Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou me niks verbazen als het vol zit. Met elke week dat dit coronagebeuren langer duurt boeken steeds meer Nederlanders in eigen land. Anders een keer kijken op https://www.natuurhuisje.nl/. Daar heb je wel meer van dit soort type huisjes als aanbod
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 12:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Thanks man, zal het eens doorspitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 13:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Met hoeveel ga je? Wij gaan met Hemelvaart met een groepje HIER naar toe. Staat op een eilandje ergens in de bossen. Mooi afgezonderd xd


In het verre maar mooie Bergentheim :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin schreef:
Justinhafc schreef:
Met hoeveel ga je? Wij gaan met Hemelvaart met een groepje HIER naar toe. Staat op een eilandje ergens in de bossen. Mooi afgezonderd xd


In het verre maar mooie Bergentheim :cool:


Mooi weekendje Banthum ja, ver valt wel mee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Met hoeveel ga je? Wij gaan met Hemelvaart met een groepje HIER naar toe. Staat op een eilandje ergens in de bossen. Mooi afgezonderd xd



Ons plan is om het weekend daarvoor op vriendenweekend te gaan, airbnb boeking staat gelukkig al sinds december 2019 (1 keer verzet).

Maar.. 13 personen bij elkaar uit verschillende huishoudens. Hoe doen jullie dat? Neem aan dat dat dan nog steeds niet mag officieel.

Waarschijnlijk gaan we het nog een keer verzetten omdat we ook een activiteit of 2 willen doen (kanovaren bvb) en een keer buiten de deur willen eten, is nog even spannend of dat gaat kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij gaan ook met meerdere huishoudens, maar wij blijven het hele weekend gewoon bij dat huisje zitten. Geen plannen om ergens anders naar toe te gaan, behalve dat we ook zelf op hemelvaart gaan haha. Is dusdanig afgelegen dat ik me er niet zo'n zorgen om maak over de regelgeving. Hebben onderling afgesproken dat we ons in de week daarvoor preventief laten testen als extra zekerheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ahzo.

Ik organiseer het samen met nog iemand (elk jaar 2 anderen die samen organiseren), en denk dat de meesten het toch wel het leukst vinden om activiteiten en een etentje te hebben. Dus het wordt waarschijnlijk weer uitstellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2021 21:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gewoon zeggen dat je een studentenhuis bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2021 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin schreef:
Justinhafc schreef:
Met hoeveel ga je? Wij gaan met Hemelvaart met een groepje HIER naar toe. Staat op een eilandje ergens in de bossen. Mooi afgezonderd xd


In het verre maar mooie Bergentheim :cool:

wat een dorp (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2021 13:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Martin schreef:
Justinhafc schreef:
Met hoeveel ga je? Wij gaan met Hemelvaart met een groepje HIER naar toe. Staat op een eilandje ergens in de bossen. Mooi afgezonderd xd


In het verre maar mooie Bergentheim :cool:

wat een dorp (L)

Alleen legendes wonen daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2021 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin schreef:
Alleen legendes wonen daar


En een lading gereformeerden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2021 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
op hemelvaart gaanzekerheid

Hehe, nice. I see what you did there.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2021 23:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe vet zou het zijn als er een jaarlijks buiten festival komt met één mainstage waarbij alle grote organisaties aan deel uitmaken. Een mainstage met 5 keer zoveel bezoeker capaciteit als de Defqon main en een show van jewelste.

Op een veld als Pinkpop ofzo, en dan allemaal kraampjes eromheen. Als je het hele veld gebruikt in landgraaf dan is dat ter vergelijking met defqon main echt mega. https://prnt.sc/10ygvb6

Mijn vraag is dus, waarom is dit er niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 08:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Martin schreef:
Alleen legendes wonen daar


En een lading gereformeerden xd


Dat nemen we voor lief >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 10:31 
 
Hardtraxx Veteran

Railion schreef:
Hoe vet zou het zijn als er een jaarlijks buiten festival komt met één mainstage waarbij alle grote organisaties aan deel uitmaken. Een mainstage met 5 keer zoveel bezoeker capaciteit als de Defqon main en een show van jewelste.

