Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klinkt misschien heel stom maar die podcast shell (logo + vector + track ID en tekst) is de png.
Daarachter zit een video (achtergrond beweegt als water geloof ik)
Vervolgens zit daar bovenop de audio waveform.

Dat is nu de opzet.

Voor elke track ID een apart PNG want ik krijg de tekst in Premiere niet zoals ik het in Photoshop wel krijg.
Die reload ik gewoon telkens als ik een nieuwe vid voor o.a. Release maak na de aanpassing op de track ID

Zo hoef ik alleen het project te starten, Pngs te reloaden en op de juiste timestamps te zetten en zit alles verder gewoon op de plek zoals ik wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 13:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Benieuwd hoe je vector in Photoshop krijgt gezien dat meer een Illustrator ding is, maar dat terzijde :P

De tekst kan je wel zo krijgen in Premiere :P. Het logo zou ik als losse PNG idd doen, dat is normaal. Als ik die video zo kijk had ik drie losse elementen gehad.

De video (achtergrond) + de logo's e.d. ingebakken. De variabele tekst die ik in Premiere zou toevoegen en de waveform.
Dan zou ik ook niet zo bezig zijn met losse PNG files voor alles maken en gewoon de tekst er in zetten in Premiere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het kan zijn dat ik gewoon de benaming verkeerd heb xd ben er nog niet helemaal in thuis.
En in premiere zal ik ongetwijfeld wat verkeerd doen haha no doubt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft iemand mijn fiets gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Maar snap je dan niet dat edgy inside jokes die niemand snapt posten enorm grappig is?

De ekte elite snapt het alleen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 14:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Heeft iemand mijn fiets gezien?

Kleur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Heeft iemand mijn fiets gezien?

In mijn kelder. 100 oiro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 00:29 
 
Hardtraxx Elite

Iemand enig idee voor nieuwe oordopjes? Mijne zijn gesneuveld in de wasmachine nadat ik die al een paar dagen kwijt was.
Ik zoek iets met goede bass tussen de 30 en 40 euro
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
corneelwr schreef:
Heeft iemand mijn fiets gezien?

Kleur?

Schwart
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 11:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heeft of kent iemand een hardstyle classics playlist op Spotify waarbij niet elk nummer de hele fucking intro en outro heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 11:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Heeft of kent iemand een hardstyle classics playlist op Spotify waarbij niet elk nummer de hele fucking intro en outro heeft?


Veel labels hebben hun classics en early platen met intro's op Spotify staan, zijn amper radio edits te vinden.

Ik geloof dat alleen Titanic en Fusion hun oude shizzle zonder mixintro's heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nintendo Switch, aanrader? Zo ja: met welke games?

sidenote: heb een gaming laptop gekocht waar ik alle overige spellen wel op kan spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 11:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zelda Breath Of The Wild en de gebruikelijke Mario games.

Ik beschouw Nintendo altijd nog als een console voor wanneer je veel met vrienden wilt spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 11:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Pommer schreef:
Heeft of kent iemand een hardstyle classics playlist op Spotify waarbij niet elk nummer de hele fucking intro en outro heeft?


Veel labels hebben hun classics en early platen met intro's op Spotify staan, zijn amper radio edits te vinden.

Ik geloof dat alleen Titanic en Fusion hun oude shizzle zonder mixintro's heeft.

Heb het in de gaten ja. Maar misschien is er iemand die er een hoop uit heeft kunnen filteren, zou wel chill zijn.


Waarom heet dit topic overigens niet "Stel elke willekeurige vraag aan Broken Balance topic"
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 11:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Broken Balance schreef:
Pommer schreef:
Heeft of kent iemand een hardstyle classics playlist op Spotify waarbij niet elk nummer de hele fucking intro en outro heeft?


Veel labels hebben hun classics en early platen met intro's op Spotify staan, zijn amper radio edits te vinden.

Ik geloof dat alleen Titanic en Fusion hun oude shizzle zonder mixintro's heeft.

Heb het in de gaten ja. Maar misschien is er iemand die er een hoop uit heeft kunnen filteren, zou wel chill zijn.


Waarom heet dit topic overigens niet "Stel elke willekeurige vraag aan Broken Balance topic"


Die vraag kan ik helaas niet beantwoorden
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Zelda Breath Of The Wild en de gebruikelijke Mario games.

Ik beschouw Nintendo altijd nog als een console voor wanneer je veel met vrienden wilt spelen.


Ja precies, voor d'r bij, heb nog nooit een Zelda game gespeeld, maar hij lijkt me wel heel nice.

Welke partygames voor bier en vrienden kun je aanraden dan? Mario Kart snap ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 12:21 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
Zelda Breath Of The Wild en de gebruikelijke Mario games.

Ik beschouw Nintendo altijd nog als een console voor wanneer je veel met vrienden wilt spelen.


Ja precies, voor d'r bij, heb nog nooit een Zelda game gespeeld, maar hij lijkt me wel heel nice.

Welke partygames voor bier en vrienden kun je aanraden dan? Mario Kart snap ik.

Bomberman en Super Smash Bros zijn ook wel goeie
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 12:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mario Party, Rocket League, Jackbox Party Games (helaas alleen in engels, zou eerst inlezen over de games want ze zijn wel geniaal), Super Smash Bros en als je inderdaad lekker wil ragen tegen elkaar, Mario Kart.

Vooral bij Mario Kart Drink & Drive. Je race't tegen elkaar, maar je moet ook een fles bier leegdrinken, je mag niet drinken terwijl je rijdt en je mag niet finishen voor je het biertje op hebt. Klinkt dom, in het echt is het geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Vooral bij Mario Kart Drink & Drive. Je race't tegen elkaar, maar je moet ook een fles bier leegdrinken, je mag niet drinken terwijl je rijdt en je mag niet finishen voor je het biertje op hebt. Klinkt dom, in het echt is het geniaal.

Dit klinkt echt als mijn soort games :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 12:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gezien een race maar een 5 minuten oid duurt, ben je ook zo zat :lol:

Regels overtreden is een extra fles drinken btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 13:14 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Vooral bij Mario Kart Drink & Drive. Je race't tegen elkaar, maar je moet ook een fles bier leegdrinken, je mag niet drinken terwijl je rijdt en je mag niet finishen voor je het biertje op hebt. Klinkt dom, in het echt is het geniaal.


Prachtig spel inderfaad :beer: gaat ook vaak ontiegelijk hard qua bier. Ook een keer wat anders dan de standaard kaartdrankspelletjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 13:26 
 
Hardtraxx Elite

Sjaakie P schreef:
Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
Zelda Breath Of The Wild en de gebruikelijke Mario games.

Ik beschouw Nintendo altijd nog als een console voor wanneer je veel met vrienden wilt spelen.


Ja precies, voor d'r bij, heb nog nooit een Zelda game gespeeld, maar hij lijkt me wel heel nice.

Welke partygames voor bier en vrienden kun je aanraden dan? Mario Kart snap ik.

Bomberman en Super Smash Bros zijn ook wel goeie


Super smash bros is er niet voor de switch.
Maar ik zou worms aanraden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 13:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Smash Bros voor de Switch wordt dit jaar nog uitgebracht en wordt getoond op de E3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Baas, dat klinkt al top, geld wel waard dus? (vind hem nog wel vrij prijzig voor een console voor "erbij")
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 13:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Baas, dat klinkt al top, geld wel waard dus? (vind hem nog wel vrij prijzig voor een console voor "erbij")


Je kan ook bij de Game Mania kijken voor 2e handse. Daar zijn ze soms een 50je goedkoper.
Vorige  1 ... 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic