Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 247, 248, 249, 250, 251, 252  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-11-2018, 23:44 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Meestal wel omdat je nu een ' Middel-Man' hebt

Aha dat verklaart het. Mooi kut dan, er kan namelijk geen extra aux of jack in die speakers. Thanks for helping! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-11-2018, 09:18 

Hardtraxx Veteran

Nog een digitale vraag:

Ik heb z.s.m. een Macbook Pro nodig om op locatie te werken met zaken als Photoshop, Illustrator en Première Pro vanwege een aantal hele toffe werkgerelateerde kansen. Ik heb altijd gewerkt vanaf mijn desktop maar daar moet nu dus verandering in komen.

Het punt is natuurlijk de prijs van de Macbook want ik ben nog student. Van vrienden hoorde ik over de 'refurbished Macbook'. Dit scheelt mij al een heel stuk in de kosten. Nu is mijn enige twijfel nog of ik de Macbook Pro koop (€600,-) of de Macbook Pro Retina (€900,-).

Ik heb zelf niet bijster veel verstand van de specs maar wat raden jullie mij aan? Ik wil dus normaal kunnen werken met Photoshop en Première Pro en daarnaast hem ook gebruiken voor random zaken als internet, mail en een beetje muziek. Het verschil van €300,- vind ik best groot dus ik dacht eerst aan de Macbook met 4GB RAM, alleen ik ben bang dat het dan allemaal niet lekker gaat lopen..

Macbook Pro Specs:
Proc. Intel DualCore i5 2,5 GHz - Turbo Boost 3,1 GHz
RAM 4 GB
Storage SSD-opslag 120GB
Videokaart Intel HD Graphics 4000

^ bovenstaand kan ik ook upgraden naar 8GB RAM en SSD-opslag van 240GB voor €777,-.

Macbook Pro Retina Specs:
Proc. Intel DualCore i5 2,4 GHz - Turbo Boost 2,9 GHz
RAM 8 GB
Storage SSD-opslag 256GB
Videokaart Intel Iris Graphics 5100

Edit: een Macbook hoeft btw niet per se. Alleen ik heb altijd het idee dat die Adobe programma's erg goed werken op een Macbook of zo? Als iemand iets anders voorstelt, ik hoor het graag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-11-2018, 10:25 

Hardtraxx Veteran