Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 2 days ago
Nuracore wrote:
Joey wrote:Ja. Je raakt alles kwijt en moet dus ook je OS opnieuw installeren.
Ligt eraan, met Windows 10 kan je er voor kiezen je bestanden te bewaren maar alleen Windows te verversen naar fabrieksinstellingen. Houdt er echter wel rekening mee dat je wel je software zal verliezen en opnieuw moet installeren.
Dat boeit mij niet zo want steam games doen raar/crashen/starten niet meer en ik weet ook niet wat voor bestanden nodig zijn en welke troep.
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 21 minutes ago
Als je niets te verliezen hebt gewoon recovery uitvoeren.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 14 days ago
Ik heb even een vraag m.b.t. studiomonitoren, ik weet dat het eventueel in Problemen met DJ gear topic kan maar daar wordt toch wat minder gelezen.

Ik had in 1 van mijn studiomonitoren (Pioneer SDJ80X) last van een klapperende sub/woofer. Nu ben ik naar een kennis geweest die redelijk veel verstand heeft van PA en die zei dat het veroorzaakt werd doordat de sub/woofer teveel ruimte heeft en ook krijgt door de luchtinlaat die onder de sub/woofer zit. Hebben we even getest door er een stuk schuim in te drukken waardoor het klapperen verholpen was.

Nu wil ik de monitoren (ja, doe het dan maar gelijk bij beide) los halen en er aan de binnenkant van de luchtinlaat een houten plaat in zetten. Toch wil ik nog even zeker weten of ik hierdoor niet nog extra componenten kapot ga maken of iets dergelijks. In andere woorden: hoe belangrijk is die luchtinlaat nou voor de monitor?

Thanks in advance!
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Telkens als ik op de laptop op m'n werk inlog op de Spotify Web Player logt ie na een minuutje ofzo weer automatisch uit, dat is pas sinds vandaag. Iemand een idee hoe dat kan? Misschien te veel aanmeldingen ofzo? Maar heb me voor zover ik weet nergens anders aangemeld recent.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Pommer wrote:Telkens als ik op de laptop op m'n werk inlog op de Spotify Web Player logt ie na een minuutje ofzo weer automatisch uit, dat is pas sinds vandaag. Iemand een idee hoe dat kan? Misschien te veel aanmeldingen ofzo? Maar heb me voor zover ik weet nergens anders aangemeld recent.
Is de cliënt gebruiken geen optie? Ik betwijfel dat het met x-aantal simultane aanmeldingen te maken gaat hebben. Geen idee hoe groot je bedrijf is en hoe strikt ze zijn op dat soort zaken.
Bierkoning
last seen 22 days ago
Grim wrote:
Pommer wrote:Telkens als ik op de laptop op m'n werk inlog op de Spotify Web Player logt ie na een minuutje ofzo weer automatisch uit, dat is pas sinds vandaag. Iemand een idee hoe dat kan? Misschien te veel aanmeldingen ofzo? Maar heb me voor zover ik weet nergens anders aangemeld recent.
Is de cliënt gebruiken geen optie? Ik betwijfel dat het met x-aantal simultane aanmeldingen te maken gaat hebben. Geen idee hoe groot je bedrijf is en hoe strikt ze zijn op dat soort zaken.
Bedoelde meer het aantal aanmeldingen op mijn account :P Sta bijvoorbeeld op m'n telefoon, iPad, laptop en desktop thuis ook aangemeld en mss ook nog wel ergens anders. Maar goed, hij doet het alweer, zal wel gewoon een storing zijn geweest.
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Pommer wrote:Sta bijvoorbeeld op m'n telefoon, iPad, laptop en desktop thuis ook aangemeld en mss ook nog wel ergens anders. Maar goed, hij doet het alweer, zal wel gewoon een storing zijn geweest.
Dat bedoel ik dus ook met simultane aanmeldingen :P
Bierkoning
last seen 22 days ago
Grim wrote:
Pommer wrote:Sta bijvoorbeeld op m'n telefoon, iPad, laptop en desktop thuis ook aangemeld en mss ook nog wel ergens anders. Maar goed, hij doet het alweer, zal wel gewoon een storing zijn geweest.
Maar wat heeft dat met de grootte van m'n bedrijf te maken dan?
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Pommer wrote:
Grim wrote:
Maar wat heeft dat met de grootte van m'n bedrijf te maken dan?
Een groot bedrijf gaat sneller op netwerkniveau maatregelen nemen om, eventueel, het gebruik van Spotify en andere grote data verbruikers te hinderen. Maar dat was dus niet het geval, zo bleek.
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 14 hours ago
Er zijn vast wel mensen hier die wel eens naar een wedstrijd van Borussia Dortmund zijn geweest. Ik en een maat van mij willen hetzelfde doen. Hoe kan je het beste aanpakken met tickets? Is er een bepaalde site, want als ik dat invoer in Google kom ik bij alle afzetters uit.

Kan je gewoon op vrijdag daarheen rijden (wedstrijd zaterdag) en dan bij het stadion alvast halen of iets anders?
Hardtraxx Crew
30630 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Pipa wrote:Er zijn vast wel mensen hier die wel eens naar een wedstrijd van Borussia Dortmund zijn geweest. Ik en een maat van mij willen hetzelfde doen. Hoe kan je het beste aanpakken met tickets? Is er een bepaalde site, want als ik dat invoer in Google kom ik bij alle afzetters uit.

Kan je gewoon op vrijdag daarheen rijden (wedstrijd zaterdag) en dan bij het stadion alvast halen of iets anders?
Wij hebben het toen via Viagogo gedaan. Kregen de tickets thuisgestuurd.
P
Hardtraxx Veteran
last seen 14 hours ago
wootum wrote:
Pipa wrote:Er zijn vast wel mensen hier die wel eens naar een wedstrijd van Borussia Dortmund zijn geweest. Ik en een maat van mij willen hetzelfde doen. Hoe kan je het beste aanpakken met tickets? Is er een bepaalde site, want als ik dat invoer in Google kom ik bij alle afzetters uit.

Wij hebben het toen via Viagogo gedaan. Kregen de tickets thuisgestuurd.
Zat ik ook al naar te kijken met de wetenschap dat zij echt zieke afzetters zijn. Wilde even checken of iemand het ooit anders heeft gedaan.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Bij Bayern destijds via iemand die een seizoenskaart had.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 2 hours ago

Een bekende met een fancard die af en toe gaat heeft toen kaarten voor ons gefixt. Tickets ontvingen we gewoon thuis. ^^
P
Hardtraxx Veteran
last seen 14 hours ago
Als je connecties hebt is het dus makkelijk en goedkoop. Anders is Viagogo enige optie zo lijkt het
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Volgens mij kun je een soort van clubcard aanvragen bij 1 duitse club, online en dacht ook gratis. Wij hebben er met vrienden ook 1 waar we geregeld tickets mee kopen.
Bierkoning
last seen 22 days ago
Ik krijg sinds vandaag geen meldingen meer als ik appjes krijg, meer mensen last van op android?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Pommer wrote:Ik krijg sinds vandaag geen meldingen meer als ik appjes krijg, meer mensen last van op android?
Nope, krijg ze nog gewoon. Niet per ongeluk iets veranderd in je settings?
Bierkoning
last seen 22 days ago
Steffnov wrote:
Pommer wrote:Ik krijg sinds vandaag geen meldingen meer als ik appjes krijg, meer mensen last van op android?
Al gecheckt maar heb alles nog gewoon hetzelfde staan.
E
Hardtraxxer
100 posts member since 2018
last seen Apr 2026
Pommer wrote:
Steffnov wrote:
Al gecheckt maar heb alles nog gewoon hetzelfde staan.
Whatsapp de-installeren en opnieuw erop zetten al geprobeerd?
Hardtraxx Veteran
17571 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Edit: Nevermind opgelost :D
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Ik weet dat het al vaker gevraagd is maar de technologie verandert met de dag dus nog maar een keer:

Wat is een goeie powerbank vandaag de dag? En wat zijn de goeie merken? :)

2x 2 iPhones tegelijk opladen is wel een pré!
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 14 days ago
Grim wrote:
THArdstyler wrote:Iemand ervaringen met een goede powerbank die zo'n beetje 4 dagen mee kan? Moet 'm wel morgen of donderdag al hebben, dus vanuit China oid gaat niet werken ;)
Xiaomi 16k of 20k zouden beiden voldoende moeten zijn.

https://www.bol.com/nl/p/xiaomi-16000ma ... ypedsearch

https://www.bol.com/nl/p/xiaomi-20000ma ... ypedsearch

Ik heb zelf de 20k versie en de quickcharge functie op een powerbank is gewoon top :D
Kan deze aanbeveling van Grim, nu ook zelf aanbevelen. Weekend (4 dagen) festival met 1 telefoon ongeveer 1,5 keer vol laden en hij zat nog half vol (20k). En zoals aangegeven, die quickcharge werkt echt super, iphone binnen een uurtje vol.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Koop een iPhone.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
THArdstyler wrote:Kan deze aanbeveling van Grim, nu ook zelf aanbevelen. Weekend (4 dagen) festival met 1 telefoon ongeveer 1,5 keer vol laden en hij zat nog half vol (20k). En zoals aangegeven, die quickcharge werkt echt super, iphone binnen een uurtje vol.
Top thanks, gaan we voor die!