Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 14:57 

Hardtraxx Veteran

tacoboy26 schreef:
Ok /taammode off.

als je nou vraagt of ze je account op 'off' zetten

iedereen blij :thumbsup: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2015 01:12 

Hardtraxx Veteran

Wie is tacoboy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2015 08:17 

Hardtraxx Veteran

Peperkoek schreef:
Wie is tacoboy?

Damy
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 14:51 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand waar je die Crypsis snapback nog kan bestellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 08:34 

Hardtraxx Veteran

Waarom staan voor de ingang van een festival altijd getinte mannen van middelbare leeftijd om tickets te vragen, maar zie je zulke types nooit binnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 09:32 

Hardtraxx Veteran

Omdat ze het dan gelijk weer voor het dubbele proberen te verkopen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 14:17 

Bierkoning

Vraagje: Ik heb al een jaar of 5 deze Logitech boxjes en onlangs is die aansluiting helemaal gebogen, waardoor er amper nog geluid wordt overgebracht naar de boxjes, maar ik denk dat de boxjes en de subwoofer zelf het in principe nog gewoon prima doen. Dus is het mogelijk om alleen die aansluiting/kabel te vervangen? En zo ja, waar kan ik dat het beste laten doen.

B.v.d.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 14:32 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Omdat ze het dan gelijk weer voor het dubbele proberen te verkopen :thumbdown:

Aan andere getinte mannen van middelbare leeftijd...

Die cirkel komen ze nooit meer uit. Soort piramidespel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 21:24 

Hardtraxx Veteran

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 10:49 

Hardtraxx Veteran

Pommer, gewoon even contact opnemen met logitech. Die gasten zijn superrelaxed in dat soort dingen. maat had laatst een hele nieuwe control panel voor zijn Z550 op de deurmat. Gewoon probleem uitgelegd, en ze hoefde niet eens bonnetje te zien ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 12:22 

Hardtraxx Veteran

Logitech customer service is inderdaad zeer relaxed. Alhoewel het voor jouw geval misschien anders gaat zijn omdat je geen garantie meer hebt.

Zelf ook enkele maanden geleden een nieuwe Logitech G35 gekregen omdat ik in de laatste maand beroep deed op mijn garantie vanwege het leer dat op de oorschelpen zit redelijk begon los te komen. Totaal niet storend maar een klein beetje overdrijven hoe het je stoort en dat het niet meer comfortabel is. Paar dagen later een nieuwe gekregen, moest enkel foto's maken en aankoopbewijs leveren. Die nieuwe G35 ligt hier dus netjes, ongeopend, in de kast tot deze echt goed versleten is of kapot gaat. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 15:00 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Afbeelding

Epic, heb ik ook nog steeds deze. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 14:35 

Bierkoning

Hehe, nice. Thanks heren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 01:21 

Hardtraxx Veteran

Waarom lijkt het hele forum de laatste tijd geobsedeerd te zijn met wat zijn TOTY gaat worden? zulke posts las je eerst nooit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 01:26 

Hardtraxx Veteran

Ha, post of the year hierboven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 09:20 

Donateur

Delt-A schreef:
Waarom lijkt het hele forum de laatste tijd geobsedeerd te zijn met wat zijn TOTY gaat worden? zulke posts las je eerst nooit..

Omdat dat zeer serieus wordt genomen. En dan aan het eind van het jaar toch weer iedereen snel B-Front stemmen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 10:11 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand wie / welk bedrijf zich bezig gaat houden met de video-registratie / aftermovie van Mysteryland 2015 of dat was voor 2014?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 18:39 

Hardtraxx Veteran

Ervaringsdeskundingen die weten of de TOP week in Tilburg de moeite waard is? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 03:57 

Hardtraxx Elite

Hier toevallig nog mensen die op Avans Den Bosch of HAN Nijmegen hebben gezeten/zitten?

Heb afgelopen donderdag intake gehad op Avans (Bedrijfseconomie) maar twijfel toch nog.

Avans is wel iets makkelijker te bereiken maar voor de rest weet ik het eigenlijk niet. Ze staan beide goed aangeschreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 08:19 

Hardtraxx Veteran

Fluxion schreef:
Hier toevallig nog mensen die op Avans Den Bosch of HAN Nijmegen hebben gezeten/zitten?

Heb afgelopen donderdag intake gehad op Avans (Bedrijfseconomie) maar twijfel toch nog.

Avans is wel iets makkelijker te bereiken maar voor de rest weet ik het eigenlijk niet. Ze staan beide goed aangeschreven.

Ja, ik heb op de Avans Den Bosch gezeten (Bouwkunde) en op de HAN in Arnhem. Op de Avans vond ik het qua organisatie wel beter in elkaar zitten, maar het onderwijs vind ik op de HAN beter. Maar ik weet niet hoe dit voor andere opleidingen zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 01:55 

Hardtraxx Elite

Chroman schreef:
Fluxion schreef:

Ja, ik heb op de Avans Den Bosch gezeten (Bouwkunde) en op de HAN in Arnhem. Op de Avans vond ik het qua organisatie wel beter in elkaar zitten, maar het onderwijs vind ik op de HAN beter. Maar ik weet niet hoe dit voor andere opleidingen zit.

Thanks! Ik hoor van oud klasgenoten dat ik beter niet naar Avans kan gaan omdat het daar lastiger is om over te gaan etc. maar ik weet eigenlijk niet of zij nou echt goed advies kunnen geven om eerlijk te zijn. xd Degene die niet naar Avans gaan zitten op Fontys en daar wil ik eigenlijk niet heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 10:06 

Hardtraxx Elite

Ik zit op Avans in Breda, en heb er eigk niks te klagen. Wel goede docenten, altijd alles wel goed geregeld. enigste wat ik altijd kut vind is lestijden en roosters. Ben wel dik tevreden hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 11:22 

Hardtraxx Veteran

Fluxion schreef:
Thanks! Ik hoor van oud klasgenoten dat ik beter niet naar Avans kan gaan omdat het daar lastiger is om over te gaan etc. maar ik weet eigenlijk niet of zij nou echt goed advies kunnen geven om eerlijk te zijn. xd Degene die niet naar Avans gaan zitten op Fontys en daar wil ik eigenlijk niet heen.

Ik ben ook van Avans naar HAN gegaan, omdat ik het niet haalde op Avans. Maar nogmaals, dit was voor Bouwkunde. Wij hadden allemaal van die architecten als docenten die niet echt les konden geven. Ook moest je in het eerste jaar minimaal 52 punten halen en op de HAN 45. Maar verder was er niet veel aan te merken op Avans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 18:31 

Hardtraxx Addict

Iemand nog een idee voor een leuke activiteit die ik dinsdag met m'n vriendin kan doen? Maakt niet zoveel uit waar in Nederland, misschien is recent ergens wat geopend oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 18:33 

Hardtraxx Veteran

M-arijn schreef:
Iemand nog een idee voor een leuke activiteit die ik dinsdag met m'n vriendin kan doen? Maakt niet zoveel uit waar in Nederland, misschien is recent ergens wat geopend oid.

lekker sexen kan overal
Vorige  1 ... 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic