Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 15:09 
 

ik heb een probleem met mijn muziek, heb een heel stel tracks naar flac omgezet (gekocht als wav). deze spelen prima af.

het porbleem onstaat alleen als ik de album art ga toevoegen, windows media player denkt dan dat de track korter is dan werkelijk zo is. vaaqk staat de progress bar ding al op volledig afgespeelt terwijl de track nog speelt (en dan ook gewoon goed tot het einde).

iemand een idee waar dit aan kan liggen? heb al verschillende groottes album art geprobeerd en ook getest of het echt flac is die problemen geeft (is ook zo want mp3/m4a etc werken prima en wav doet niet aan embedded art)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Vandaag teamweekend, met een man of 20 in een huisje tussen Apeldoorn en Deventer. Gaan twee avonden stappen en de bedoeling is om 1 avond naar Apeldoorn en 1 avond naar Deventer te gaan. Wij zelf zijn er nog nooit geweest en hebben er ook niet zo in verdiepd. Iemand hier nog suggesties voor leuke kroegjes oid?


Café De Tijd in Deventer is wel echt leuk. Verder niet heel bekend in deventer
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben op zoek naar iemand die een goede video recap van een set van ons kan maken, regio Gelderland. Weten jullie nog iemand die dat redelijk betaalbaar zou kunnen doen? :) mag ook via PM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 12:22 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Ik ben op zoek naar iemand die een goede video recap van een set van ons kan maken, regio Gelderland. Weten jullie nog iemand die dat redelijk betaalbaar zou kunnen doen? :) mag ook via PM.


Als in het schieten van de beelden? Of heb je de beelden al en wil je ze tot film maken? Ik ken namelijk iemand die beide kan, regio Utrecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Rickzel schreef:
Ik ben op zoek naar iemand die een goede video recap van een set van ons kan maken, regio Gelderland. Weten jullie nog iemand die dat redelijk betaalbaar zou kunnen doen? :) mag ook via PM.


Als in het schieten van de beelden? Of heb je de beelden al en wil je ze tot film maken? Ik ken namelijk iemand die beide kan, regio Utrecht


Ja beide zou een optie zijn, een vriend van me kan bijv hele goede beelden schieten, maar vind monteren op muziek lastig haha. Als je wil mag je wel z'n gegevens DM'en. Het is wel in het meest oosterlijke puntje van de Achterhoek, maar kan altijd eens opvragen wat zoiets kost :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 13:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb zelf eventueel wel ervaring met beelden op muziek monteren als je alleen daar nog wat voor zoekt :P

Ken wel een adres verder die beiden doet, maar die zijn niet goedkoop want hoge kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Heb zelf eventueel wel ervaring met beelden op muziek monteren als je alleen daar nog wat voor zoekt :P

Ken wel een adres verder die beiden doet, maar die zijn niet goedkoop want hoge kwaliteit.


Good to know, en inderdaad heb hier en daar al wat rondgevraagd en valt tot nu toe nog wel redelijk buiten ons budget, heb er uiteraard wel wat geld voor over, maar uiteindelijk is het "maar" een promotioneel filmpje van 30 seconden haha. Maar thanks voor de tips, ik ga eens oriënteren, en als je een adresje weet mag je dat altijd even op prive bericht sturen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 15:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
Heb zelf eventueel wel ervaring met beelden op muziek monteren als je alleen daar nog wat voor zoekt :P

Ken wel een adres verder die beiden doet, maar die zijn niet goedkoop want hoge kwaliteit.


Good to know, en inderdaad heb hier en daar al wat rondgevraagd en valt tot nu toe nog wel redelijk buiten ons budget, heb er uiteraard wel wat geld voor over, maar uiteindelijk is het "maar" een promotioneel filmpje van 30 seconden haha. Maar thanks voor de tips, ik ga eens oriënteren, en als je een adresje weet mag je dat altijd even op prive bericht sturen :)


Heb wel eerder promofilmpjes voor iets Hardtraxx gerelateerd gemaakt :P, dus als je iets moet ziet PB maar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2019 23:08 
 
Hardtraxxer

Kan iemand me vertellen hoe het geluid is in de Poema in Utrecht? Zelf geen idee en binnen mijn vriendenkring ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mongoose schreef:
Kan iemand me vertellen hoe het geluid is in de Poema in Utrecht? Zelf geen idee en binnen mijn vriendenkring ook niet.

Lang niet geweeest, maar vorige keren vrij matig. Blijft een beetje een rare tent ook die niet zo heel goed loopt (op de doordeweekse studentenfeestjes na). Wil je naar dat raw-hardstyle event wat er aan komt? Ik heb er wat posters van gezien namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 14:45 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Lang niet geweeest, maar vorige keren vrij matig. Blijft een beetje een rare tent ook die niet zo heel goed loopt (op de doordeweekse studentenfeestjes na). Wil je naar dat raw-hardstyle event wat er aan komt? Ik heb er wat posters van gezien namelijk.


Ja ik heb voor 3 edities 3 kaarten gewonnen. Dus maar even een kijkje nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 14:49 
 
Donateur

wie kan mij vertellen hoe ik een facebook video hier op het formum plaats met de telefoon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 16:04 
 
Hardtraxx Veteran

The-Znayzer schreef:
wie kan mij vertellen hoe ik een facebook video hier op het formum plaats met de telefoon?


Video-url kopieren, url plaatsen in een reactie, selecteren, drukken op de knop Facebookvideo, Bevestig
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 16:13 
 
Donateur

ErikZ schreef:
The-Znayzer schreef:
wie kan mij vertellen hoe ik een facebook video hier op het formum plaats met de telefoon?


Video-url kopieren, url plaatsen in een reactie, selecteren, drukken op de knop Facebookvideo, Bevestig


Daar ligt dus de fout. Probeerde steeds in de facebook app de video te delen en dan op kopier link te drukken
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 18:12 
 
Donateur

Edit -weg-
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2019 08:20 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vraag me af hoe jullie kijken naar de hele klimaat/mileu kwestie??
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2019 09:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gemixt.

Er zijn kwesties in ons land die ook enigszins veel aandacht verdienen, zoals de zorg, educatie, (huur)woningmarkt, justitie, de politie, hulpverleners en defensie omdat ze allemaal fundamentele problemen hebben.

Maar NL verzaakt wel als het om klimaat gaat. Natuurlijk slaan wij nog geen deukje in een pakje boter omdat we een klein land zijn, maar zelfs voor een klein land zitten we ver ondermaats. En dat is grotendeels omdat partijen als de VVD graag een oogje dichtknijpen om zo het vestigingsklimaat van bedrijven gunstiger te maken, daarom verzetten ze zich ook zo.

Ik vind zelf wel dat ze er veel meer aan moeten bijdragen, kijk vooral het stukje van Lubach over hoe groen we echt zijn en het stuk over of we het klimaatakkoord wel na kunnen komen. Het is vooral politiek rechts dat alles wegwuift, en je ziet heel pijnlijk hoe.

De werkgelegenheid in Nederland is al hoog, een van de hoogsten in Europa, zelfs met de immigranten. Daarom vind ik dat je als regering heus wel dat even kan laten liggen (vooral VVD) om meer geld en aandacht te steken in het klimaat en de andere issues. Als je juist veel groene techniek e.d. gaat produceren of ontwerpen, wat wij als land heel goed kunnen, dan kun je juist dat geld weer terugverdienen. Nu wordt het nog gezien als dat er geen geld te halen is.

Ohja en het waanidee dat kerncentrales daadwerkelijk tikkende tijdbommen zijn mag overboord. Je kan een land, zelfs zo klein als ons, niet alleen op hydro-, zonne- en windenergie laten draaien. Goed onderhouden Kerncentrales zijn enorm veilig en kosten moeilijk veel minder als de rest van de energieopwekkingsmethoden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2019 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Ik vraag me af hoe jullie kijken naar de hele klimaat/mileu kwestie??


Ik wordt vooral heel erg moe van de mensen die klimaatverandering ontkennen. Het argument dat Co2 juist goed is, klopt ook wel, maar CO2 is alleen goed als het geleidelijk aan gaat en de natuur de tijd krijgt om de hoeveelheid CO2 te verwerken. Nu hakken we alle bomen om (extra CO2 in de lucht) en pompen we met alle auto's en fabrieken steeds meer extra CO2 de lucht in. Hierdoor krijg je versterkt broeikas effect. Grote bedrijven als Shell en grote vervuilers geven maar al te graag geld uit om onderzoeken te financieren die klimaatverandering tegenspreken. Alleen maar om hun eigen broekzak te spekken.



Dit filmpje is daarin echt heel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2019 13:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lang verhaal kort, als we minder egoïsten en schapen in deze wereld hadden die naar populisten luisterden, was dit probleem al een stuk minder geweest en waren we al weer 20 jaar vooruit op dit gebied.

Ook de mensen met "ik vervuil minder, ik douche minder, heb mn eigen zonnepanelen". Daar help je een microscopisch procent mee. Je kan beter je achter dingen scharen zoals bedrijven gebruiken die investeren in de goede dingen, stemmen op politieke partijen die meer in het belang daarvan staan, voorlichting over de oplossingen.

Als mensen überhaupt eens zouden stemmen op wat goed is voor ons als maatschappij ipv wat goed is voor hun eigen portemonnee zouden we ook een stuk verder zijn. Ik denk dat het ook eens goed is om de verkiezingsvoorwaarden en standpunten van partijen enorm te versimpelen zodat de mensen die het niet interesseren of er geen kut van begrijpen wel weten waar ze op stemmen en wat de gevolgen daarvan zijn. Niet alleen de idealistische tekstjes van de partijen zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2019 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hierin de PVV en FvD stemmers daarin ook heel naïef. Schoppen als partijen vooral tegen de VVD, maar als je kijkt naar hun stemgedrag zie je vooral dat zij op cruciale punten volledige meestemmen met hun beleid en het beleid wat ze zo verafschuwen juist in het zadel houden. En alles afgeven op links is sowieso echt debiel. Sinds 2002 geen echt links kabinet meer gehad. 20 maart zal wel heel bepalend zijn voor de rest van het beleid van het kabinet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2019 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb gister naast mijn scherm dat ik al had (LG 24MP58VQ-P Zwart) een ander scherm gekocht (LG 24MP59G-P Zwart). Alleen nou merk ik dat wit op het nieuwe scherm iets bruiner van kleur is, terwijl die op mn andere was feller en witter is. Is er iets in de instellingen dat ik dit enigszins gelijk kan krijgen? Heb gisteren al gekalibreerd en geprutst, maar hou toch een verschil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2019 14:20 
 
Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Ik heb gister naast mijn scherm dat ik al had (LG 24MP58VQ-P Zwart) een ander scherm gekocht (LG 24MP59G-P Zwart). Alleen nou merk ik dat wit op het nieuwe scherm iets bruiner van kleur is, terwijl die op mn andere was feller en witter is. Is er iets in de instellingen dat ik dit enigszins gelijk kan krijgen? Heb gisteren al gekalibreerd en geprutst, maar hou toch een verschil.


De refreshrate van je vorige is op een andere Hz (75 vs 65), mogelijk dat dat het verschil maakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2019 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ik vind hierin de PVV en FvD stemmers daarin ook heel naïef. Schoppen als partijen vooral tegen de VVD, maar als je kijkt naar hun stemgedrag zie je vooral dat zij op cruciale punten volledige meestemmen met hun beleid en het beleid wat ze zo verafschuwen juist in het zadel houden. En alles afgeven op links is sowieso echt debiel. Sinds 2002 geen echt links kabinet meer gehad. 20 maart zal wel heel bepalend zijn voor de rest van het beleid van het kabinet.


Hier kan ik me zo aan ergeren. Het eeuwige gejank op links op het internet. Altijd zo ongenuanceerd. Maarja als ik afga van wat ik op het internet lees, merk ik dat het vaak de PVV en FvD stemmers zijn die vinden dat de mens geen invloed heeft op de klimaatverandering en dat kinderen op scholen worden geïndoctrineerd door linkse docenten. Dus denk ik niet dat ie perse willen stemmen op een pro-milieu beleid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2019 14:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het enigste wat dat soort partijen doen is een zondebokje vinden en vingertjes wijzen en zo zieltjes winnen, qua regeren, beleid, het land, de wereld, hebben ze niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2019 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
sonnebloem schreef:
Ik heb gister naast mijn scherm dat ik al had (LG 24MP58VQ-P Zwart) een ander scherm gekocht (LG 24MP59G-P Zwart). Alleen nou merk ik dat wit op het nieuwe scherm iets bruiner van kleur is, terwijl die op mn andere was feller en witter is. Is er iets in de instellingen dat ik dit enigszins gelijk kan krijgen? Heb gisteren al gekalibreerd en geprutst, maar hou toch een verschil.


De refreshrate van je vorige is op een andere Hz (75 vs 65), mogelijk dat dat het verschil maakt


Nice! Had hier al naar gekeken en niks veranderd, maar werkt wel iets naar mijn idee. Thanks :-)
Vorige  1 ... 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic