt ook voor Twitter. Sla daar een boel tweets op, maar als ik het like komt het allemaal in één lijst terecht. Niet echt handig.


Misschien is iets als Notion wat voor jou? https://www.notion.so/
Er is ook Twitter integratie waardoor je Tweets in je Notion kunt opslaan.

Ik gebruik het zelf niet (ik gebruik Evernote) maar ik zie, door collega's, en hoor het wel meer en meer gebruikt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 22:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zal het eens checken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 08:43 
 
Hardtraxxer

Iemand ervaring met de aanschaf van een GoPro en bekend met de verschillende types?

Waar moet ik op letten? En wat zijn de voordelen (afwegend tegen hogere prijs) van de nieuwere types?

Edit; GoPro9 via marktplaats gekocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2022 12:03 
 
Hardtraxxer

Ik ben opzoek naar een nieuwe mobiele telefoon, afgelopen 5,5 jaar zeer content geweest over mij OnePlus 5.
Daarom overweeg ik weer een OnePlus aan te schaffen. Heb nu mijn oog laten op de volgende twee modellen;
OnePlus Nord 2 5G, 12GB ram, 256GB opslag Grijs
OnePlus Nord CE 5G, 12GB ram, 256GB opslag, Zilver

Iemand hier ervaringen mee?
Of andere goede opties in deze prijsklasse (+-300eu)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb One Plus Nord. Bevalt mij goed moet ik zeggen. Ben geen fijnproever maar het werkt lekker snel, beeldscherm is goed en de camera kwaliteit is voldoende. Na 1.5 jaar merk ik wel dat accu al flink begint af te nemen. Einde van de dag haal ik inmiddels niet meer (met een schermtijd van 3/4 uur, in de zomer minder zelfs vanwege hogere schermlicht). Weet niet of dat aan mij ligt though.

Op zich geen groot probleem omdat de snellader wel heerlijk werkt. Binnen 15min zit je al dik op de helft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

edit: nevermind, vraag beantwoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2023 23:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik probeer een beetje wat budget draadloze in-ears te fixen. Beetje om en nabij 20 a 35 euro. Mensen nog tips?

Zag bijvoorbeeld de QCY T13 en de Jlab Go Air POP. Mensen daar ervaring mee?

Vereiste is natuurlijk dat er een beetje goede bass in zit en dat piepkicks er goed op doorkomen.

EDIT: Niet meer nodig, krijg een paar die iemand gratis nieuw krijgt bij een aanbieding maar niet nodig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2023 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik probeer een beetje wat budget draadloze in-ears te fixen. Beetje om en nabij 20 a 35 euro. Mensen nog tips?

Zag bijvoorbeeld de QCY T13 en de Jlab Go Air POP. Mensen daar ervaring mee?

Vereiste is natuurlijk dat er een beetje goede bass in zit en dat piepkicks er goed op doorkomen.

EDIT: Niet meer nodig, krijg een paar die iemand gratis nieuw krijgt bij een aanbieding maar niet nodig is.

Ben de mijne laatst kwijt geraakt (ga niet met die dingen in fietsen als je bier hebt gedronken), welke heb jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2023 09:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik heb de Denon AHC630W, maar zijn nog onderweg dus kan je niet vertellen hoe ze klinken :P.
De andere opties die ik voor ogen had qua goedkoop waren de QCY T13 en de JLab Go Air.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2023 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb de JBL Tune 230NC TWS. Bevalt mij goed en zit een fijne bass in. Ook niet al te prijzig vond ik zelf (€55 betaald dacht ik)
Vorige  1 ... 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic