Hoe kort je hardtraxx link in als je verwijst naar een ander topic?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Gewoon een woord een link toekennen met een url [url][/url] Ik heb dat laatst ook gedaan maar ging met mes en vork haha
Hoe krijgen mensen het voor elkaar (Miwer/ Sonnebloem laatst 6 stuks
) om per ongeluk dubbel te posten. Als ik te snel achter elkaar reageer dan krijg je gewoon een melding dat je even moet wachten 
ligt aan de muisRickzel wrote:Hoe krijgen mensen het voor elkaar (Miwer/ Sonnebloem laatst 6 stuks) om per ongeluk dubbel te posten. Als ik te snel achter elkaar reageer dan krijg je gewoon een melding dat je even moet wachten
Aah, maar goed dat ik alles met m'n rotte trackpad van m'n macbook doe, scheelt een boel dubbelposts, dan had ik nu Wootum ingehaald qua berichten 
Iemand ervaring met Dynafix? Vandaag m'n telefoon laten ophalen door Dynafix op aanraden van HTC. Ik lees alleen maar slechte recensies 
Soms als ik daarvoor al een bericht heb geplaatst geeft ie aan dat ik even moet wachten. Ik heb weinig geduld waardoor ik blijf submitten. Zo geschiedde de 6 post.Rickzel wrote:Hoe krijgen mensen het voor elkaar (Miwer/ Sonnebloem laatst 6 stuks) om per ongeluk dubbel te posten. Als ik te snel achter elkaar reageer dan krijg je gewoon een melding dat je even moet wachten
Kreeg het advies ook. Niet gedaan. Nieuwe telefoon gekocht.klapstoel wrote:Iemand ervaring met Dynafix? Vandaag m'n telefoon laten ophalen door Dynafix op aanraden van HTC. Ik lees alleen maar slechte recensies
Begin dit jaar mijn telefoon onder garantie ingeleverd bij belsimpel (was iets met het moederbord aan de hand), welke het vervolgens weer hadden overgedragen aan dynafix. Informatie over de voortgang was heel karig, en het leek ook wel wat lang te duren, maar verder was mn telefoon wel goed gerepareerd.
Dynafix is echt een kut partij, ik als icter ben begonnen bij een hardware leverancier en ze raakte altijd maar spul kwijt of het apparaat werd gewoon niet gerepareerd terug verzonden. Als ik dynafix maarals partner aangeschreven zie staan dan sla ik over en zoek ik een andere weg 
Tot dusver gaat het wel goed. Wordt goed op de hoogte gehouden en ze reageren zo waar op mijn berichten. Fingers crossed
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
Heeft iemand nog goede aanraders voor een powerbank rond de 40 euro? Het liefst 10.000mAh of meer.
Op aliexpress staan zeer grote powerbanks. Heb er een van 30.000 mah voor 30 euro daar vandaan geplukt
https://www.banggood.com/Original-Xiaom ... mds=searchNijidik wrote:Heeft iemand nog goede aanraders voor een powerbank rond de 40 euro? Het liefst 10.000mAh of meer.
Denk dat dit een van de betere is die je kunt krijgen. Is namelijk een officieel merk en ook daadwerkelijk 20k mAh. Veel van die powerbanks op zulke Chinese sites halen bij lange na niet de daadwerkelijk hoeveelheid die aangegeven staat.
-
NHardtraxx Addict
- last seen 10 days ago
Is Banggood een beetje te vertrouwen wel? Ik zat inderdaad naar die Xiaomi te kijken en naar eentje van Anker. Maar als Banggood hem voor bijna 20 euro goedkoper weet te leveren dan weet ik wel waar ik hem haal 
Top ding!! Had hem mee naar DQ, 3x mijn tel opgeladen en nog was de powerbank niet leegNijidik wrote:Is Banggood een beetje te vertrouwen wel? Ik zat inderdaad naar die Xiaomi te kijken en naar eentje van Anker. Maar als Banggood hem voor bijna 20 euro goedkoper weet te leveren dan weet ik wel waar ik hem haal
Jazeker, ikzelf en een hoop maten hebben hem ook hiervandaan.Nijidik wrote:Is Banggood een beetje te vertrouwen wel? Ik zat inderdaad naar die Xiaomi te kijken en naar eentje van Anker. Maar als Banggood hem voor bijna 20 euro goedkoper weet te leveren dan weet ik wel waar ik hem haal
Ik heb er één van hetzelfde merk, zelfde site, maar dan 16000mAh. Deze van 20000 kwam een paar dagen later online helaas. Had hem volgens mij binnen twee weken binnen, vorig jaar voor Defqon. Gaat nog steeds goed mee, gebruik hem niet alleen op weekend festivals maar ook als ik lange trein reizen heb en heel erg veel op m'n telefoon zit waardoor die snel leeg gaat (gemiddeld om de twee weken).Nijidik wrote:Is Banggood een beetje te vertrouwen wel? Ik zat inderdaad naar die Xiaomi te kijken en naar eentje van Anker. Maar als Banggood hem voor bijna 20 euro goedkoper weet te leveren dan weet ik wel waar ik hem haal
-
NHardtraxx Addict
- last seen 10 days ago
Yes dankjulliewel, ga hem morgen bestellen 
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 14 days ago
Weet iemand hoe het kan als ik mijn telefoon op de auto radio aansluit via een aux kabel, dat heel vaak google zoekopdracht in eens opent? Dit gebeurt regelmatig en vaak al bij de kleinste bewegingen. (Heb een LG G3)
TalkBack even uitschakelen in je instellingen van je Android
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 14 days ago
Bedankt! Heb even gekeken maar helaas nog niet gelukt. We gaan maandag ochtend weg dus hopelijk lukt het mij nog. Zal morgen nog even onderzoeken. Of jij moet het mij makkelijk uit kunnen leggen haha ;pNuracore wrote:TalkBack even uitschakelen in je instellingen van je Android
Wat is een goed videobewerkingsprogramma. Wil filmpjes 90° kunnen roteren voor minder nekklachten
Ik gebruik Sony Vegas. Maar dat kost wel wat. Soort vanrakkietakkie wrote:Wat is een goed videobewerkingsprogramma. Wil filmpjes 90° kunnen roteren voor minder nekklachten
Ben echt een leek op het gebied van dat editen... maar die kan makkelijk 4k aan he?klapstoel wrote:Ik gebruik Sony Vegas. Maar dat kost wel wat. Soort vanrakkietakkie wrote:Wat is een goed videobewerkingsprogramma. Wil filmpjes 90° kunnen roteren voor minder nekklachten