als je nou vraagt of ze je account op 'off' zettentacoboy26 wrote:Ok /taammode off.
iedereen blij
als je nou vraagt of ze je account op 'off' zettentacoboy26 wrote:Ok /taammode off.
Aan andere getinte mannen van middelbare leeftijd...Norther66 wrote:Omdat ze het dan gelijk weer voor het dubbele proberen te verkopen
Epic, heb ik ook nog steeds deze.Pommer wrote:
Omdat dat zeer serieus wordt genomen. En dan aan het eind van het jaar toch weer iedereen snel B-Front stemmenDelt-A wrote:Waarom lijkt het hele forum de laatste tijd geobsedeerd te zijn met wat zijn TOTY gaat worden? zulke posts las je eerst nooit..
Ja, ik heb op de Avans Den Bosch gezeten (Bouwkunde) en op de HAN in Arnhem. Op de Avans vond ik het qua organisatie wel beter in elkaar zitten, maar het onderwijs vind ik op de HAN beter. Maar ik weet niet hoe dit voor andere opleidingen zit.Fluxion wrote:Hier toevallig nog mensen die op Avans Den Bosch of HAN Nijmegen hebben gezeten/zitten?
Heb afgelopen donderdag intake gehad op Avans (Bedrijfseconomie) maar twijfel toch nog.
Avans is wel iets makkelijker te bereiken maar voor de rest weet ik het eigenlijk niet. Ze staan beide goed aangeschreven.
Thanks! Ik hoor van oud klasgenoten dat ik beter niet naar Avans kan gaan omdat het daar lastiger is om over te gaan etc. maar ik weet eigenlijk niet of zij nou echt goed advies kunnen geven om eerlijk te zijn.Chroman wrote:Ja, ik heb op de Avans Den Bosch gezeten (Bouwkunde) en op de HAN in Arnhem. Op de Avans vond ik het qua organisatie wel beter in elkaar zitten, maar het onderwijs vind ik op de HAN beter. Maar ik weet niet hoe dit voor andere opleidingen zit.Fluxion wrote:Hier toevallig nog mensen die op Avans Den Bosch of HAN Nijmegen hebben gezeten/zitten?
Heb afgelopen donderdag intake gehad op Avans (Bedrijfseconomie) maar twijfel toch nog.
Avans is wel iets makkelijker te bereiken maar voor de rest weet ik het eigenlijk niet. Ze staan beide goed aangeschreven.
Ik ben ook van Avans naar HAN gegaan, omdat ik het niet haalde op Avans. Maar nogmaals, dit was voor Bouwkunde. Wij hadden allemaal van die architecten als docenten die niet echt les konden geven. Ook moest je in het eerste jaar minimaal 52 punten halen en op de HAN 45. Maar verder was er niet veel aan te merken op Avans.Fluxion wrote: Thanks! Ik hoor van oud klasgenoten dat ik beter niet naar Avans kan gaan omdat het daar lastiger is om over te gaan etc. maar ik weet eigenlijk niet of zij nou echt goed advies kunnen geven om eerlijk te zijn.Degene die niet naar Avans gaan zitten op Fontys en daar wil ik eigenlijk niet heen.