Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 21:11 

Hardtraxx Addict

Chroman schreef:
Is het mogelijk om spraakbediening uit te schakelen op een iPhone?

De laatste tijd springt spraakbediening vaak uit het niets aan, als mijn iPhone op het dock (wekker-radio) staat. Soms kom ik er 's ochtends achter dat ik om 5:00 uur iemand gebeld heb, waarschijnlijk ook door spraakbediening.

Ik vind het wel komisch :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 21:37 

Hardtraxx Veteran

Bas schreef:
Chroman schreef:
Is het mogelijk om spraakbediening uit te schakelen op een iPhone?

De laatste tijd springt spraakbediening vaak uit het niets aan, als mijn iPhone op het dock (wekker-radio) staat. Soms kom ik er 's ochtends achter dat ik om 5:00 uur iemand gebeld heb, waarschijnlijk ook door spraakbediening.

Ik vind het wel komisch :lol:

Tja, als je naar het werk van je moeder belt is het best vervelend
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 22:27 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Tja, als je naar het werk van je moeder belt is het best vervelend

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 22:46 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 22:50 

Hardtraxx Veteran

Gelukkig is ze zelf de telefoniste en is er niemand aanwezig op dat tijdstip.

Maar niemand die dus een oplossing heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 23:00 

Hardtraxx Addict

http://nl.m.wikihow.com/Stembediening-o ... -uitzetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 23:09 

Hardtraxx Veteran

Bas schreef:
http://nl.m.wikihow.com/Stembediening-op-je-iPhone-uitzetten

Was zelf nog niet op het idee gekomen, dank :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 00:01 

Hardtraxx Veteran

Als je een probleem hebt over zoiets is het niet je eerste reactie om google te checken? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 09:44 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Als je een probleem hebt over zoiets is het niet je eerste reactie om google te checken? xd

Ik het 'probleem' eigenlijk alweer vergeten tot ik dit topic doorlas, dus stelde ik gelijk de vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 11:36 

Hardtraxx Veteran

Ik heb bij temperatuurswisselingen (Uit een warm bed komen, onder de douche vandaan, van buiten naar binnen) snel last van niesbuien. Nu heb ik hier de huisarts natuurlijk al naar gevraagd, maar daar kunnen ze niet op testen.

Nu heb ik een neusspray (Zout-basis) geprobeerd, maar dit hielp ook niet. M'n neus werd er wel 'luchtiger' van, maar het niezen bleef doorgaan.

Zijn er meer mensen die dit hebben of die een oplossing (Symptoombestrijding) weten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 11:40 

Heb dit af en toe ook, vooral als ik net uit bed kom, laat het meestal maar over me heen komen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 11:41 

Hardtraxx Veteran

Een beetje zullen de meeste wel hebben denk ik, maar het kan bij mij zo 2 dagen aanhouden :P
Dan ben ik de hele middag/avond aan het niezen. Eergisteren werd ik 5 uur wakker en kon ik er zelfs niet meer door slapen.

Verder heb ik trouwens totaal geen irritatie of iets. Het is gewoon niezen. De hele tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 11:45 

Ik heb er alleen in de ochtend en avond last van op sommige dagen, ik heb wel een neusspray die helpt, ik zal als ik thuis ben ff kijken welke dat is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 12:35 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Ik heb bij temperatuurswisselingen (Uit een warm bed komen, onder de douche vandaan, van buiten naar binnen) snel last van niesbuien. Nu heb ik hier de huisarts natuurlijk al naar gevraagd, maar daar kunnen ze niet op testen.

Nu heb ik een neusspray (Zout-basis) geprobeerd, maar dit hielp ook niet. M'n neus werd er wel 'luchtiger' van, maar het niezen bleef doorgaan.

Zijn er meer mensen die dit hebben of die een oplossing (Symptoombestrijding) weten?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 13:47 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 14:53 

Hardtraxx Addict

bloemkool schreef:
Heb dit af en toe ook, vooral als ik net uit bed kom, laat het meestal maar over me heen komen...

Heb ik ook als ik net wakker word. Nadeel is dat je wakker wordt met een gruwelijk droge bek >.< Vaker je kamer stofzuigen kan ook helpen :P Vloerbedekking maakt het helemaal erg...

Ik ben blijkbaar behoorlijk allergisch voor huisstofmijt. Wat voor mij wel helpt is s'morgens goed heet douchen, dan komt alles een beetje los.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 15:20 

Bas schreef:
bloemkool schreef:

Heb ik ook als ik net wakker word. Nadeel is dat je wakker wordt met een gruwelijk droge bek >.< Vaker je kamer stofzuigen kan ook helpen :P Vloerbedekking maakt het helemaal erg...

Ik ben blijkbaar behoorlijk allergisch voor huisstofmijt. Wat voor mij wel helpt is s'morgens goed heet douchen, dan komt alles een beetje los.

Droge bek is heel herkenbaar idd, en ben te lui om te stofzuigen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 19:09 

Hardtraxxer

Weet iemand een goedkoop bedrijf om bestanden terug te halen van een gecrashte harde schijf ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 02:06 

Hardtraxx Veteran

Heeft iemand nog dat filmpje van Unexist dat die vdk staat te draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 12:43 

Hardtraxxer

Meer mensen al eens een keer naar de HDE geweest? Ik zit er aan te denken om te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 13:00 

Hardtraxx Veteran

Casey schreef:
Meer mensen al eens een keer naar de HDE geweest?

Vast wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 13:08 

Hardtraxxer

Grim schreef:
Casey schreef:
Meer mensen al eens een keer naar de HDE geweest?

Vast wel.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 13:24 

Hardtraxx Veteran

Geen idee of er negers aanwezig gaan zijn. Die zie je sowieso al niet al te veel op hard dance feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 13:27 

Hardtraxxer

Grim schreef:
Geen idee of er negers aanwezig gaan zijn. Die zie je sowieso al niet al te veel op hard dance feesten.

oh ja dan ga ik niet als ze er niet zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 14:18 

Casey schreef:
Grim schreef:

oh ja dan ga ik niet als ze er niet zijn

Miss een verdwaalde asielzoekert
Vorige  1 ... 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic