Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 249, 250, 251, 252, 253, 254  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-02-2019, 13:25 

Hardtraxx Elite

Ik vind hierin de PVV en FvD stemmers daarin ook heel naïef. Schoppen als partijen vooral tegen de VVD, maar als je kijkt naar hun stemgedrag zie je vooral dat zij op cruciale punten volledige meestemmen met hun beleid en het beleid wat ze zo verafschuwen juist in het zadel houden. En alles afgeven op links is sowieso echt debiel. Sinds 2002 geen echt links kabinet meer gehad. 20 maart zal wel heel bepalend zijn voor de rest van het beleid van het kabinet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-02-2019, 13:58 

Hardtraxx Veteran

Ik heb gister naast mijn scherm dat ik al had (LG 24MP58VQ-P Zwart) een ander scherm gekocht (LG 24MP59G-P Zwart). Alleen nou merk ik dat wit op het nieuwe scherm iets bruiner van kleur is, terwijl die op mn andere was feller en witter is. Is er iets in de instellingen dat ik dit enigszins gelijk kan krijgen? Heb gisteren al gekalibreerd en geprutst, maar hou toch een verschil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-02-2019, 14:20 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Ik heb gister naast mijn scherm dat ik al had (LG 24MP58VQ-P Zwart) een ander scherm gekocht (LG 24MP59G-P Zwart). Alleen nou merk ik dat wit op het nieuwe scherm iets bruiner van kleur is, terwijl die op mn andere was feller en witter is. Is er iets in de instellingen dat ik dit enigszins gelijk kan krijgen? Heb gisteren al gekalibreerd en geprutst, maar hou toch een verschil.

De refreshrate van je vorige is op een andere Hz (75 vs 65), mogelijk dat dat het verschil maakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-02-2019, 14:21 

Hardtraxx Elite

Hekzitter schreef:
Ik vind hierin de PVV en FvD stemmers daarin ook heel naïef. Schoppen als partijen vooral tegen de VVD, maar als je kijkt naar hun stemgedrag zie je vooral dat zij op cruciale punten volledige meestemmen met hun beleid en het beleid wat ze zo verafschuwen juist in het zadel houden. En alles afgeven op links is sowieso echt debiel. Sinds 2002 geen echt links kabinet meer gehad. 20 maart zal wel heel bepalend zijn voor de rest van het beleid van het kabinet.

Hier kan ik me zo aan ergeren. Het eeuwige gejank op links op het internet. Altijd zo ongenuanceerd. Maarja als ik afga van wat ik op het internet lees, merk ik dat het vaak de PVV en FvD stemmers zijn die vinden dat de mens geen invloed heeft op de klimaatverandering en dat kinderen op scholen worden geïndoctrineerd door linkse docenten. Dus denk ik niet dat ie perse willen stemmen op een pro-milieu beleid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-02-2019, 14:28 

Kraak... Piep...

Het enigste wat dat soort partijen doen is een zondebokje vinden en vingertjes wijzen en zo zieltjes winnen, qua regeren, beleid, het land, de wereld, hebben ze niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-02-2019, 14:37 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
sonnebloem schreef:

De refreshrate van je vorige is op een andere Hz (75 vs 65), mogelijk dat dat het verschil maakt

Nice! Had hier al naar gekeken en niks veranderd, maar werkt wel iets naar mijn idee. Thanks :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-02-2019, 15:13 

Hardtraxx Elite

Refreshrate zou niet moeten uitmaken. Elk monitor heeft nou eenmaal net iets andere kleurverhouding. Ik heb 2 monitoren aangesloten en beide zijn ook een tikkeltje anders in kleur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-03-2019, 17:19 

Hardtraxx Veteran

Op werk hebben we een simpele/oude radio en hebben we een 'gewone' radiozender op staan. Nu irriteer ik me steeds vaker aan dezelfde liedjes, letterlijk 5 keer per dag (Rot op met dat Eurovisie nummer). Dit is natuurlijk gewoon voor radio, maar nu dacht ik hoe dit anders kan. Er zit een L/R wit/rood aux ingang op, maar een Chromecast Audio er op in een bedrijfsnetwerk gaat gekut worden.

Hoe doen jullie dat op werk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-03-2019, 17:31 

Kraak... Piep...

Wij hebben een set speakers en een iPad.

De afdeling heeft Spotify (of Spotify van iemand anders). Dan wordt er een afspeellijst aangemaakt en daar mag iedereen 30 nummers van max 15 minuten in droppen. Dan heeft iedereen zijn bijdrage en moet je voor de rest maar gewoon respecteren wat de anderen er in hebben staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-03-2019, 17:35 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Op werk hebben we een simpele/oude radio en hebben we een 'gewone' radiozender op staan. Nu irriteer ik me steeds vaker aan dezelfde liedjes, letterlijk 5 keer per dag (Rot op met dat Eurovisie nummer). Dit is natuurlijk gewoon voor radio, maar nu dacht ik hoe dit anders kan. Er zit een L/R wit/rood aux ingang op, maar een Chromecast Audio er op in een bedrijfsnetwerk gaat gekut worden.

Fatsoenlijke zender op zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-03-2019, 20:38 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:

Denk dat je weinig keuze hebt als je niet kunt streamen i.v.m. de internetverbinding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-03-2019, 23:06 

Hardtraxx Veteran

1:51:15

Snapt iemand de mop die B-Front helemaal op het laatst verteld?

Wtf is een Oink?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-03-2019, 10:54 

Hardtraxx Veteran

Paul really? Een alien met alien geld, geen euro maar Oink
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-03-2019, 13:16 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-03-2019, 21:20 

Hardtraxx Elite

Paultheone schreef:
ErikZ schreef:

Afbeelding

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-04-2019, 14:22 

Hardtraxx Addict

viagogo te vetrouwen of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-04-2019, 14:25 

Kraak... Piep...

Goldenstyle schreef:
viagogo te vetrouwen of?

https://nl.trustpilot.com/review/www.viagogo.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-04-2019, 14:27 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Goldenstyle schreef:
viagogo te vetrouwen of?

https://nl.trustpilot.com/review/www.viagogo.nl

Zat hem net te lezen... Zit hard te twijfelen, denk maar niet he. Maar bij ticketswap ga ik ook geen kaartje meer scoren :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-04-2019, 19:15 

Hardtraxx Veteran

Voor Gamescom heb ik vorig jaar kaarten gekocht via Viagogo aangezien het was uitverkocht en ook niets op ticketswap. Dat is toen wel goed gegaan, enkel betaalde je 2-3x zoveel voor je kaartje dan normaal :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-04-2019, 13:07 

Hardtraxxer

Jaa dure kaartjes op viagogo! Voor een techno feest daar 2 kaartjes los van elkaar gekocht voor 3x zoveel, een hiervan deed het de ander niet! Zou persoonlijk hier niet nog een kaartje kopen, voelde niet helemaal goed en zulke oplicht praktijken en opkopers zullen we niet moeten steunen! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-05-2019, 12:06 

Hardtraxxer

Met welke kwaliteit kan ik het beste filmen met de telefoon om het filmpje scherp op
Facebook te krijgen.

Als ik nu film met 4K krijg ik slecht beeld als ik hem direct vanaf telefoon op Facebook upload.

Heb keuzes uit,
720p HD op 30 fps
1080p HD op 30 fps
1080p HD op 60 fps
4K op 30 fps
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-05-2019, 12:16 

Hardtraxx Addict

Martin Waus schreef:
Met welke kwaliteit kan ik het beste filmen met de telefoon om het filmpje scherp op
Facebook te krijgen.

Als ik nu film met 4K krijg ik slecht beeld als ik hem direct vanaf telefoon op Facebook upload.

Heb keuzes uit,
720p HD op 30 fps
1080p HD op 30 fps
1080p HD op 60 fps
4K op 30 fps

Volgens mij compressed FB je filmpje hoe dan ook als je hem via de tel upload.. Dan maakt kwaliteit van opnemen niet uit! Ik weet niet of je dit in de instellingen aan kan passen.. Als ik een scherp filmpje wil uploaden dan stuur ik het filmpje naar m'n computer en upload ik hem vanaf m'n desktop! Dat werkt wel :) Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-05-2019, 16:14 

Hardtraxxer

DonnyD schreef:
Martin Waus schreef:
Facebook te krijgen.

Heb keuzes uit,
720p HD op 30 fps
1080p HD op 30 fps
1080p HD op 60 fps
4K op 30 fps

Volgens mij compressed FB je filmpje hoe dan ook als je hem via de tel upload.. Dan maakt kwaliteit van opnemen niet uit! Ik weet niet of je dit in de instellingen aan kan passen.. Als ik een scherp filmpje wil uploaden dan stuur ik het filmpje naar m'n computer en upload ik hem vanaf m'n desktop! Dat werkt wel :) Succes!

Dan in vervolg maar via de pc doen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-05-2019, 18:09 

Hardtraxx Veteran

dan heb je nog steeds compressie, je moet soms misschien even wachten net als bij youtube voor de goede kwaliteit beschikbaar is
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-05-2019, 03:50 

Hardtraxxer

jeffrey2107 schreef:
dan heb je nog steeds compressie, je moet soms misschien even wachten net als bij youtube voor de goede kwaliteit beschikbaar is

Dus je bedoeld uploaden, dan tijdje wachten en dan plaatsen?

Als je bedoeld dat je na het plaatsen de kwaliteit nog zal verbeteren is bij mij niet zo geweest

tweede vraag, bedoeld of bedoelt :lol: :huh:
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 249, 250, 251, 252, 253, 254  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic