Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 248, 249, 250, 251, 252  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-12-2018, 13:03 

Hardtraxxer

Ik heb een externe harde schijf waar alle bestanden ed opstaan van onze vorige pc die gecrasht was. Nu wou ik deze weer een keer doorspitten (met name oude vergeten tracks terugvinden haha) maar als ik de externe schijf aansluit op mijn laptop krijg ik een melding of ik de schijf wil formatteren.
Ik ben bang als ik dit doe dat bestanden verloren gaan. Had al wel online gronden dat je met een bepaald programma dat kunt omzeilen en er alsnog bij kan, maar vroeg mij af of iemand een (andere) oplossing weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-12-2018, 13:15 

Hardtraxx Veteran

Nee helaas, je moet een partitie recoveren door middel van Minitool partition recovery of andere apps zoals recuva.

Je zou eventueel met Linux zonder te formatteren de schijf uit kunnen lezen.
Maar wat je ook doet, ga het niet formatteren of met iets anders overschrijven. Dan raak je de clusters kwijt en word het terug halen alleen moeilijker
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-12-2018, 18:16 

Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Nee helaas, je moet een partitie recoveren door middel van Minitool partition recovery of andere apps zoals recuva.

Je zou eventueel met Linux zonder te formatteren de schijf uit kunnen lezen.
Maar wat je ook doet, ga het niet formatteren of met iets anders overschrijven. Dan raak je de clusters kwijt en word het terug halen alleen moeilijker

Ik kwam zelf dit tegen;
https://nl.easeus.com/harde-schijf-hers ... lding.html

Of werken die programma's die jij net noemt beter en meer betrouwbaar? Ben zelf een leek wat betreft op dit gebied
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-12-2018, 19:41 

Hardtraxx Veteran

EaseUS data recovery is ook wel een goede. Nadeel van de 3 genoemde pakketten is alleen dat je tot een bepaalde aantal gb gratis kan recoveren of zelfs alleen kan indexeren waarbij je de pro versie van de software nodig hebt om daadwerkelijk te recoveren.

Nadeel van recoveren via die pakketten is wel dat je goed moet kijken wat je nou eigenlijk precies aan klikt of 'fixed'. Wat ik al zei, zodra je dingen weg begint te schrijven op de disk raak je je recovery mogelijkheden langzamerhand kwijt.

PM me even als je hulp nodig hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-12-2018, 20:18 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand waarom ik niet kan uploaden op Mixcloud? Als ik een mp3 bestand selecteer kan ik hem vervolgens niet aanklikken om te uploaden. Met afbeeldingen kan dit wel maar krijg ik de melding dat het een ongeldig bestandsformaat is :/ Ligt niet aan m'n browser, heb verschillende browsers geprobeerd.

Edit: Kom er net achter dat ik dit probleem alleen heb met de setjes van de DJ Battles. Andere mp3 bestanden op mijn pc kan ik gewoon uploaden. Heel apart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-12-2018, 23:10 

Hardtraxx Veteran

Ik heb mp3 die rond de 20 minuten duurt. Alleen rond minuut 3 gaat hij harder dan in minuut 4 bijvoorbeeld. Is er een programma waarmee ik de gehele mp3 op één decibel level krijg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-12-2018, 07:08 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Ik heb mp3 die rond de 20 minuten duurt. Alleen rond minuut 3 gaat hij harder dan in minuut 4 bijvoorbeeld. Is er een programma waarmee ik de gehele mp3 op één decibel level krijg?

Audacity

Heb even het artikel opgezocht

https://manual.audacityteam.org/man/amp ... alize.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-12-2018, 14:49 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:

Thanks! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-01-2019, 09:53 

Hardtraxx Addict

Vandaag teamweekend, met een man of 20 in een huisje tussen Apeldoorn en Deventer. Gaan twee avonden stappen en de bedoeling is om 1 avond naar Apeldoorn en 1 avond naar Deventer te gaan. Wij zelf zijn er nog nooit geweest en hebben er ook niet zo in verdiepd. Iemand hier nog suggesties voor leuke kroegjes oid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-01-2019, 10:17 

Hardtraxxer

Lekker speciaalbier harken bij De Heks in Deventer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-01-2019, 14:09 

Hardtraxx Veteran

ik heb een probleem met mijn muziek, heb een heel stel tracks naar flac omgezet (gekocht als wav). deze spelen prima af.

het porbleem onstaat alleen als ik de album art ga toevoegen, windows media player denkt dan dat de track korter is dan werkelijk zo is. vaaqk staat de progress bar ding al op volledig afgespeelt terwijl de track nog speelt (en dan ook gewoon goed tot het einde).

iemand een idee waar dit aan kan liggen? heb al verschillende groottes album art geprobeerd en ook getest of het echt flac is die problemen geeft (is ook zo want mp3/m4a etc werken prima en wav doet niet aan embedded art)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-01-2019, 15:41 

Hardtraxxer

Uniforce schreef:
Vandaag teamweekend, met een man of 20 in een huisje tussen Apeldoorn en Deventer. Gaan twee avonden stappen en de bedoeling is om 1 avond naar Apeldoorn en 1 avond naar Deventer te gaan. Wij zelf zijn er nog nooit geweest en hebben er ook niet zo in verdiepd. Iemand hier nog suggesties voor leuke kroegjes oid?

Café De Tijd in Deventer is wel echt leuk. Verder niet heel bekend in deventer
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-01-2019, 11:16 

Hardtraxx Veteran

Ik ben op zoek naar iemand die een goede video recap van een set van ons kan maken, regio Gelderland. Weten jullie nog iemand die dat redelijk betaalbaar zou kunnen doen? :) mag ook via PM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-01-2019, 11:22 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Ik ben op zoek naar iemand die een goede video recap van een set van ons kan maken, regio Gelderland. Weten jullie nog iemand die dat redelijk betaalbaar zou kunnen doen? :) mag ook via PM.

Als in het schieten van de beelden? Of heb je de beelden al en wil je ze tot film maken? Ik ken namelijk iemand die beide kan, regio Utrecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-01-2019, 12:04 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Rickzel schreef:

Als in het schieten van de beelden? Of heb je de beelden al en wil je ze tot film maken? Ik ken namelijk iemand die beide kan, regio Utrecht

Ja beide zou een optie zijn, een vriend van me kan bijv hele goede beelden schieten, maar vind monteren op muziek lastig haha. Als je wil mag je wel z'n gegevens DM'en. Het is wel in het meest oosterlijke puntje van de Achterhoek, maar kan altijd eens opvragen wat zoiets kost :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-01-2019, 12:23 

Kraak... Piep...

Heb zelf eventueel wel ervaring met beelden op muziek monteren als je alleen daar nog wat voor zoekt :P

Ken wel een adres verder die beiden doet, maar die zijn niet goedkoop want hoge kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-01-2019, 12:48 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Heb zelf eventueel wel ervaring met beelden op muziek monteren als je alleen daar nog wat voor zoekt :P

Ken wel een adres verder die beiden doet, maar die zijn niet goedkoop want hoge kwaliteit.

Good to know, en inderdaad heb hier en daar al wat rondgevraagd en valt tot nu toe nog wel redelijk buiten ons budget, heb er uiteraard wel wat geld voor over, maar uiteindelijk is het "maar" een promotioneel filmpje van 30 seconden haha. Maar thanks voor de tips, ik ga eens oriënteren, en als je een adresje weet mag je dat altijd even op prive bericht sturen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-01-2019, 14:14 

Kraak... Piep...

Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:

Good to know, en inderdaad heb hier en daar al wat rondgevraagd en valt tot nu toe nog wel redelijk buiten ons budget, heb er uiteraard wel wat geld voor over, maar uiteindelijk is het "maar" een promotioneel filmpje van 30 seconden haha. Maar thanks voor de tips, ik ga eens oriënteren, en als je een adresje weet mag je dat altijd even op prive bericht sturen :)

Heb wel eerder promofilmpjes voor iets Hardtraxx gerelateerd gemaakt :P, dus als je iets moet ziet PB maar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-01-2019, 22:08 

Hardtraxxer

Kan iemand me vertellen hoe het geluid is in de Poema in Utrecht? Zelf geen idee en binnen mijn vriendenkring ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30-01-2019, 08:37 

Hardtraxx Veteran

Mongoose schreef:
Kan iemand me vertellen hoe het geluid is in de Poema in Utrecht? Zelf geen idee en binnen mijn vriendenkring ook niet.

Lang niet geweeest, maar vorige keren vrij matig. Blijft een beetje een rare tent ook die niet zo heel goed loopt (op de doordeweekse studentenfeestjes na). Wil je naar dat raw-hardstyle event wat er aan komt? Ik heb er wat posters van gezien namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30-01-2019, 13:45 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Lang niet geweeest, maar vorige keren vrij matig. Blijft een beetje een rare tent ook die niet zo heel goed loopt (op de doordeweekse studentenfeestjes na). Wil je naar dat raw-hardstyle event wat er aan komt? Ik heb er wat posters van gezien namelijk.

Ja ik heb voor 3 edities 3 kaarten gewonnen. Dus maar even een kijkje nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-02-2019, 13:49 

Donateur

wie kan mij vertellen hoe ik een facebook video hier op het formum plaats met de telefoon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-02-2019, 15:04 

Hardtraxx Veteran

The-Znayzer schreef:
wie kan mij vertellen hoe ik een facebook video hier op het formum plaats met de telefoon?

Video-url kopieren, url plaatsen in een reactie, selecteren, drukken op de knop Facebookvideo, Bevestig
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-02-2019, 15:13 

Donateur

ErikZ schreef:
The-Znayzer schreef:

Video-url kopieren, url plaatsen in een reactie, selecteren, drukken op de knop Facebookvideo, Bevestig

Daar ligt dus de fout. Probeerde steeds in de facebook app de video te delen en dan op kopier link te drukken
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-02-2019, 17:12 

Donateur

Edit -weg-
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 248, 249, 250, 251, 252  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic