Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 16:35 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Waarom willen sommige hier dat élke track die uitkomt een muzikale revolutie is?

zodat ze steeds weer wat nieuws hebben om over te zeiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 17:29 

Hardtraxxer

Raven schreef:
Waarom willen sommige hier dat élke track die uitkomt een muzikale revolutie is?

Vertekend beeld misschien, uit elke tijd komen kuttracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 18:41 

Hardtraxx Veteran

KWAAIE-MAX schreef:
Raven schreef:

Vertekend beeld misschien, uit elke tijd komen kuttracks

Ik bedoel dat mensen alsmaar eisen dat een DJ/producer vernieuwend, iedere keer weer. Elke track moet dus een muzikale revolutie zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 19:13 

Hardtraxx Addict

Vraagje,

Ik heb 2 dagen terug een mod geinstalleerd voor GTA4.. nou kwam dit met een installer en nou heeft die rotzooi op de computer gezet. Wanneer ik een tijdje met Chrome bezig ben komt er opeens een 2e tabblad met een of ander spel (reclame dus) en af en toe komt er onder mijn address balk een popup van reclame. (ik heb btw adblocker..)

Ik heb al veel programma's gebruikt zoals: MalwareBytes, HijackThis , Avast anti virus, Adwere cleaner ofzo van Xplod, en (ook al ben ik er gene fan van) hitman pro. Maar niks kan het bestandje vinden wat die rotzooi veroorzaakt. (ik heb de mod en de download al weggehaald.)

Iemand een oplossing? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 19:15 

Hardtraxx Veteran

Check in het menu onder "Extensies" in Chrome. :thumbup:

En daarna Chrome Uninstallen en Firefox terug installeren. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 19:48 

Hardtraxx Elite

Ik heb twee vragen:

- Ik ben opzoek naar een goede smartphone als cadeau voor mijn ouders.
Omdat het de eerste smartphone wordt wil ik niet gelijk de hoofdprijs betalen.. Iemand een idee?

Vraag twee
- Ik wil zelf al een tijdje een goede speaker set hebben voor het gamen en muziek te luisteren.
Zelf heb ik hier 0 verstand van (Het is voor in me slaapkamer).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 20:53 

Hardtraxx Addict

mikeee schreef:
Vraag twee
- Ik wil zelf al een tijdje een goede speaker set hebben voor het gamen en muziek te luisteren.

Dezeheb ik. Ze zijn niet duur maar ik vind ze wel erg fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 21:28 

Aan het typen...

Raven schreef:

Dat is de boel verkeerd omdraaien. Waarom willen sommigen hier dat elke track die uitkomt niet weer meer van hetzelfde is, terwijl de sound al tot op het bot uitgemolken is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 21:30 

Aan het typen...

toffee schreef:
mikeee schreef:
Vraag twee

Dezeheb ik. Ze zijn niet duur maar ik vind ze wel erg fijn.

Je kunt beter gewoon een Logitech setje halen. Monitoren klinken erg vlak en voor 80 euro is de kwaliteit van een Logitech set veel hoger dan die van een budget monitor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 00:25 

Hardtraxx Veteran

Monitoren zijn van belang als je wilt produceren. Als het "gewoon" voor het luisteren is, zou ik idd gewoon een leuke speakerset (bijvoorbeeld de voorgestelde Logitechs) gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 00:49 

Hardtraxx Veteran

Ik heb zelf ondertussen een half jaartje Logitech z523 speakers. Deze zijn meer als voldoende voor gamen/films/muziek luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 17:32 

Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
Ik heb twee vragen:

Omdat het de eerste smartphone wordt wil ik niet gelijk de hoofdprijs betalen.. Iemand een idee?

Vraag twee

Als je het écht alleen voor het luisteren doet zou ik je aanraden geen Studio gerelateerde monitoren te kopen. Ook raad ik je aan even langs een Mediamarkt of Saturn te gaan om daar zelf een setje te testen en aan te schaffen. Op deze manier kun je zelf kiezen wat je het prettigste vindt qua kwaliteit en prijs :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 20:19 

Hardtraxx Elite

Destination schreef:
mikeee schreef:
Ik heb twee vragen:

Vraag twee

Als je het écht alleen voor het luisteren doet zou ik je aanraden geen Studio gerelateerde monitoren te kopen. Ook raad ik je aan even langs een Mediamarkt of Saturn te gaan om daar zelf een setje te testen en aan te schaffen. Op deze manier kun je zelf kiezen wat je het prettigste vindt qua kwaliteit en prijs :)

Top!
Bedankt voor de reacties, ga er mee aan de gang :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 22:47 

Hardtraxx Addict

Motorola Moto E of Nokia Luma 530! Beide ruim onder de 100 euro.

Motorola heeft bijna standaard Android, waardoor het allemaal lekker vlot blijft werken. Enige nadeel is dat je geen frontcamera hebt.

De Lumia 530 hebben ook een aantal mensen in mijn omgeving in gebruik. Het enige nadeel is dat er niet zo gigantisch veel apps voor zijn, omdat het Windows Phone draait. Maar alle standaard dingen zijn er zeker voor te vinden. Wat ik het voordeel aan Windows Phone vind is dat de interface enorm simpel is zonder overbodige dingen in beeld. Alles zit super duidelijk in elkaar, waardoor zelfs mensen waarvan ik nooit gedacht had met een smartphone om te kunnen gaan, er dik tevreden mee zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 15:16 

Hardtraxxer

Bas schreef:

Enige nadeel is dat je geen frontcamera hebt.

Bas schreef:

Het enige nadeel is dat er niet zo gigantisch veel apps voor zijn, omdat het Windows Phone draait.

Lijkt me duidelijk, ik zou voor de Motorola gaan. Apps zijn toch veel belangrijker dan een frontcamera die je nagenoeg nooit gebruikt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 15:22 

Hardtraxx Veteran

Nee hoor, wij zijn de selfiegeneratie. Geen selfiecamera = slechte telefoon.

Neem dit niet al te serieus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 15:49 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand een programma ala windows movie maker maar dat sneller die video's exporteert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 16:07 

Hardtraxx Elite

Leonidas schreef:
Weet iemand een programma ala windows movie maker maar dat sneller die video's exporteert?

Wat bedoel je met sneller? Veel gebruikte video editing programma's zijn Sony Vegas en Adobe Premiere
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 16:29 

Hardtraxx Veteran

Het opslaan van een video duurt zo tergend lang haha. Dus of er een programma is dat dat sneller doet dan movie maker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 16:32 

Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:
Het opslaan van een video duurt zo tergend lang haha. Dus of er een programma is dat dat sneller doet dan movie maker.

Dat ligt natuurlijk niet zo zeer aan het programma. Eerder aan de specificaties van je computer in combinatie met je render settings :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 00:23 

Kraak... Piep...

Destination schreef:
Leonidas schreef:

Dat ligt natuurlijk niet zo zeer aan het programma. Eerder aan de specificaties van je computer in combinatie met je render settings :)

Dit, als jij een 25fps Squared Pixel H.264 MP4 van 1920x1080 (Een basis Full HD filmpje) rendert, duurt dat overal even lang.
Ligt allemaal aan je content en render settings.
Het snelste gaat als je je bron beelden op de zelfde kwaliteit en settings rendert als je eindfilmpje en niet al te veel extra´s erbij edit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 19:29 

Hardtraxx Veteran

Doet soundcloud het bij jullie fatsoenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 19:31 

Hardtraxx Veteran

Nee. Kan niet meer inloggen (terwijl ik normaal standaard ingelogd ben) en het duurt af en toe een paar keer refreshen voor ik een pagina op soundcloud kan openen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 19:33 

Hardtraxx Addict

Nee, als ik iets op play druk, lomt er een melding rechtsbovenin: 'This track can't be played right now. Please try again later.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 19:52 

bij mij werkt het prima
Vorige  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic