Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2020 09:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Sven-O schreef:
Pommer schreef:
Ik wil een Bluetooth speaker kopen maar ben een beetje in dubio welke. Zit er veel verschil tussen de JBL Charge en de JBL Xtreme? Of heeft iemand nog een andere aanrader van rond de 150-200 euro?


Als ik de charge 4 vergelijk met de xtreme 2 kan de xtreme 2 een veel hoger volume produceren. Geluidskwaliteit vind ik vergelijkbaar. Ook een overweging is het formaat, de charge 4 past bijvoorbeeld een stuk makkelijker in een rugtas dan de xtreme 2.

Maar die Xtreme kun je wel gewoon meenemen op de fiets bijvoorbeeld of is ie daar ook te groot/onpraktisch voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2020 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan prima, er zit een draagband bij dus op de fiets kun je 'm zo omhangen of ergens aanhangen. En met z'n +/- 2,5 kilo is ie ook niet xtreme zwaar ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2020 10:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Kan prima, er zit een draagband bij dus op de fiets kun je 'm zo omhangen of ergens aanhangen. En met z'n +/- 2,5 kilo is ie ook niet xtreme zwaar ofzo.


Het kan inderdaad wil prima, maar ik voel me zelf nogal een tokkie als ik dat doe. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2020 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sven-O schreef:
THArdstyler schreef:
Kan prima, er zit een draagband bij dus op de fiets kun je 'm zo omhangen of ergens aanhangen. En met z'n +/- 2,5 kilo is ie ook niet xtreme zwaar ofzo.


Het kan inderdaad wil prima, maar ik voel me zelf nogal een tokkie als ik dat doe. :$

Je moet dan ook niet gaan fietsen met de muziek op standje puber ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2020 14:50 
 

@Pommer, de Harman Kardon Onyx Studio 4 of 5 is naar mijn ervaring beter qua geluid. Hij is door de vorm alleen iets minder makkelijk mee te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2020 16:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik wil voor op mijn kamer een foto van Dediqated/Defqon op canvas oid, Wat is de beste manier om zo'n foto te vinden en waar te bestellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2020 08:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Ik wil voor op mijn kamer een foto van Dediqated/Defqon op canvas oid, Wat is de beste manier om zo'n foto te vinden en waar te bestellen?

Heb zelf een canvas van 120x60 aan de muur hangen van Qlimax 2016, toen poste q-dance nog hoge resolutie foto's op hun website (die je wel nodig hebt als je een groot canvas wilt printen). Dit doen ze volgens mij niet meer.. Als je bij Q om een hoge resolutie foto vraagt krijg je deze niet zomaar, omdat ze hier ook gewoon voor moeten betalen..
Je kunt de fotograaf een bericht sturen (de naam hiervan kun volgens mij wel bij Q opvragen), Dan krijg je de foto van de fotograaf toegestuurd nadat je ervoor betaald hebt

Verder maakt het niet uit welke canvasboer je kiest.. uiteindelijk doen ze allemaal hetzelfde.. een grote afbeelding op een lijstje nieten.. haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2020 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je zo'n hoge resolutie foto kan krijgen zou ik hem op acrylglas laten printen ;)
Dat is pas strak werk en zijn genoeg online bedrijven die dat doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2020 17:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Als je zo'n hoge resolutie foto kan krijgen zou ik hem op acrylglas laten printen ;)
Dat is pas strak werk en zijn genoeg online bedrijven die dat doen


Jaa Arcylglas is wel top! Aluminium plaat is ook goed te doen en heel makkelijk te demonteren, dan kan je nog eens wisselen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 12:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://nos.nl/artikel/2340529-strandpa ... aaien.html

Weet iemand waarom ze gesloten moeten zijn in de winter?
En waarom ze in de winter normaal gesproken weg moeten??

Ben gewoon benieuwd.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 13:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
https://nos.nl/artikel/2340529-strandpaviljoens-mogen-deze-winter-blijven-staan-maar-geen-omzet-draaien.html

Weet iemand waarom ze gesloten moeten zijn in de winter?
En waarom ze in de winter normaal gesproken weg moeten??

Ben gewoon benieuwd.. :)


Bij een goeie winterstorm kan het water tot de tenten komen en de meeste zijn nog van hout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2020 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De televisie (Philips) in de slaapkamer mist sinds vanochtend bijna alle zenders, dit na een 'Channel Update'. Iemand die weet of je dit zelf kunt fixen, of dat je maar moet wachten op de volgende update? Inmiddels op ieder mogelijke manier de zenders opnieuw op proberen te zoeken/te installeren, maar niks helpt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2020 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
De televisie (Philips) in de slaapkamer mist sinds vanochtend bijna alle zenders, dit na een 'Channel Update'. Iemand die weet of je dit zelf kunt fixen, of dat je maar moet wachten op de volgende update? Inmiddels op ieder mogelijke manier de zenders opnieuw op proberen te zoeken/te installeren, maar niks helpt.


Contact opnemen met je provider en of Philips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2020 21:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weet iemand een artiest die hardcore produceert met fijne melodieën en geen pingel kicks? Snelheid ala uptempo, beetje zoals destructive tendencies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2020 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben op zoek naar een 3.5mm jack Bluetooth adapter voor in de auto. Heeft iemand toevallig suggesties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2020 09:59 
 
Hardtraxx Veteran

Railion schreef:
Weet iemand een artiest die hardcore produceert met fijne melodieën en geen pingel kicks? Snelheid ala uptempo, beetje zoals destructive tendencies.


Restrained en Never Surrender moet je dan hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2020 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ik ben op zoek naar een 3.5mm jack Bluetooth adapter voor in de auto. Heeft iemand toevallig suggesties?

Het is Aliexpress, maar ik heb dit ding in de auto en m'n vriendin ook. 0 klachten en werkt simpel en goed. Dit apparaat aanzetten en verbindt, wanneer je telefoon hem kent, automatisch. Ook het feit dat je volgende, vorige en pauze op dat ding kan doen scheelt veel.

https://nl.aliexpress.com/i/33056911848.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2020 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Joey schreef:
Ik ben op zoek naar een 3.5mm jack Bluetooth adapter voor in de auto. Heeft iemand toevallig suggesties?

Het is Aliexpress, maar ik heb dit ding in de auto en m'n vriendin ook. 0 klachten en werkt simpel en goed. Dit apparaat aanzetten en verbindt, wanneer je telefoon hem kent, automatisch. Ook het feit dat je volgende, vorige en pauze op dat ding kan doen scheelt veel.

https://nl.aliexpress.com/i/33056911848.html

Dankjewel, ik heb deze de 22e besteld en hij is vandaag binnengekomen. Ben benieuwd hoe die werkt, morgen eens testen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2020 00:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
Iemand een idee hoe we een goede internet verbinding in een gehuurd huisje op een park kunnen regelen?
Hebben met een groep een huisje gehuurd om tijdens het defqon weekend de stream te bekijken maar zijn bang dat de wifi verbinding hier niet goed genoeg is. Plan is om de stream via een laptop of iets met een beamer te bekijken.


Ja, geen abbo nemen bij schooier-mobile. Sjonge jonge
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
patrickjeb schreef:
Joey schreef:
Ik ben op zoek naar een 3.5mm jack Bluetooth adapter voor in de auto. Heeft iemand toevallig suggesties?

Het is Aliexpress, maar ik heb dit ding in de auto en m'n vriendin ook. 0 klachten en werkt simpel en goed. Dit apparaat aanzetten en verbindt, wanneer je telefoon hem kent, automatisch. Ook het feit dat je volgende, vorige en pauze op dat ding kan doen scheelt veel.

https://nl.aliexpress.com/i/33056911848.html

Dankjewel, ik heb deze de 22e besteld en hij is vandaag binnengekomen. Ben benieuwd hoe die werkt, morgen eens testen. :)

Wij hadden ze ook redelijk snel binnen, dus top. Hoe werkt ie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2020 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bestaat er buiten de Playstore om ook nog een andere plek waar je apps (veilig) kunt downloaden en updaten?

50% van de tijd wanneer ik in de Playstore iets wil downloaden of bijwerken stopt die er halverwege mee. Soms ben ik letterlijk 20 minuten bezig met annuleren en opnieuw proberen te downloaden. Wordt daar een beetje zat van inmiddels :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Bestaat er buiten de Playstore om ook nog een andere plek waar je apps (veilig) kunt downloaden en updaten?

50% van de tijd wanneer ik in de Playstore iets wil downloaden of bijwerken stopt die er halverwege mee. Soms ben ik letterlijk 20 minuten bezig met annuleren en opnieuw proberen te downloaden. Wordt daar een beetje zat van inmiddels :x


Ja, er zijn voldoende andere 'stores' op Android. Echter het probleem dat je hebt gaat helemaal niet aan de standaarg Google Play Store liggen. Klinkt eerder als andere soft/hardware problemen op je telefoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 09:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Klinkt inderdaad alsof je telefoon te oude of slechte hardware (werkgeheugen wss) heeft voor de Android en Play Store versie die je hebt. Heb ook een tijdje een LG gehad (niet een vlagschipmodel) die een hoge versie van Android (en de Play Store) had maar qua hardware de helft niet aan kon. Daarom kan je vaak beter een iets ouder vlagschipmodel kopen in plaats van een nieuw b-model. Ze zijn goedkoper, maar met een reden die vaak veel oudere hardware is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou lekker dan, deze telefoon is net 6 maanden oud xd. Maar dank voor de antwoorden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2020 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die contactgegevens van Josh & Wesz heeft? Via mail en Facebook krijg ik geen reactie.
Ik las via Mark with a Tarrel al dat zowel hij als Bass Chaserz ook geen reactie kreeg toen ze die benaderd hebben.
Vorige  1 ... 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic