Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2021 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Delt-A schreef:
Kan iemand mij helpen: https://hardtraxx.com/vraag/ouderwetse-zonnebril-t74527.html

Erachter komen hoe zo'n model zonnebril genoemd wordt zou ook al helpen.



Een laskap?

Ff zoeken op hardloop zonnebril

Deze zal jou vast wel staan https://www.nonstoprunning.nl/product/goodr-hardloop-zonnebril-vr-see-you-at-the-party-richter-nieuw-model-binnen/


Met fiets zonnebril kom je ook op een gelijkaardig product uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 10:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat is heel die Vertile hype? Ken die gast niet, maar zie in dat Qlimax topic zijn naam al meerdere keren voorbij komen dat die op Qlimax moet staan. Iemand eens een setje of iets wat echt typisch Vertile is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Wat is heel die Vertile hype? Ken die gast niet, maar zie in dat Qlimax topic zijn naam al meerdere keren voorbij komen dat die op Qlimax moet staan. Iemand eens een setje of iets wat echt typisch Vertile is?


Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 14:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
RomanAnthony schreef:
Wat is heel die Vertile hype? Ken die gast niet, maar zie in dat Qlimax topic zijn naam al meerdere keren voorbij komen dat die op Qlimax moet staan. Iemand eens een setje of iets wat echt typisch Vertile is?




Thanks. Niet echt mijn ding of perse uitschietend Qlimax waardig als je het mij vraagt, maar ieder zijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vertile is de :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 20:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jeffrey2107 schreef:
klinkt een beetje als myst met slechtere kick imo
Nou die kicks klonken echt niet mis in de lotto arena op reverze hoor :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2021 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Martin Waus schreef:
Delt-A schreef:
Kan iemand mij helpen: https://hardtraxx.com/vraag/ouderwetse-zonnebril-t74527.html

Erachter komen hoe zo'n model zonnebril genoemd wordt zou ook al helpen.



Een laskap?

Ff zoeken op hardloop zonnebril

Deze zal jou vast wel staan https://www.nonstoprunning.nl/product/goodr-hardloop-zonnebril-vr-see-you-at-the-party-richter-nieuw-model-binnen/


Met fiets zonnebril kom je ook op een gelijkaardig product uit


Nee is het allemaal net niet helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 09:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nu alles weer door kan gaan, worden er veel feestjes (verjaardagen, housewarmings, etc) ingehaald. Wat het dus een beetje lastig maakt om met de 'festivalgroep' een geschikt feest te vinden om naar toe te gaan. Nu heb ik er wel een aantal op het oog, maar dat zou betekenen dat je dan alleen bent.

Mijn vraag: bezoeken jullie wel eens alleen feesten en hoe bevalt dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen eigenlijk niet, maar al ga ik maar met 1 bekende, ben ik al blij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Alleen eigenlijk niet, maar al ga ik maar met 1 bekende, ben ik al blij.

Zelfde, heb helaas alleen maar familie/vrienden die niet van Hardstyle houden. Gelukkig toont de vrouw vaak wel enige interesse en wilt wel bij de grote spectaculaire events aanwezig zijn maar ook niet altijd. Dus ben zelf ook vaak opzoek naar een groep of bekende waar ik eventueel kan aansluiten.

:lol: Helaas is dat soms wat awkward...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 10:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alleen niet, maar ga wel eens in m'n eentje heen wetende dat er mensen van hier zijn die ik wel goed ken of goed mee kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
heb helaas alleen maar familie/vrienden die niet van Hardstyle houden.


Ik ga ook nooit alleen, maar meestal wel maar met één andere door bovenstaande reden. Eigenlijk altijd met Parvuz, maar aangezien die binnenkort vader wordt zal dat wel lastiger gaan worden. Gelukkig een collega die veel naar feesten gaat waar ik goed mee kan, met hem bijv. naar VWAB volgende week
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegenwoordig ken ik zoveel mensen van/via feesten dat er altijd wel bekenden rondlopen waar ik bij kan aansluiten. Dus net als BB hierboven aangeeft, alleen de reis ben ik dan alleen, op het feest zelf niet meer.

Maar vroeger toen ik nog niet zoveel mensen kende, en ik echt graag ergens heen wilde, dan ging ik gewoon. Als je jezelf een beetje open stelt, maak je snel genoeg wel nieuwe contacten op het feest. Maar schroom dan ook niet om zelf de eerste stap te zetten en gewoon iemand aan te spreken op de dansvloer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 10:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ouwehoeren met onbekenden is voor mij geen probleem. Dat is juist het leukste van zo'n nacht! Toch blijft het altijd beetje een drempel om dan helemaal alleen te gaan.

Binnenkort met Thunderdome weet ik al dat alleen reizen niet nodig is omdat er genoeg bekenden gaan, maar eenmaal daar ga ik lekker mijn eigenweg omdat ik interesse heb ik andere artiesten.

Het wordt dus eens tijd dat ik wat meer mensen van hier spreek. Beviel me bij Unpolished al aardig goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben maar 1x alleen geweest, maar goed toen kende ik ook een groep mensen daar. Al ging ik wel naar enkele sets alleen omdat ze geen smaak hebben. Helemaal niets mis mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 19:38 
 
Hardtraxxer

Vraag: ik ga morgen een nieuwe versterker voor in de woonkamer en een paar Hifi boxen testen. Omdat er ook veel hardstyle afgespeeld wordt: welke nummer zijn uitermate geschikt om een goede speakertest te doen? Dus zowel hoge, lage als middentonen die voorbij komen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Vraag: ik ga morgen een nieuwe versterker voor in de woonkamer en een paar Hifi boxen testen. Omdat er ook veel hardstyle afgespeeld wordt: welke nummer zijn uitermate geschikt om een goede speakertest te doen? Dus zowel hoge, lage als middentonen die voorbij komen....

Dat is elke plaat van de elite wel denk ik.

Elk van die tonen komt wel voor in HS. Maar de elite masterered ze vaak beter dan een talent. Dus ik zou gewoon bij de mainstream plaatjes blijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 20:12 
 
Hardtraxxer

Haha oke, heb nu Rate Reducer (hhz remix), dbstf - gates of paradise & Inhuman 2.0 in een lijstje staan, Dat moet de lading wel dekken denk ik. Verder nog wat pop, rock nummertjes. Wil ze in de winkel ook geen trauma bezorgen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2021 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand hier zonnepanelen op zijn dak liggen?

Welke aanbieders kan je me aanraden of juist niet. Met eventuele voordelen en nadelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2021 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Iemand hier zonnepanelen op zijn dak liggen?

Welke aanbieders kan je me aanraden of juist niet. Met eventuele voordelen en nadelen

Heb goede ervaringen met Zelfstroom.
Berekenen de meest optimale manier en aantal, zijn niet duur en komen ook niet net die vage merken. Al zou ik wel wat inlezen op wat merken en prestaties.

Ze komen ook met een rapport over de verwachting wat het zou opwekken.

Ze monteren alles netjes en denken goed mee over de plaatsing van de zonnepanelen en omvormer. De app van ze is ook overzichtelijk en de garantie is lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2021 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Iemand hier zonnepanelen op zijn dak liggen?

Welke aanbieders kan je me aanraden of juist niet. Met eventuele voordelen en nadelen

Ik herinner me een opmerking van een Hoppenbrouwers installateur die luidde 'je kan die Chinese rommel kopen die na 10 jaar stuk gaat of kwaliteitsspul dat 25 jaar mee gaat, maar dat Chinese spul kost maar een kwart van wat het dure spul kost dus reken zelf maar uit waar je zin in hebt' :lol:

Maargoed, verder valt er geen eenduidig antwoord op te geven.
Ik wil je vooral aanraden je goed in te lezen, bijvoorbeeld HIER

Waar je vooral mee op moet letten zijn de installateurs. Sommigen maken er echt een potje van in de meterkast. En dat zijn vooral de snelle goedkope jongens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2021 21:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Ik herinner me een opmerking van een Hoppenbrouwers installateur die luidde 'je kan die Chinese rommel kopen die na 10 jaar stuk gaat of kwaliteitsspul dat 25 jaar mee gaat, maar dat Chinese spul kost maar een kwart van wat het dure spul kost dus reken zelf maar uit waar je zin in hebt' :lol:


Vgm komt vrijwel alles uit China, ook de panelen van niet-Chinese merken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2021 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
ULTIMO schreef:
Ik herinner me een opmerking van een Hoppenbrouwers installateur die luidde 'je kan die Chinese rommel kopen die na 10 jaar stuk gaat of kwaliteitsspul dat 25 jaar mee gaat, maar dat Chinese spul kost maar een kwart van wat het dure spul kost dus reken zelf maar uit waar je zin in hebt' :lol:


Vgm komt vrijwel alles uit China, ook de panelen van niet-Chinese merken.

Ik beweer ook niet anders
Maar er zit wel verschil in prijs en kwaliteit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Iemand hier zonnepanelen op zijn dak liggen?

Welke aanbieders kan je me aanraden of juist niet. Met eventuele voordelen en nadelen

Wij hebben ze latten leggen door Pure Energie. Je krijgt ook 3 keuzen (Goedkoop, middel en iets duurder, afhankelijk van hoe veel ze opwekken). Contact was top en ze hebben het snel kunnen regelen. Vond ze ook niet duur in de markt. Zij kunnen ook zien of er een storing is en plegen onderhoud wanneer nodig. Daarnaast hebben wij ook energie bij hen afgenomen, dus als wij niet genoeg stroom opwekken, wordt het aangevuld met groene energie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan ermee vooruit :thumbup:
Vorige  1 ... 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic