Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Refreshrate zou niet moeten uitmaken. Elk monitor heeft nou eenmaal net iets andere kleurverhouding. Ik heb 2 monitoren aangesloten en beide zijn ook een tikkeltje anders in kleur.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Op werk hebben we een simpele/oude radio en hebben we een 'gewone' radiozender op staan. Nu irriteer ik me steeds vaker aan dezelfde liedjes, letterlijk 5 keer per dag (Rot op met dat Eurovisie nummer). Dit is natuurlijk gewoon voor radio, maar nu dacht ik hoe dit anders kan. Er zit een L/R wit/rood aux ingang op, maar een Chromecast Audio er op in een bedrijfsnetwerk gaat gekut worden.

Hoe doen jullie dat op werk?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Wij hebben een set speakers en een iPad.

De afdeling heeft Spotify (of Spotify van iemand anders). Dan wordt er een afspeellijst aangemaakt en daar mag iedereen 30 nummers van max 15 minuten in droppen. Dan heeft iedereen zijn bijdrage en moet je voor de rest maar gewoon respecteren wat de anderen er in hebben staan.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 20 hours ago
patrickjeb wrote:Op werk hebben we een simpele/oude radio en hebben we een 'gewone' radiozender op staan. Nu irriteer ik me steeds vaker aan dezelfde liedjes, letterlijk 5 keer per dag (Rot op met dat Eurovisie nummer). Dit is natuurlijk gewoon voor radio, maar nu dacht ik hoe dit anders kan. Er zit een L/R wit/rood aux ingang op, maar een Chromecast Audio er op in een bedrijfsnetwerk gaat gekut worden.

Fatsoenlijke zender op zetten
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 11 days ago
patrickjeb wrote:Op werk hebben we een simpele/oude radio en hebben we een 'gewone' radiozender op staan. Nu irriteer ik me steeds vaker aan dezelfde liedjes, letterlijk 5 keer per dag (Rot op met dat Eurovisie nummer). Dit is natuurlijk gewoon voor radio, maar nu dacht ik hoe dit anders kan. Er zit een L/R wit/rood aux ingang op, maar een Chromecast Audio er op in een bedrijfsnetwerk gaat gekut worden.

Denk dat je weinig keuze hebt als je niet kunt streamen i.v.m. de internetverbinding.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
View on YouTube
1:51:15

Snapt iemand de mop die B-Front helemaal op het laatst verteld?

Wtf is een Oink?
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Paul really? Een alien met alien geld, geen euro maar Oink
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
ErikZ wrote:Paul really? Een alien met alien geld, geen euro maar Oink
Image
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Paultheone wrote:
ErikZ wrote:Paul really? Een alien met alien geld, geen euro maar Oink
Image
:lol:
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 6 hours ago
viagogo te vetrouwen of?
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Goldenstyle wrote:viagogo te vetrouwen of?
https://nl.trustpilot.com/review/www.viagogo.nl
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 6 hours ago
Broken Balance wrote:
Goldenstyle wrote:viagogo te vetrouwen of?
https://nl.trustpilot.com/review/www.viagogo.nl
Zat hem net te lezen... Zit hard te twijfelen, denk maar niet he. Maar bij ticketswap ga ik ook geen kaartje meer scoren :/
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Voor Gamescom heb ik vorig jaar kaarten gekocht via Viagogo aangezien het was uitverkocht en ook niets op ticketswap. Dat is toen wel goed gegaan, enkel betaalde je 2-3x zoveel voor je kaartje dan normaal :/
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Jaa dure kaartjes op viagogo! Voor een techno feest daar 2 kaartjes los van elkaar gekocht voor 3x zoveel, een hiervan deed het de ander niet! Zou persoonlijk hier niet nog een kaartje kopen, voelde niet helemaal goed en zulke oplicht praktijken en opkopers zullen we niet moeten steunen! ^^
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Met welke kwaliteit kan ik het beste filmen met de telefoon om het filmpje scherp op
Facebook te krijgen.

Als ik nu film met 4K krijg ik slecht beeld als ik hem direct vanaf telefoon op Facebook upload.

Heb keuzes uit,
720p HD op 30 fps
1080p HD op 30 fps
1080p HD op 60 fps
4K op 30 fps
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Martin Waus wrote:Met welke kwaliteit kan ik het beste filmen met de telefoon om het filmpje scherp op
Facebook te krijgen.

Als ik nu film met 4K krijg ik slecht beeld als ik hem direct vanaf telefoon op Facebook upload.

Heb keuzes uit,
720p HD op 30 fps
1080p HD op 30 fps
1080p HD op 60 fps
4K op 30 fps
Volgens mij compressed FB je filmpje hoe dan ook als je hem via de tel upload.. Dan maakt kwaliteit van opnemen niet uit! Ik weet niet of je dit in de instellingen aan kan passen.. Als ik een scherp filmpje wil uploaden dan stuur ik het filmpje naar m'n computer en upload ik hem vanaf m'n desktop! Dat werkt wel :) Succes!
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
DonnyD wrote:
Martin Waus wrote:Met welke kwaliteit kan ik het beste filmen met de telefoon om het filmpje scherp op
Facebook te krijgen.

Heb keuzes uit,
720p HD op 30 fps
1080p HD op 30 fps
1080p HD op 60 fps
4K op 30 fps
Volgens mij compressed FB je filmpje hoe dan ook als je hem via de tel upload.. Dan maakt kwaliteit van opnemen niet uit! Ik weet niet of je dit in de instellingen aan kan passen.. Als ik een scherp filmpje wil uploaden dan stuur ik het filmpje naar m'n computer en upload ik hem vanaf m'n desktop! Dat werkt wel :) Succes!
Dan in vervolg maar via de pc doen :thumbup:
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 8 hours ago
dan heb je nog steeds compressie, je moet soms misschien even wachten net als bij youtube voor de goede kwaliteit beschikbaar is
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
jeffrey2107 wrote:dan heb je nog steeds compressie, je moet soms misschien even wachten net als bij youtube voor de goede kwaliteit beschikbaar is
Dus je bedoeld uploaden, dan tijdje wachten en dan plaatsen?

Als je bedoeld dat je na het plaatsen de kwaliteit nog zal verbeteren is bij mij niet zo geweest

tweede vraag, bedoeld of bedoelt :lol: :huh:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Het wordt standaard gecompressed inderdaad.

Ik raad aan gewoon 720p te doen. Mensen gaan op hun schermpje echt niet de details er in zien. Als je iets meer fancy wil zou ik gewoon YouTube of Vimeo gebruiken.
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 8 hours ago
Martin Waus wrote:
jeffrey2107 wrote:dan heb je nog steeds compressie, je moet soms misschien even wachten net als bij youtube voor de goede kwaliteit beschikbaar is
Dus je bedoeld uploaden, dan tijdje wachten en dan plaatsen?

Als je bedoeld dat je na het plaatsen de kwaliteit nog zal verbeteren is bij mij niet zo geweest

tweede vraag, bedoeld of bedoelt :lol: :huh:
in het geal van youtube kan je uploaden en later pas openbaar maken (schedulen), hierdoor heeft youtube de tijd de video om te zetten naar het door hun gebruikte formaat.

mocht je uploaden en direct publishen dan is de kwaliteit in het begin maar maximaal 360p, zeker met grote videos en komen de hogere resoluties later pas omdat de video die je upload toch even door een converter heen moet en 360p blijkbaar voor youtube de beste optie is om meteen online te kunnen zijn.

ik weet niet hoe facebook dit doet maar als ze het wel gebruiken zou het werken als youtube.

blijft het wel zo dat de videokwaliteit op facebook altijd slecht zal zijn en dit erger word door dingen als sneeuw of rook.
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 34 minutes ago
Wat vinden jullie van de steeds voller met (plastic-) steentjes geplakte gezichten van sommige meisjes/dames op festivals?
Ik vind er persoonlijk geen reet aan..
Zag er net weer eentje op de facebookpagina van Intents Festival..

Image
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Hype dat een kruising is tussen de Candy scene in Amerika + Coachella ''Kijk mij Insta worthy zijn!!''

Laat die meiden lekker plakken joh, alles voor de likes (waar ik persoonlijk een tyfus hekel aan heb)
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 5 hours ago
Alleen toegestaan als ze het op hun tepels plakken.
Hardtraxx Veteran
3817 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Helicaze wrote:Alleen toegestaan als ze het op hun tepels plakken.
Helicaze for president!