Hardtraxx Veteran
3816 posts member since 2010
last seen 16 hours ago
Zou me niks verbazen als het vol zit. Met elke week dat dit coronagebeuren langer duurt boeken steeds meer Nederlanders in eigen land. Anders een keer kijken op https://www.natuurhuisje.nl/. Daar heb je wel meer van dit soort type huisjes als aanbod
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Thanks man, zal het eens doorspitten
Hardtraxx Addict
1777 posts member since 2008
last seen 21 hours ago
Justinhafc wrote:Met hoeveel ga je? Wij gaan met Hemelvaart met een groepje HIER naar toe. Staat op een eilandje ergens in de bossen. Mooi afgezonderd xd
In het verre maar mooie Bergentheim :cool:
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
Martin wrote:
Justinhafc wrote:Met hoeveel ga je? Wij gaan met Hemelvaart met een groepje HIER naar toe. Staat op een eilandje ergens in de bossen. Mooi afgezonderd xd
Mooi weekendje Banthum ja, ver valt wel mee xd
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 20 hours ago

Ons plan is om het weekend daarvoor op vriendenweekend te gaan, airbnb boeking staat gelukkig al sinds december 2019 (1 keer verzet).

Maar.. 13 personen bij elkaar uit verschillende huishoudens. Hoe doen jullie dat? Neem aan dat dat dan nog steeds niet mag officieel.

Waarschijnlijk gaan we het nog een keer verzetten omdat we ook een activiteit of 2 willen doen (kanovaren bvb) en een keer buiten de deur willen eten, is nog even spannend of dat gaat kunnen.
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
Wij gaan ook met meerdere huishoudens, maar wij blijven het hele weekend gewoon bij dat huisje zitten. Geen plannen om ergens anders naar toe te gaan, behalve dat we ook zelf op hemelvaart gaan haha. Is dusdanig afgelegen dat ik me er niet zo'n zorgen om maak over de regelgeving. Hebben onderling afgesproken dat we ons in de week daarvoor preventief laten testen als extra zekerheid
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 20 hours ago
Ahzo.

Ik organiseer het samen met nog iemand (elk jaar 2 anderen die samen organiseren), en denk dat de meesten het toch wel het leukst vinden om activiteiten en een etentje te hebben. Dus het wordt waarschijnlijk weer uitstellen.
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Gewoon zeggen dat je een studentenhuis bent.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 11 hours ago
Martin wrote:
wat een dorp (L)
Hardtraxx Addict
last seen 21 hours ago
Henk-Jan wrote:
Martin wrote:
wat een dorp (L)
Alleen legendes wonen daar
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
Martin wrote:Alleen legendes wonen daar
En een lading gereformeerden xd
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Justinhafc wrote:op hemelvaart gaanzekerheid
Hehe, nice. I see what you did there.
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Hoe vet zou het zijn als er een jaarlijks buiten festival komt met één mainstage waarbij alle grote organisaties aan deel uitmaken. Een mainstage met 5 keer zoveel bezoeker capaciteit als de Defqon main en een show van jewelste.

Op een veld als Pinkpop ofzo, en dan allemaal kraampjes eromheen. Als je het hele veld gebruikt in landgraaf dan is dat ter vergelijking met defqon main echt mega. https://prnt.sc/10ygvb6

Mijn vraag is dus, waarom is dit er niet.
Hardtraxx Addict
last seen 21 hours ago
Justinhafc wrote:
Martin wrote:Alleen legendes wonen daar
En een lading gereformeerden xd
Dat nemen we voor lief >.<
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Railion wrote:Hoe vet zou het zijn als er een jaarlijks buiten festival komt met één mainstage waarbij alle grote organisaties aan deel uitmaken. Een mainstage met 5 keer zoveel bezoeker capaciteit als de Defqon main en een show van jewelste.

Op een veld als Pinkpop ofzo, en dan allemaal kraampjes eromheen. Als je het hele veld gebruikt in landgraaf dan is dat ter vergelijking met defqon main echt mega. https://prnt.sc/10ygvb6

Hoe zou dit een succes zijn? Mensen denken nou eenmaal graag in hokjes, ik ga geen 90 euro neerleggen voor 1 act die ik leuk vind en 8 waar ik niks mee heb.

Tuurlijk heb je altijd mensen die precies het tegenovergestelde denken als ik (alles is leuk!!) maar waarom mijn vraag is terug: Waarom zou dit er moeten komen?
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
ErikZ wrote:
Railion wrote:Hoe vet zou het zijn als er een jaarlijks buiten festival komt met één mainstage waarbij alle grote organisaties aan deel uitmaken. Een mainstage met 5 keer zoveel bezoeker capaciteit als de Defqon main en een show van jewelste.

Hoe zou dit een succes zijn? Mensen denken nou eenmaal graag in hokjes, ik ga geen 90 euro neerleggen voor 1 act die ik leuk vind en 8 waar ik niks mee heb.

Tuurlijk heb je altijd mensen die precies het tegenovergestelde denken als ik (alles is leuk!!) maar waarom mijn vraag is terug: Waarom zou dit er moeten komen?
Het kolossale. Saamhorigheid van een mega buiten main.
Hardtraxxer
832 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Alleen maar verder lopen naar de bar xd

Nee, heb nou nog nooit gehad dat ik dacht "ik wou dat deze mainstage nog 4x groter was. Ziet er maybe epic uit met droneshots maar verder.... je kijkt als bezoeker toch niet veel verder dan je linkerbroekzak of 2 rijen naar voren/achter...
Hardtraxx Elite
2976 posts member since 2011
last seen 13 hours ago
Waar in de wereld werkt zoiets wel?
Hardtraxx Veteran
4915 posts member since 2015
Omdat het commercieel niet aantrekkelijk is dus.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
View on YouTube

Over zoiets heb je het dan qua formaat, gok ik?
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Dat lijkt mij dus ook echt vet. Maar inderdaad, met hardstyle is dat niet te doen. Wij zijn veel te kieskeurig daarin.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 7 hours ago
Iemand een tip voor goede oortjes? Heb nu al jaren lang een paar JBL's van €30 die prima zijn. Alleen deze beginnen nu versleten te raken. Wil wel weer een stap in kwaliteit maken, budget is ongeveer €150. Eén eis verder: met ouderwetse draad. Mijn mp4 heeft geen Bluetooth.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Heb zelf geen tip aangezien ik draadloos gebruik. Maar wil wel zeggen dat 150 euro echt niet nodig is voor oortjes imo. Koptelefoons in hogere prijsklasses hebben vaak wel echt toegevoegde waarde.

Heb zelf keer duurdere oortjes gekocht van Sennheiser (80 euro). Niks mis mee, maar inmiddels is ie wel stuk. Had sowieso geen wauw gevoel toen ik hem kocht. Heb nu draadloze oortjes van een B merk voor 20 euro, en vind dat oprecht niet onderdoen :P. Ook gaat ie inmiddels langer mee.
B
Svbtwee wrote:Iemand een tip voor goede oortjes? Heb nu al jaren lang een paar JBL's van €30 die prima zijn. Alleen deze beginnen nu versleten te raken. Wil wel weer een stap in kwaliteit maken, budget is ongeveer €150. Eén eis verder: met ouderwetse draad. Mijn mp4 heeft geen Bluetooth.
Shure SE reeks, heb zelf de 535 en is het compleet waard
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Sowieso kijken voor monitoren SVB. Die hebben 9 van de 10 keer een kabel die kan vervangen en dat is toch wel het eerste wat stuk gaat altijd bij oortjes. :D

Ik heb dit setje van ali. Erg tevreden mee. Op aanraden van deze blog gekocht.