S
toffee wrote:Nee, als ik iets op play druk, lomt er een melding rechtsbovenin: 'This track can't be played right now. Please try again later.'
Dit staat er bij mij vrij regelmatig. Vaak even refreshen en het is weer over.
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Ja nu doet hij het ook gewoon weer. :P
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Hier inmiddels ook weer :)
K
Hardtraxxer
492 posts member since 2014
J oey wrote:Nee. Kan niet meer inloggen (terwijl ik normaal standaard ingelogd ben) en het duurt af en toe een paar keer refreshen voor ik een pagina op soundcloud kan openen.
Dat soort shit komt wel vaker voor, gewoon wachten.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Mijn browser geeft website klein, op 100% zoom, waar dat normaal 125% is. Ik kan dit wel veranderen, maar dan moet ik het elke keer per geopende site gaan doen. Hoe kan je dit op standaard instellen?
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 21 days ago
CTRL + scrollen?
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
topdank
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 15 days ago
En om het weer te herstellen naar standaard waarde druk je ctrl + 0(nul).
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
View on SoundCloud

Welk genre is dit specifiek? Industrial? Dat klinkt voor mijn gevoel dan toch anders als deze track. Waar kan ik meer zoals het voorbeeld vinden?

Bedankt :)
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 11 days ago
Basxt wrote:View on SoundCloud

Welk genre is dit specifiek? Industrial? Dat klinkt voor mijn gevoel dan toch anders als deze track. Waar kan ik meer zoals het voorbeeld vinden?

Bedankt :)
Industrial is een heel breed begrip. Dit valt er zeker onder, hoewel het misschien zelfs nog wel wat mainstream achtige trekjes heeft. Zou hiervoor bijvoorbeeld eens tracks van Negative A, Counterfeit of E-Noid opzoeken.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 24 days ago
Inductie!!!1!!!1!
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Thanks! :thumbup:
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Kan ik me identificeren bij een discotheek/festival etc met een afhaalbewijs? Aangezien mijn ID-kaart verlopen is en dus is ingenomen door de gemeente bij het aanvragen van een nieuwe
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Destination wrote:Kan ik me identificeren bij een discotheek/festival etc met een afhaalbewijs? Aangezien mijn ID-kaart verlopen is en dus is ingenomen door de gemeente bij het aanvragen van een nieuwe
Als je geluk hebt wel, anders niet.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Thanks! :)
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Destination wrote:Kan ik me identificeren bij een discotheek/festival etc met een afhaalbewijs? Aangezien mijn ID-kaart verlopen is en dus is ingenomen door de gemeente bij het aanvragen van een nieuwe
Had hetzelfde probleem toen ik mijn nieuwe ging aanvragen, moest em inleveren, heb uitgelegd dat ik naar een feest moest, heb hem terug gekregen vol met gaten :P . Dat is voor jou natuurlijk nu te laat, maar met je bewijs van aanvraag, ik kan me herinneren dat ik die toen (ook) heb meegenomen naar de club, laten zien, incl. geperforeerd paspoort, en ik mocht erin :P
E
Ja, dat kan.

Let wel op dat je geen onzin uithaalt omdat je de politie je snel meeneemt dan.
Ik waarschuw meestal de persoon in kwestie en dan gedragen ze zich wel die avond.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
En-er-gy wrote:
Ja, dat kan.

Ik waarschuw meestal de persoon in kwestie en dan gedragen ze zich wel die avond.
Koekje draagt zijn steentje bij aan de maatschappij
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Broken Balance wrote:
En-er-gy wrote:
Ja, dat kan.

Koekje draagt zijn steentje bij aan de maatschappij
Waarvoor hulde.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
:lol: :lol: :lol: :lol: jezus wat een figuur ben je
S
Ik open vanochtend snapchat en in een keer staa er dat ik uitgelogd ben. Ik natuurlijk gewoon me gebruikersnaam en wachtwoord ingevoerd maar vervolgens zegt die dat die mijn gebruikersnaam niet aan een account kan koppelen. Weet iemand wat hier aan de hand is of hoe ik het kan verhelpen? Zou echt heel fijn zijn! Ik heb ongeveer z'n driehonderd mensen op snap en die ben ik nu allemaal kwijt op de mensen die ik ken na dan maar dat zijn er niet zo bijzonder veel. Help please!
Last edited by SVB on 28 Feb 2015 13:47, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
593 posts member since 2014
last seen Dec 2020
Heb je misschien gebruik gemaakt van third-party add ons?
S
Nee. Ben hier echt behoorlijk ziek van!
Hardtraxxer
593 posts member since 2014
last seen Dec 2020
S
Die website heeft het bij mij nog nooit gedaan, ook nu niet. Webpagina niet beschikbaar