Ik vind het wel komischChroman wrote:Is het mogelijk om spraakbediening uit te schakelen op een iPhone?
De laatste tijd springt spraakbediening vaak uit het niets aan, als mijn iPhone op het dock (wekker-radio) staat. Soms kom ik er 's ochtends achter dat ik om 5:00 uur iemand gebeld heb, waarschijnlijk ook door spraakbediening.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Tja, als je naar het werk van je moeder belt is het best vervelendBas wrote:Ik vind het wel komischChroman wrote:Is het mogelijk om spraakbediening uit te schakelen op een iPhone?
De laatste tijd springt spraakbediening vaak uit het niets aan, als mijn iPhone op het dock (wekker-radio) staat. Soms kom ik er 's ochtends achter dat ik om 5:00 uur iemand gebeld heb, waarschijnlijk ook door spraakbediening.
Chroman wrote:Tja, als je naar het werk van je moeder belt is het best vervelend
Gelukkig is ze zelf de telefoniste en is er niemand aanwezig op dat tijdstip.
Maar niemand die dus een oplossing heeft?
Maar niemand die dus een oplossing heeft?
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2021
Was zelf nog niet op het idee gekomen, dankBas wrote:http://nl.m.wikihow.com/Stembediening-op-je-iPhone-uitzetten
Als je een probleem hebt over zoiets is het niet je eerste reactie om google te checken? 
Ik het 'probleem' eigenlijk alweer vergeten tot ik dit topic doorlas, dus stelde ik gelijk de vraag.Grim wrote:Als je een probleem hebt over zoiets is het niet je eerste reactie om google te checken?
Ik heb bij temperatuurswisselingen (Uit een warm bed komen, onder de douche vandaan, van buiten naar binnen) snel last van niesbuien. Nu heb ik hier de huisarts natuurlijk al naar gevraagd, maar daar kunnen ze niet op testen.
Nu heb ik een neusspray (Zout-basis) geprobeerd, maar dit hielp ook niet. M'n neus werd er wel 'luchtiger' van, maar het niezen bleef doorgaan.
Zijn er meer mensen die dit hebben of die een oplossing (Symptoombestrijding) weten?
Nu heb ik een neusspray (Zout-basis) geprobeerd, maar dit hielp ook niet. M'n neus werd er wel 'luchtiger' van, maar het niezen bleef doorgaan.
Zijn er meer mensen die dit hebben of die een oplossing (Symptoombestrijding) weten?
-
B
Heb dit af en toe ook, vooral als ik net uit bed kom, laat het meestal maar over me heen komen...
Een beetje zullen de meeste wel hebben denk ik, maar het kan bij mij zo 2 dagen aanhouden 
Dan ben ik de hele middag/avond aan het niezen. Eergisteren werd ik 5 uur wakker en kon ik er zelfs niet meer door slapen.
Verder heb ik trouwens totaal geen irritatie of iets. Het is gewoon niezen. De hele tijd.
Dan ben ik de hele middag/avond aan het niezen. Eergisteren werd ik 5 uur wakker en kon ik er zelfs niet meer door slapen.
Verder heb ik trouwens totaal geen irritatie of iets. Het is gewoon niezen. De hele tijd.
-
B
Ik heb er alleen in de ochtend en avond last van op sommige dagen, ik heb wel een neusspray die helpt, ik zal als ik thuis ben ff kijken welke dat is.
patrickjeb wrote:Ik heb bij temperatuurswisselingen (Uit een warm bed komen, onder de douche vandaan, van buiten naar binnen) snel last van niesbuien. Nu heb ik hier de huisarts natuurlijk al naar gevraagd, maar daar kunnen ze niet op testen.
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2021
Heb ik ook als ik net wakker word. Nadeel is dat je wakker wordt met een gruwelijk droge bekbloemkool wrote:Heb dit af en toe ook, vooral als ik net uit bed kom, laat het meestal maar over me heen komen...
Ik ben blijkbaar behoorlijk allergisch voor huisstofmijt. Wat voor mij wel helpt is s'morgens goed heet douchen, dan komt alles een beetje los.
-
B
Droge bek is heel herkenbaar idd, en ben te lui om te stofzuigenBas wrote:Heb ik ook als ik net wakker word. Nadeel is dat je wakker wordt met een gruwelijk droge bekbloemkool wrote:Heb dit af en toe ook, vooral als ik net uit bed kom, laat het meestal maar over me heen komen...Vaker je kamer stofzuigen kan ook helpen
Vloerbedekking maakt het helemaal erg...
Ik ben blijkbaar behoorlijk allergisch voor huisstofmijt. Wat voor mij wel helpt is s'morgens goed heet douchen, dan komt alles een beetje los.
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
Weet iemand een goedkoop bedrijf om bestanden terug te halen van een gecrashte harde schijf ?
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 1 hour ago
Heeft iemand nog dat filmpje van Unexist dat die vdk staat te draaien?
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025
Meer mensen al eens een keer naar de HDE geweest? Ik zit er aan te denken om te gaan.
Vast wel.Casey wrote:Meer mensen al eens een keer naar de HDE geweest?
-
CHardtraxxer
- last seen Jan 2025
Grim wrote:Vast wel.Casey wrote:Meer mensen al eens een keer naar de HDE geweest?

Geen idee of er negers aanwezig gaan zijn. Die zie je sowieso al niet al te veel op hard dance feesten.
-
CHardtraxxer
- last seen Jan 2025
oh ja dan ga ik niet als ze er niet zijnGrim wrote:Geen idee of er negers aanwezig gaan zijn. Die zie je sowieso al niet al te veel op hard dance feesten.
-
B
Miss een verdwaalde asielzoekertCasey wrote:oh ja dan ga ik niet als ze er niet zijnGrim wrote:Geen idee of er negers aanwezig gaan zijn. Die zie je sowieso al niet al te veel op hard dance feesten.