Op een veld als Pinkpop ofzo, en dan allemaal kraampjes eromheen. Als je het hele veld gebruikt in landgraaf dan is dat ter vergelijking met defqon main echt mega. https://prnt.sc/10ygvb6

Mijn vraag is dus, waarom is dit er niet.


Hoe zou dit een succes zijn? Mensen denken nou eenmaal graag in hokjes, ik ga geen 90 euro neerleggen voor 1 act die ik leuk vind en 8 waar ik niks mee heb.

Tuurlijk heb je altijd mensen die precies het tegenovergestelde denken als ik (alles is leuk!!) maar waarom mijn vraag is terug: Waarom zou dit er moeten komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 12:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Railion schreef:
Hoe vet zou het zijn als er een jaarlijks buiten festival komt met één mainstage waarbij alle grote organisaties aan deel uitmaken. Een mainstage met 5 keer zoveel bezoeker capaciteit als de Defqon main en een show van jewelste.

Op een veld als Pinkpop ofzo, en dan allemaal kraampjes eromheen. Als je het hele veld gebruikt in landgraaf dan is dat ter vergelijking met defqon main echt mega. https://prnt.sc/10ygvb6

Mijn vraag is dus, waarom is dit er niet.


Hoe zou dit een succes zijn? Mensen denken nou eenmaal graag in hokjes, ik ga geen 90 euro neerleggen voor 1 act die ik leuk vind en 8 waar ik niks mee heb.

Tuurlijk heb je altijd mensen die precies het tegenovergestelde denken als ik (alles is leuk!!) maar waarom mijn vraag is terug: Waarom zou dit er moeten komen?


Het kolossale. Saamhorigheid van een mega buiten main.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alleen maar verder lopen naar de bar xd

Nee, heb nou nog nooit gehad dat ik dacht "ik wou dat deze mainstage nog 4x groter was. Ziet er maybe epic uit met droneshots maar verder.... je kijkt als bezoeker toch niet veel verder dan je linkerbroekzak of 2 rijen naar voren/achter...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 17:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waar in de wereld werkt zoiets wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat het commercieel niet aantrekkelijk is dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2021 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Over zoiets heb je het dan qua formaat, gok ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2021 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat lijkt mij dus ook echt vet. Maar inderdaad, met hardstyle is dat niet te doen. Wij zijn veel te kieskeurig daarin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2021 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand een tip voor goede oortjes? Heb nu al jaren lang een paar JBL's van €30 die prima zijn. Alleen deze beginnen nu versleten te raken. Wil wel weer een stap in kwaliteit maken, budget is ongeveer €150. Eén eis verder: met ouderwetse draad. Mijn mp4 heeft geen Bluetooth.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2021 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb zelf geen tip aangezien ik draadloos gebruik. Maar wil wel zeggen dat 150 euro echt niet nodig is voor oortjes imo. Koptelefoons in hogere prijsklasses hebben vaak wel echt toegevoegde waarde.

Heb zelf keer duurdere oortjes gekocht van Sennheiser (80 euro). Niks mis mee, maar inmiddels is ie wel stuk. Had sowieso geen wauw gevoel toen ik hem kocht. Heb nu draadloze oortjes van een B merk voor 20 euro, en vind dat oprecht niet onderdoen :P. Ook gaat ie inmiddels langer mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 00:29 
 

Svbtwee schreef:
Iemand een tip voor goede oortjes? Heb nu al jaren lang een paar JBL's van €30 die prima zijn. Alleen deze beginnen nu versleten te raken. Wil wel weer een stap in kwaliteit maken, budget is ongeveer €150. Eén eis verder: met ouderwetse draad. Mijn mp4 heeft geen Bluetooth.

Shure SE reeks, heb zelf de 535 en is het compleet waard
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2021 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso kijken voor monitoren SVB. Die hebben 9 van de 10 keer een kabel die kan vervangen en dat is toch wel het eerste wat stuk gaat altijd bij oortjes. :D

Ik heb dit setje van ali. Erg tevreden mee. Op aanraden van deze blog gekocht.
Vorige  1 ... 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic