Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2020 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En als je het via hun label of booking agency probeert? Of is de aard van de vraag daar te informeel voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2020 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze zijn volgens mij zonder boekingskantoor (en eventueel label?). Dat heb ik al wel gecheckt maar dat maakte het niet makkelijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 09:59 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Ze zijn volgens mij zonder boekingskantoor (en eventueel label?). Dat heb ik al wel gecheckt maar dat maakte het niet makkelijker.


Haha heb je hun portemonnee gevonden ofzo :lol: ziet eruit alsof het enorme haast heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wilt hij ze benaderen voor een podcast, feest of iets. Volgens mij heeft dit ook niet met haast te maken, maar stelt hij gewoon de vraag of iemand weet hoe hij ze het beste kan contacteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
feest

:yes:

patrickjeb schreef:
Volgens mij heeft dit ook niet met haast te maken, maar stelt hij gewoon de vraag of iemand weet hoe hij ze het beste kan contacteren.

En dit, inderdaad. Mocht iemand nou heel toevallig beste matties zijn of één van de heren is toevallig de buurman dan kom ik wat makkelijker in contact, toch? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een vraagje van mijn kant:
Ik ga binnenkort uit m'n huurappartement. Betaal normaal gesproken de huur een maand vooruit, echter ga ik er nu uiterlijk 8 november uit. Iemand een idee hoe dat normaal in z'n werk gaat m.b.t. de huurkosten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 11:30 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Een vraagje van mijn kant:
Ik ga binnenkort uit m'n huurappartement. Betaal normaal gesproken de huur een maand vooruit, echter ga ik er nu uiterlijk 8 november uit. Iemand een idee hoe dat normaal in z'n werk gaat m.b.t. de huurkosten?


Werd bij mij per dag berekend. Dus stel ik zou elke maand op de 1e de huur betalen en ik zou er de 15e uitgaan, zou ik precies de helft van die maand betalen. Maar weet niet of dit overal hetzelfde is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hangt van de voorwaarden in jouw huurcontract af en van het moment waarop je hebt opgezegd. Bij mij ging het per kalendermaand met inachtneming van een opzegtermijn van 1 maand. Dus op 31 oktober opgezegd en op 30 november stopte de huur, of op 1 november opgezegd en op 31 december stopte de huur. Mijn huurbaas deed daar alleen niet zo moeilijk over, aangezien ik al een nieuwe huurder voor hem kon aandragen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Hangt van de voorwaarden in jouw huurcontract af en van het moment waarop je hebt opgezegd. Bij mij ging het per kalendermaand met inachtneming van een opzegtermijn van 1 maand. Dus op 31 oktober opgezegd en op 30 november stopte de huur, of op 1 november opgezegd en op 31 december stopte de huur. Mijn huurbaas deed daar alleen niet zo moeilijk over, aangezien ik al een nieuwe huurder voor hem kon aandragen

Klinkt als dezelfde situatie als die van mij, dan ga ik wel met de huurbaas in overleg. Vraag was voornamelijk bedoelt om meer te weten te komen over bepaalde rechten en plichten van zowel huurder als verhuurder en hierin niks over het hoofd te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 14:10 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Klinkt als dezelfde situatie als die van mij, dan ga ik wel met de huurbaas in overleg. Vraag was voornamelijk bedoelt om meer te weten te komen over bepaalde rechten en plichten van zowel huurder als verhuurder en hierin niks over het hoofd te zien.


Even een tip: Weet niet hoe de relatie met je huurbaas is maar heb zelf en om mij heen vaak gezien dat huisbazen zeggen dat er 3 maanden opzegtermijn is. Ook al staat dit in je contract en heb je dit ondertekend is dit verboden!

Jij als huurder hebt een maand opzegtermijn, juist de verhuurder 3 maanden
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2020 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
THArdstyler schreef:
Klinkt als dezelfde situatie als die van mij, dan ga ik wel met de huurbaas in overleg. Vraag was voornamelijk bedoelt om meer te weten te komen over bepaalde rechten en plichten van zowel huurder als verhuurder en hierin niks over het hoofd te zien.


Even een tip: Weet niet hoe de relatie met je huurbaas is maar heb zelf en om mij heen vaak gezien dat huisbazen zeggen dat er 3 maanden opzegtermijn is. Ook al staat dit in je contract en heb je dit ondertekend is dit verboden!

Jij als huurder hebt een maand opzegtermijn, juist de verhuurder 3 maanden

Thanks Erik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2020 13:07 
 
Donateur

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 14:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zijn er hier mensen die met een REST API om kunnen gaan? :$

Aanvulling: het gaat om het implementeren van een REST API in een wordpress site.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2020 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Zijn er hier mensen die met een REST API om kunnen gaan? :$

Aanvulling: het gaat om het implementeren van een REST API in een wordpress site.


Niet qua implementatie met Wordpress, maar voldoende ervaring met REST APIs aanroepen en opzetten. Heb je specifieke vragen of gaat het om de basics?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2020 10:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
JeftaElachouri schreef:
Zijn er hier mensen die met een REST API om kunnen gaan? :$

Aanvulling: het gaat om het implementeren van een REST API in een wordpress site.


Niet qua implementatie met Wordpress, maar voldoende ervaring met REST APIs aanroepen en opzetten. Heb je specifieke vragen of gaat het om de basics?


Het gaat mij inderdaad om het aanroepen van een REST API. Nog mooier zou zijn dat de opgehaalde data in een SQL database wordt gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2020 16:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeft er iemand een lekker uptempo setje zonder kraakpiep kicks en met een beetje drive wat niet achterlijk gemixt is?

BVD........... wat een troep tegenwoordig. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2020 16:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

hardcore/broken-balance-top-50-uptempo-classics-t69923.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 01:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is jullie meningen, als jullie er bekend mee zijn, om een duurzamheid-depot van 9.000 euro bij jou hypotheek op te nemen? Ik ben heel benieuwd wat jullie van de voor en nadelen vinden en of er veel haken en ogen aan zitten. Alvast bedankt voor jullie reacties of opmerkingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat er om wat je ermee wilt doen. Ken er niet alle details van, maar wil ook een aantal dingen aanpassen aan het huis. Mogelijk dat ik het ook via die manier ga doen.

Alle ramen, die nu dubbel glas zijn, A+++ maken bijvoorbeeld. Verschil tussen ++ en +++ is het qua kosten misschien niet volledig waard, langer nodig om terug te verdienen, maar het isoleert ook beter. Ook kijken we naar andere isolatie, om mogelijk subsidie te kunnen gebruiken.

Persoonlijk vind ik het het wel waard om een paar k voor verbeteringen aan je huis te doen. Zeker als je er nog lange tijd wilt wonen en je het je kan veroorloven om je maandlasten iets te verhogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelf een paar jaar geleden niet gedaan, achteraf wel licht spijt van omdat we van plan zijn hier toch langer te blijven dan eerst gedacht. Ach, je kan niet alles van tevoren weten. Als je van plan bent om er wel een flinke periode te wonen zou ik het wel doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2021 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga het inderdaad ook gewoon doen. Het bespaart ons op dit moment veel geld. In het huis waar wij willen wonen moeten nieuwe kozijnen en ramen in. Ik betaal liever per maand 25,- meer aan hypotheek, dan dat ik nu ineens 4.000/5.000 daarvoor moet betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 16:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Iemand tips voor een accommodatie waar je in deze tijden nog met een groep vrienden een weekendje weg kan boeken? Het liefst een vrijstaande villa/vakantiehuisje o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met hoeveel ga je? Wij gaan met Hemelvaart met een groepje HIER naar toe. Staat op een eilandje ergens in de bossen. Mooi afgezonderd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Iemand tips voor een accommodatie waar je in deze tijden nog met een groep vrienden een weekendje weg kan boeken? Het liefst een vrijstaande villa/vakantiehuisje o.i.d.

In Ruinerwold staat nog wel een mooi plekje leeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 11:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Met hoeveel ga je? Wij gaan met Hemelvaart met een groepje HIER naar toe. Staat op een eilandje ergens in de bossen. Mooi afgezonderd xd

Poah die was wel perfect geweest, alleen ik kan geen een datum kiezen tot het eind van het jaar. Of ik doe ik iets verkeerd of hij zit helemaal vol.
Vorige  1 ... 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic