Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2018 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
THArdstyler schreef:
Kan deze aanbeveling van Grim, nu ook zelf aanbevelen. Weekend (4 dagen) festival met 1 telefoon ongeveer 1,5 keer vol laden en hij zat nog half vol (20k). En zoals aangegeven, die quickcharge werkt echt super, iphone binnen een uurtje vol.


Top thanks, gaan we voor die!

Moest trouwens zijn: ongeveer 1,5 keer per dag, dus zo'n 6 keer totaal over het weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2018 11:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Elation schreef:
Whatsapp de-installeren en opnieuw erop zetten al geprobeerd?

Ja was hiermee idd opgelost :lol:

Lenny schreef:
Pommer schreef:
Ik krijg sinds vandaag geen meldingen meer als ik appjes krijg, meer mensen last van op android?


Koop een iPhone.

Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2018 17:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stel nou dat ik iemand ken die wel eens iets via Rapidgator downloadt. Stel. En diegene vindt de wachttijden redelijk irritant (1 file per 2 uur) en zou dus graag wel iets van premium willen hebben. Gewoon puur hypothetisch. Zou iemand daar via PM dan mee kunnen helpen, bijvoorbeeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2018 17:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Stel nou dat ik iemand ken die wel eens iets via Rapidgator downloadt. Stel. En diegene vindt de wachttijden redelijk irritant (1 file per 2 uur) en zou dus graag wel iets van premium willen hebben. Gewoon puur hypothetisch. Zou iemand daar via PM dan mee kunnen helpen, bijvoorbeeld?

Stel dat ik ook iemand ken die dit als zeer irritant ervaart. Stel. Dan zou ik diegene ook kunnen verblijden hiermee. Stuur mij daarom ook maar even een PM. Gewoon, voor het geval dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2018 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
RomanAnthony schreef:
Stel nou dat ik iemand ken die wel eens iets via Rapidgator downloadt. Stel. En diegene vindt de wachttijden redelijk irritant (1 file per 2 uur) en zou dus graag wel iets van premium willen hebben. Gewoon puur hypothetisch. Zou iemand daar via PM dan mee kunnen helpen, bijvoorbeeld?

Stel dat ik ook iemand ken die dit als zeer irritant ervaart. Stel. Dan zou ik diegene ook kunnen verblijden hiermee. Stuur mij daarom ook maar even een PM. Gewoon, voor het geval dat.

Stel nou he, gewoon ff een voorbeeldje. Stel nou, dat één van de grootste bedrijven mensen zou helpen. Onder andere met telefoons, maar ook met een zoekmachine. Niet heel realistisch natuurlijk, maar stel. En wie weet, misschien kun je daar ook gewoon de naam van een website invoeren. Sterker nog, wanneer je dat doet, geeft die zoekmachine zelfs suggesties hoe hij een opdracht af moet maken. Dat zou echt gek zijn he?

Ik zal het nog mooier maken. Een van de suggesties die je kunt krijgen, is niet zomaar een held. Misschien ken je het spel The Legend of Zelda wel. Daar zit ook een held in. Maar die suggestie die je krijgt, heeft niet zomaar die held. Het heeft een speciale variant van die held. Als je die held dan kiest, dan geeft Mr. de Zoekmachine je heel veel opties. De één wat loucher dan de andere en ik zou ook zeker niet aanrader daar zonder adblocker naartoe te gaan, maar zij zouden jou verder kunnen helpen. De eerste sowieso al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 08:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chapeau heren :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 10:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Pommer schreef:
RomanAnthony schreef:
Stel nou dat ik iemand ken die wel eens iets via Rapidgator downloadt. Stel. En diegene vindt de wachttijden redelijk irritant (1 file per 2 uur) en zou dus graag wel iets van premium willen hebben. Gewoon puur hypothetisch. Zou iemand daar via PM dan mee kunnen helpen, bijvoorbeeld?

Stel dat ik ook iemand ken die dit als zeer irritant ervaart. Stel. Dan zou ik diegene ook kunnen verblijden hiermee. Stuur mij daarom ook maar even een PM. Gewoon, voor het geval dat.

Stel nou he, gewoon ff een voorbeeldje. Stel nou, dat één van de grootste bedrijven mensen zou helpen. Onder andere met telefoons, maar ook met een zoekmachine. Niet heel realistisch natuurlijk, maar stel. En wie weet, misschien kun je daar ook gewoon de naam van een website invoeren. Sterker nog, wanneer je dat doet, geeft die zoekmachine zelfs suggesties hoe hij een opdracht af moet maken. Dat zou echt gek zijn he?

Ik zal het nog mooier maken. Een van de suggesties die je kunt krijgen, is niet zomaar een held. Misschien ken je het spel The Legend of Zelda wel. Daar zit ook een held in. Maar die suggestie die je krijgt, heeft niet zomaar die held. Het heeft een speciale variant van die held. Als je die held dan kiest, dan geeft Mr. de Zoekmachine je heel veel opties. De één wat loucher dan de andere en ik zou ook zeker niet aanrader daar zonder adblocker naartoe te gaan, maar zij zouden jou verder kunnen helpen. De eerste sowieso al.


Ah ja. Ik zal tegen die vriend van mij zeggen dat het wel heel erg dom was om te opperen om zoiets in een 'Stel je vraag' topic te vragen. Want stel je voor dat iemand een ander uit de brand kan helpen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 01:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zoek hardstyle nummers met bird (gerelateerd) iets in deze nummers. Wie kant me helpen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Ik zoek hardstyle nummers met bird (gerelateerd) iets in deze nummers. Wie kant me helpen?


Om je even op weg te helpen:
Frequencerz - Fly With Me (ik was deze plaat al helemaal vergeten zelfs xd )
Jay Reeve - The Blackbird
Beat Providers - Firebird

http://www.lololyrics.com/search?q=bird
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Ik zoek hardstyle nummers met bird (gerelateerd) iets in deze nummers. Wie kant me helpen?

Pavo - Raven
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 13:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dutch Master - Fly Like A Rocket
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Primefire - The Owlman
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Ik zoek hardstyle nummers met bird (gerelateerd) iets in deze nummers. Wie kant me helpen?

Dozer - Hawk
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NSCLT - Fly With Me
Genox - Make You Fly
D-Charged Ft. Kyrella - Fly Away
D-Attack - Fly Away
Dj Thera - Under My Wing
Acti - Sinister Owl
Da Tweekaz - No Ducks, No Glory

Verder zit er nog een huilende uil in Island Refuse van Da Tweekaz & Wasted Penguinz.
Er is nog een duistere plaat met kraaien in de break, maar die vind ik even niet. :P

Tracks met 'Sky' zijn er ook nog genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Er is nog een duistere plaat met kraaien in de break, maar die vind ik even niet. :P

Code Black - F.E.A.R.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks mannen! Hier komen we een heel eind mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 19:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Geen hardstyle maar 3 Steps Ahead - Drop It
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Helicaze schreef:
Er is nog een duistere plaat met kraaien in de break, maar die vind ik even niet. :P

Code Black - F.E.A.R.

Beat Providers - Abandoned
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2018 14:15 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Thanks mannen! Hier komen we een heel eind mee :D

Adaro - The Haunter of the Dark
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 20:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik moet vrijdag draaien op een bruiloft en het bruidspaar heeft gevraagd of ik de avond af wil sluiten met wat vrolijke hardcore. Daarmee bedoelen ze niet happy hardcore, maar gewoon hedendaagse hardcore met een vrolijk tintje. Om een indicatie te geven, ik heb tot nu toe de volgende tracks in de shortlist gezet:

Paul Elstak - The Promised Land (The Viper Remix)
The Viper & Evil Activities - Can't Stop Raving Bootleg
Diss Reaction - Jiieehaaaaa (Angerfist Remix)
Re-Style - Get It Crackin (Sefa Remix)

Heeft iemand nog suggesties voor soortgelijke tracks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik moet vrijdag draaien op een bruiloft en het bruidspaar heeft gevraagd of ik de avond af wil sluiten met wat vrolijke hardcore. Daarmee bedoelen ze niet happy hardcore, maar gewoon hedendaagse hardcore met een vrolijk tintje. Om een indicatie te geven, ik heb tot nu toe de volgende tracks in de shortlist gezet:

Paul Elstak - The Promised Land (The Viper Remix)
The Viper & Evil Activities - Can't Stop Raving Bootleg
Diss Reaction - Jiieehaaaaa (Angerfist Remix)
Re-Style - Get It Crackin (Sefa Remix)

Heeft iemand nog suggesties voor soortgelijke tracks?


Promo - Eén en Al Blijheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neophyta vs Tha Playah - Great Succes
Dirk Jan DJ - Pak Een Punt
Bertocucci Feranzano - XTC Love (Headbanger Remix)
Negative A - B-Positive
Amnesys - Refly
Tommyknocker vs Sunbeam - Twisted World (The Viper Mash-Up Mix)
Roland & Sherman - Jonge Edammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 10:06 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ik moet vrijdag draaien op een bruiloft en het bruidspaar heeft gevraagd of ik de avond af wil sluiten met wat vrolijke hardcore. Daarmee bedoelen ze niet happy hardcore, maar gewoon hedendaagse hardcore met een vrolijk tintje. Om een indicatie te geven, ik heb tot nu toe de volgende tracks in de shortlist gezet:

Paul Elstak - The Promised Land (The Viper Remix)
The Viper & Evil Activities - Can't Stop Raving Bootleg
Diss Reaction - Jiieehaaaaa (Angerfist Remix)
Re-Style - Get It Crackin (Sefa Remix)

Heeft iemand nog suggesties voor soortgelijke tracks?


Eigenlijk alles van Billx, het snelle en het langzame maar deze doet het vast goed:

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 10:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Thanks voor de suggesties, heb inmiddels wel een leuk lijstje.

Nieuwe vraag: Heeft iemand of kan iemand aan een geluidsbestandje komen met daarin "This was a Q-Dance event" en dat Q-Dance geluidje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 10:45 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Thanks voor de suggesties, heb inmiddels wel een leuk lijstje.

Nieuwe vraag: Heeft iemand of kan iemand aan een geluidsbestandje komen met daarin "This was a Q-Dance event" en dat Q-Dance geluidje?


Het geluidje komt uit Brain Ovulation – Kick & Bass (Acid Step Mix), de vocals zijn vast te knippen uit een aftermovie
Vorige  1 ... 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic