Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2021 10:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vraagje. Ik heb een LD 35wn75c ultra-wide monitor gekocht. Nou wil ik graag met split screen werken vanuit één pc. Kan dit vanuit mijn Intel UHD 630? (desktop, moederbord= Gigabyte Z490 vision D). Ik heb een DsiplayPort en HDMI aansluiting, maar de Display Port aansluiting lijkt vooralsnog niet te werken (of ik doe its niet goed, heb nog nooit met displayport gewerkt. Ik heb dus maar één (on board) videokaart, maar wel met meerdere aansluitingen.

Ik heb die Dual Controller app geïnstalleerd maar dat levert niet echt iets op, en de meeste documentatie gaat over het aansluiten van 2 verschillende computers op één beeldscherm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2021 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Vraagje. Ik heb een LD 35wn75c ultra-wide monitor gekocht. Nou wil ik graag met split screen werken vanuit één pc. Kan dit vanuit mijn Intel UHD 630? (desktop, moederbord= Gigabyte Z490 vision D). Ik heb een DsiplayPort en HDMI aansluiting, maar de Display Port aansluiting lijkt vooralsnog niet te werken (of ik doe its niet goed, heb nog nooit met displayport gewerkt. Ik heb dus maar één (on board) videokaart, maar wel met meerdere aansluitingen.

Ik heb die Dual Controller app geïnstalleerd maar dat levert niet echt iets op, en de meeste documentatie gaat over het aansluiten van 2 verschillende computers op één beeldscherm.


Ik snap eerlijk gezegd niet helemaal wat je wilt bereiken met twee kabels in 1 kaart vanuit 1 scherm?
Misschien begrijp ik je niet goed hoor :) Overigens is er niets speciaals aan display (op wat technische verbeteringen) maar je hoeft hier niet extra's voor te doen behalve natuurlijk naar het juiste kanaal switchen op je widescreen :P

Maar via Powertoys kan je eenvoudig je scherm opsplitsen zonder dat dit je workflow verpest.
Heb ik ook een lange tijd mee gewerkt, al raad ik toch een tweede scherm aan om het echt goed te splitsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2021 11:24 
 
Hardtraxx Veteran

Johan Derksen heeft het bij VI wel eens gehad over zon tv kastje die je bij Bol.com kan bestellen voor +/-90 euro en daar heb je dan alle zenders op(waar je in Nederland extra voor betaald). Weet iemand welke dit precies is en heeft iemand hier ervaring mee?

Aangezien de prijzen voor tv kosten alleen maar zullen stijgen en het aanbod zakt is dit wel een goede optie
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2021 12:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:

Ik snap eerlijk gezegd niet helemaal wat je wilt bereiken met twee kabels in 1 kaart vanuit 1 scherm?
Misschien begrijp ik je niet goed hoor :) Overigens is er niets speciaals aan display (op wat technische verbeteringen) maar je hoeft hier niet extra's voor te doen behalve natuurlijk naar het juiste kanaal switchen op je widescreen :P

Maar via Powertoys kan je eenvoudig je scherm opsplitsen zonder dat dit je workflow verpest.
Heb ik ook een lange tijd mee gewerkt, al raad ik toch een tweede scherm aan om het echt goed te splitsen.


Ja op zich werkt het met citrix aan de linkerkant van m'n scherm plakken al wel goed genoeg (en dus op de andere helft lokaal aan het werk kan).

Maar ik dacht dat als je 2 beelden op je display wilt dat je dan ook 2 videokaarten moet hebben. Ik krijg die optie iig niet tevoorschijn met één kabel aangesloten.

Pipa schreef:
Johan Derksen heeft het bij VI wel eens gehad over zon tv kastje die je bij Bol.com kan bestellen voor +/-90 euro en daar heb je dan alle zenders op(waar je in Nederland extra voor betaald). Weet iemand welke dit precies is en heeft iemand hier ervaring mee?

Aangezien de prijzen voor tv kosten alleen maar zullen stijgen en het aanbod zakt is dit wel een goede optie


IPTV
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2021 22:03 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand ervaringen met IPTV?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2021 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Iemand ervaringen met IPTV?


Mn vader heeft het. Betaalt 90 euro per jaar. Heeft echt alle zenders die je je kan bedenken. De keren dat ik er voetbal heb gekeken oid werkte het altijd prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2021 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er al een tijdje wel in geïnteresseerd, maar de keren dat ik het bij mijn zusje heb gezien vond ik de beeldkwaliteit behoorlijk schrijnend. Heeft hij gewoon een crappy variant of is dat overal wel zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2021 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PB voor wie meer informatie wil over IPTV ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2021 14:37 
 
Hardtraxx Addict

Voor volgend jaar moet ik vriendenweekend organiseren. Heeft iemand hier goede suggesties voor een leuke plaats/regio, waar veel te doen is qua uitgaan/activiteiten? Zijn al een aantal keer in Nederland geweest, dus mag ook buitenland zijn. Of misschien tips voor een vette accommodatie? Alles ideeën zijn welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2021 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wenen, prachtige stad, geweldig om te stappen, en betaalbaar (over het algemeen). Zo gauw de lockdown regels daar wat versoepelen kun je er vanuit gaan dat je met een geldige QR code weer alles kan doen (stappen tot diep in de nacht, restaurants, kroegjes enzv) alles ging daar met QR. (dit was een maand of 4 geleden). Dus dat is de beste tip :) Als je dit idd wil doen stuur me maar een DM dan probeer ik de gegevens van onze accomodatie te achterhalen want die was top.

We zijn met de heenweg met de nachttrein gegaan, we hadden drie 4-persoons coupe's om 13 uur lang in te ouwehoeren en te zuipen, tering vermoeiend begin van je weekend, maar voor de ervaring wel echt grandioos :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2021 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hamburg is wel een hele chille stad om naar toe te gaan, en is ook nog redelijk snel naar toe te rijden. Genoeg te feesten ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2021 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wenen, prachtige stad, geweldig om te stappen, en betaalbaar (over het algemeen). Zo gauw de lockdown regels daar wat versoepelen kun je er vanuit gaan dat je met een geldige QR code weer alles kan doen (stappen tot diep in de nacht, restaurants, kroegjes enzv) alles ging daar met QR. (dit was een maand of 4 geleden). Dus dat is de beste tip :) Als je dit idd wil doen stuur me maar een DM dan probeer ik de gegevens van onze accomodatie te achterhalen want die was top.

We zijn met de heenweg met de nachttrein gegaan, we hadden drie 4-persoons coupe's om 13 uur lang in te ouwehoeren en te zuipen, tering vermoeiend begin van je weekend, maar voor de ervaring wel echt grandioos :lol:


De lockdown is afgelopen zondag opgeheven. Horeca is nu tot 23:00 geopend en kroegen+discotheken zijn helemaal dicht. Verwacht dat het vanaf maart/april (einde wintersportseizoen) wel weer soepeler wordt. Dus weet niet wanneer je weekend gepland is, maar hou dat wel in de gaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2021 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook wel een leuke tip is om als organisatie niet te laten weten waar je heen gaat, altijd wel mooie speculatie's.

En wat ook wel lachen was, bedenk voor iedereen die mee gaat een opdracht. Dat kan iets kuts izjn, maar ook iets praktisch

Persoon A beslist welke kroeg/discotheek je op vrijdag bezoekt
Persoon B beslist welk restaurant het wordt
Persoon C stippelt een kroegentocht door de stad overdag

Dan heeft iedereen iets om om te regelen en is niet 1 iemand er super druk mee. Wij waren altijd één grote ongeleide groep die niet weet waar die heen moet, waardoor we eigenlijk veel te weinig deden, met die opdrachten was dat probleem in één klap opgelost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2021 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Boedapest is ook leuk, tijdens de nederlandse lockdown gewoon uit kunnen gaan daar. Niet al te duur verblijf en betaalbare drankjes. Vliegtickets vallen ook nog mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2021 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Rickzel schreef:
Wenen, prachtige stad, geweldig om te stappen, en betaalbaar (over het algemeen). Zo gauw de lockdown regels daar wat versoepelen kun je er vanuit gaan dat je met een geldige QR code weer alles kan doen (stappen tot diep in de nacht, restaurants, kroegjes enzv) alles ging daar met QR. (dit was een maand of 4 geleden). Dus dat is de beste tip :) Als je dit idd wil doen stuur me maar een DM dan probeer ik de gegevens van onze accomodatie te achterhalen want die was top.

We zijn met de heenweg met de nachttrein gegaan, we hadden drie 4-persoons coupe's om 13 uur lang in te ouwehoeren en te zuipen, tering vermoeiend begin van je weekend, maar voor de ervaring wel echt grandioos :lol:


De lockdown is afgelopen zondag opgeheven.*


* In een gedeelte van Oostenrijk. Voor de volledigheid, 17-12 gaat nog een gedeelte open en Wenen 20-12. Wat jammer is, want mijn vriendin en ik zouden juist komende zaterdag (18-12 dus) naar Wenen gaan. Nu moeten we dus "helaas" uitwijken naar Kopenhagen.

Edit: never fucking mind, dat is nu dus ook afgeblazen. Wanneer houdt het op...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2022 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In welke sectoren zijn er op dit moment eigenlijk géén personeelstekorten? Op lifestyle coaches en influencers na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2022 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Recruiters, als ik mijn LinkedIn mailbox moet geloven
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2022 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Recruiters, als ik mijn LinkedIn mailbox moet geloven

Dan had ik nu een salaris van 60k per jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2022 22:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DJs
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2022 14:15 
 
Hardtraxxer

Nogmaals de vraag:

Welk stuk muziek zouden jullie graag in een hardstyle versie willen horen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2022 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

5euroopjemuilgauw schreef:
Nogmaals de vraag:

Welk stuk muziek zouden jullie graag in een hardstyle versie willen horen?


Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2022 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2022 15:13 
 
Hardtraxxer

FRArnold schreef:


Dat stuk rond 0052 weet me wel aan te grijpen. mooi gedaan door die volume automations
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2022 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Zelf een poging aan het wagen om hier iets van te maken, verwacht over een jaar of 2 wel klaar te zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2022 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Filmpjes op de telefoon haarscherp. Maar als ik ze verstuur via whatsapp is het om te janken.
Instellingen als eens nagelopen, vind hier niks.
Is er iets van een app waarmee je videos kan verkleinen ofzo?
Vorige  1 ... 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic