Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 13:11 

Hardtraxx Elite

AniThing schreef:
M-arijn schreef:
Iemand nog een idee voor een leuke activiteit die ik dinsdag met m'n vriendin kan doen? Maakt niet zoveel uit waar in Nederland, misschien is recent ergens wat geopend oid.

lekker sexen kan overal

het is wel slecht weer voor de veldneukers :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 17:02 

Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
AniThing schreef:
M-arijn schreef:
Iemand nog een idee voor een leuke activiteit die ik dinsdag met m'n vriendin kan doen? Maakt niet zoveel uit waar in Nederland, misschien is recent ergens wat geopend oid.

lekker sexen kan overal

het is wel slecht weer voor de veldneukers :(

nat wordt je toch wel :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 18:13 

Hardtraxx Veteran

Iemand iets of wat verstand van powerbanks? Ik wil er graag een halen, heb een iPhone 6
Zit te denken aan de volgende:

http://www.cubearray.com/powerbanks/a5- ... 00mah.html
http://www.cubearray.com/powerbanks/c4- ... 00mah.html
http://tweakers.net/pricewatch/434819/x ... ificaties/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 19:02 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
Iemand iets of wat verstand van powerbanks? Ik wil er graag een halen, heb een iPhone 6
Zit te denken aan de volgende:

http://www.cubearray.com/powerbanks/a5- ... 00mah.html
http://www.cubearray.com/powerbanks/c4- ... 00mah.html
http://tweakers.net/pricewatch/434819/x ... ificaties/

Heb er anderhalf jaar eentje van 10000 gehaald via één of andere actie en die gebruik ik nog steeds. Maar ik lees regelmatig wel goede dingen over de Xiaomi powerbanks. Steeds als er iemand achter powerbanks vraagt zijn er wel mensen tussen die een Xiaomi PB hebben en deze aanraden. De lage prijs vergeleken met de rest is ook nog eens leuk meegenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 19:06 

Hardtraxx Veteran

Ja xiaomi heeft op best veel site's wel als beste de beoordeling / of meeste reviews.
Cube array zie ik ook regelmatig voorbij komen daarom zo de vraag,

Maar er zijn maar weinig goeie review's, van bijv tweakers die echt powerbanks testen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 22:23 

Hardtraxx Veteran

Ik zoek een leuk klein speakertje voor de telefoon (voor op het strand etc, dus draadloos) Iemand aanraders? Niet te duur uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 11:05 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
provehito schreef:

Heb er anderhalf jaar eentje van 10000 gehaald via één of andere actie en die gebruik ik nog steeds. Maar ik lees regelmatig wel goede dingen over de Xiaomi powerbanks. Steeds als er iemand achter powerbanks vraagt zijn er wel mensen tussen die een Xiaomi PB hebben en deze aanraden. De lage prijs vergeleken met de rest is ook nog eens leuk meegenomen.

provehito schreef:
Ja xiaomi heeft op best veel site's wel als beste de beoordeling / of meeste reviews.
Cube array zie ik ook regelmatig voorbij komen daarom zo de vraag,

Maar er zijn maar weinig goeie review's, van bijv tweakers die echt powerbanks testen.

Gister de Xiaomi besteld 10.400 mah, komt vandaag binnen erg benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 19:51 

Hardtraxx Addict

Chroman schreef:
Ik zoek een leuk klein speakertje voor de telefoon (voor op het strand etc, dus draadloos) Iemand aanraders? Niet te duur uiteraard.

Ik was in de mediamarkt en hoorde muziek spelen. Ik verwachtte dat het kwam uit een normale geluidsset, maar het kwam uit de JBL Charge 2. Klein ding en kwam me een geluid uit joh! Zelfs laag was zeker goed aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 22:17 

Bierkoning

Wij hadden op vakantie idd ook zo'n JBL Charge. Was prima! In het zwembad kon iedereen meegenieten met Guus Meeuwis en co. Op de kamer was het al helemaal hard genoeg. Wel werd de laag een beetje weggedrukt in hardstyle nummers, maar dat kan ook zijn omdat we hem al een tijdje hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 19:06 

Ik heb de afgelopen dagen veel problemen met mijn iPhone 6. Ik verbruik mobiele data terwijl ik op wifi zit, ook telkens hetzelfde aantal... 58.6mb. Ook bij mijn reservekopie in de icloud klopt er geen fuck meer van, hij zegt dat ik geen opslag meer vrij heb, ik heb even gekeken, maar mijn reservekopieën nemen bij elkaar (ipad en iphone) 2.1GB in beslag... waar is die andere 2.9GB? Ik heb geen foto's oid aanstaan. Sinds de 8.4 update krijg ik ook continu de melding dat ik geen geheugen meer vrij heb op mijn telefoon, maar als ik hem aansluit op mijn computer staat er dat ik nog 2.5GB over heb... Godverdomme een hoop gezeik :mad: Voorheen echt nooit problemen gehad met m'n telefoon, dit begon sinds de laatste update. Iemand enige tips of ideeën?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 19:15 

Donateur

Kijk eens wat je systeem aan data verbruikt. Bij mij verbruikte synchronisatie met iCloud superveel mobiele data. Daarnaast kwam ik erachter dat whatsapp allemaal shit 'in the cloud' opslaat. Heb ik uitgezet en daarna geen last meer van gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 19:29 

Thanks, zal er straks ff naar kijken. Op dit moment loopt t terugzetten van m'n reservekopie vast :lol: t kan er allemaal nog wel bij... buren beginnen ook nog ff te boren en te timmeren... Top dagje dit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 20:04 

Hardtraxx Veteran

gewoon geen iphone kope :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 20:10 

Bedankt voor de hulp man
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 15:14 

Hardtraxx Veteran

Dat mobiele data verbruiken op WIFI had ik ook last van, Vodafone gebeld wat de reden was dat ik elke dag tijdens mijn slaap data aan het verbruiken was... Toen kreeg ik de tip dat zodra op WIFI bent direct mobiele data moet uitschakelen. Nu gaat het stukken beter, al vreet hij nu nog MB's aan bullshit, maar dat ligt aan Vodafone. :(

Zoveel mogelijk dingen uitzetten die veel data kosten. Ik doe vrijwel alles via WIFI.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 15:02 

Hardtraxx Veteran

Vanaf vandaag kun je Windows 10 gratis downloaden. Weet iemand hoe het met zit met programma's en alles wat je op je PC hebt staan of dit veilig overgezet wordt of dat je risico loopt dat je van alles kwijt raakt?

Sowieso dat ik gewoon een backup maak van alles om elk risico uit te sluiten op verlies van onderdelen/muziek/games e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 15:56 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Vanaf vandaag kun je Windows 10 gratis downloaden. Weet iemand hoe het met zit met programma's en alles wat je op je PC hebt staan of dit veilig overgezet wordt of dat je risico loopt dat je van alles kwijt raakt?

Sowieso dat ik gewoon een backup maak van alles om elk risico uit te sluiten op verlies van onderdelen/muziek/games e.d.

Bij het installeren krijg je een optie om alle bestanden te behouden, vergeet dit dus niet aan te vinken anders ben je wel alles kwijt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 16:24 

Hardtraxx Veteran

Thx, nou ja voor de zekerheid doe ik eerst maar even mijn laptop, daar staat weinig spannends op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 10:08 

Hardtraxx Veteran

Ik heb een iphone 5 en wil dat, als ik mijn mobiel op stil zet, dat ik nog wel het geluid van bellen kan horen.
Heb het al vaker opgezocht, maar zonder resultaat.

Is er een mogelijkheid om dit voor elkaar te krijgen?

Ik heb een jailbreak, mocht dat helpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 13:32 

Hardtraxx Veteran

Naar ''Niet storen'' gaan in Instellingen. Dan ''Sta oproepen toe van'', en dan ''Iedereen'' instellen.

Hoor je geen whatsapp geluidjes meer etc. Enkel bellen gaat ie nog af, rest doet ie op achtergrond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 14:46 

Hardtraxx Veteran

Maar bij 'Niet Storen' krijg je ook geen meldingen meer toch?
Ik wil namelijk wel al m'n meldingen blijven zien.

Dit is meer voor werk. Ik wil wel zien dat ik whatsapp, FB, watdanook berichten krijg, maar ik wil ze niet horen.
Ondertussen wil ik wel gewoon horen wanneer ik gebeld word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 15:06 

Hardtraxx Veteran

Ja, deze kan je op je beginscherm blijven zien, maar niet horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 15:23 

Hardtraxx Veteran

Okay, ik ga het proberen :)
Thanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 15:33 

Hardtraxx Veteran

Dit had ook in de app groep gekund, genoeg Apple liefhebberts :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 18:44 

Hardtraxx Veteran

Is het mogelijk om spraakbediening uit te schakelen op een iPhone?

De laatste tijd springt spraakbediening vaak uit het niets aan, als mijn iPhone op het dock (wekker-radio) staat. Soms kom ik er 's ochtends achter dat ik om 5:00 uur iemand gebeld heb, waarschijnlijk ook door spraakbediening.
Vorige  1 ... 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic