Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 15:29 

Hardtraxx Addict

check je mail waar je account aan is gekoppeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 19:46 

Hardtraxxer

sandervanbruggen schreef:
Ik open vanochtend snapchat en in een keer staa er dat ik uitgelogd ben. Ik natuurlijk gewoon me gebruikersnaam en wachtwoord ingevoerd maar vervolgens zegt die dat die mijn gebruikersnaam niet aan een account kan koppelen. Weet iemand wat hier aan de hand is of hoe ik het kan verhelpen? Zou echt heel fijn zijn! Ik heb ongeveer z'n driehonderd mensen op snap en die ben ik nu allemaal kwijt op de mensen die ik ken na dan maar dat zijn er niet zo bijzonder veel. Help please!

wie voeg jij anders toe dan mensen die je kent..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 21:17 

Frenchkicks schreef:
sandervanbruggen schreef:
Ik open vanochtend snapchat en in een keer staa er dat ik uitgelogd ben. Ik natuurlijk gewoon me gebruikersnaam en wachtwoord ingevoerd maar vervolgens zegt die dat die mijn gebruikersnaam niet aan een account kan koppelen. Weet iemand wat hier aan de hand is of hoe ik het kan verhelpen? Zou echt heel fijn zijn! Ik heb ongeveer z'n driehonderd mensen op snap en die ben ik nu allemaal kwijt op de mensen die ik ken na dan maar dat zijn er niet zo bijzonder veel. Help please!

wie voeg jij anders toe dan mensen die je kent..?

Vrienden van vrienden en daarvan voegen mensen mij ook weer toe enz. enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 17:45 

Bierkoning

Zijn er hier mensen een beetje thuis in freestyle? Ik moet binnenkort op een freestyle feest draaien en de naam zegt het al, je bent vrij om je te draaien wat je wilt, maar wat échte freestyle tracks horen er dan ook wel tussen imo. Ik heb de Pussy Lounge cd's al een beetje doorgespit voor inspiratie, maar hebben jullie nog tracks waarvan je denkt die moet ie kennen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 18:37 

Kraak... Piep...

Alles bootleg enter. Kijk naar de setjes van de Brown van defqon vorig jaar zou ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 19:56 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Zijn er hier mensen een beetje thuis in freestyle? Ik moet binnenkort op een freestyle feest draaien en de naam zegt het al, je bent vrij om je te draaien wat je wilt, maar wat échte freestyle tracks horen er dan ook wel tussen imo. Ik heb de Pussy Lounge cd's al een beetje doorgespit voor inspiratie, maar hebben jullie nog tracks waarvan je denkt die moet ie kennen?

bootleg packs van dr phunk/dr rude?
Tis meestal verkrachting van het origineel maar t zijn wel enorm veel herkenbare nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 15:41 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Check deze set maar:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 15:45 

Hardtraxx Addict

Hebben jullie mensen nog tips voor een weekendje weg met het voetbalteam? Elk jaar gaan we na het seizoen ergens in juni van vrijdag tot zondag een weekendje ouwehoeren. Daarbij moet je altijd rekening houden met buren/locatie/omgeving etc. Eigenlijk wordt er alleen lomp gezopen, een beetje gevoetbald (dus een grasveldje in de buurt zou nice zijn) en 's avonds tweemaal op stap gegaan in een wat grotere stad. Ik hoor graag wat tips! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 16:01 

Bierkoning

Faalhaas schreef:
Hebben jullie mensen nog tips voor een weekendje weg met het voetbalteam? Elk jaar gaan we na het seizoen ergens in juni van vrijdag tot zondag een weekendje ouwehoeren. Daarbij moet je altijd rekening houden met buren/locatie/omgeving etc. Eigenlijk wordt er alleen lomp gezopen, een beetje gevoetbald (dus een grasveldje in de buurt zou nice zijn) en 's avonds tweemaal op stap gegaan in een wat grotere stad. Ik hoor graag wat tips! :D

Toevallig hebben wij met het team gister een weekend Kempervennen geboekt (Center Parcs nabij Eindhoven). Dat zijn altijd wel leuke dingen, kun je je overdag prima vermaken en 's avonds met de taxi naar Eindhoven (of welke stad dan ook, CP zit overal wel). Tis daarnaast ook niet zo duur als je misschien zou verwachten.

@ De mensen hier boven, bedankt! Zal het eens doornemen allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 16:35 

Kraak... Piep...

Faalhaas schreef:

Preston Palace als geld geen rol speelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 19:39 

Hardtraxx Veteran

Center Parcs hebben we ook wel eens met de basket gedaan. Met een man of 7-8 in een huisje voor 4 personen. :D Luchtmatrassen meenemen en zorgen dat je niet teveel overlast veroorzaakt zodat ze het niet ontdekken anders kun je wel eens problemen krijgen. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 19:42 

Donateur

Pommer schreef:

Bazzy Boy - Labtek
Pat B - Illegale
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 21:19 

Hardtraxx Veteran

Fenix & Lethal MG - Balearic Nightmare _0_

https://www.youtube.com/watch?v=pYIvT8ccnHE
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 13:50 

Hardtraxx Addict

Zit er hier in de site iets niet goed?
Want als ik een topic open word ik heel vaak doorgelinkt naar een andere site ik kan bij mijn instellingen niet iets vinden dat er perongelijk 1 of andere pop oid is geinstalleerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 15:21 

Hardtraxx Veteran

Martin schreef:
Zit er hier in de site iets niet goed?
Want als ik een topic open word ik heel vaak doorgelinkt naar een andere site ik kan bij mijn instellingen niet iets vinden dat er perongelijk 1 of andere pop oid is geinstalleerd

Dan adviseer ik je toch even een virusscanner te installeren op je eigen computer, lijkt erop dat je malware problemen hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 19:16 

Hardtraxx Elite

Ik zie heel vaak ronde kokers als usb's bij DJ's. Welke zijn dit en waarom worden deze veel gebruikt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 19:32 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij zijn dat USB protectors. Kan me een post van Delete herinneren op facebook dat hij hem ergens vergeten was en teruggestuurd kreeg incl. foto van dat ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 23:20 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij bedoel je deze? http://www.bax-shop.nl/usb-stick/corsai ... tails.html

Gewoon populair onder de DJ's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 19:31 

hardtraxx app of mobiele site, komt die er?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 19:33 

Hardtraxx Veteran

vast niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 20:03 

Hardtraxx Elite

jeffrey2107 schreef:
hardtraxx app of mobiele site, komt die er?

Zolang er geen nieuwe eigenaar is sowieso niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 10:17 

Hardtraxx Veteran

Hardtraxx is een stilstaand project en daarom ook ter dood veroordeeld als er geen koper komt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 12:47 

Hardtraxx Veteran

Ik krijg de laatste tijd een waarschuwing dat er een bestandje op de PC staat genaamd p_981116.exe. Nu heb ik gezien dat dit om een Trojan zou kunnen gaan en dat het beter is deze van je PC te verwijderen. Alleen nu komt het probleem dat de map wordt aangegeven waar deze in zou staan C\:windows\p_981116.exe/Q:A, alleen daar kan ik het niet vinden. Als ik dan de virusscan erover heen haal wordt dit bestand ook niet gevonden.

Vraag lijkt me dus duidelijk. Wat kan ik hiermee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 12:49 

Hardtraxx Veteran

Verborgen mappen weergeven aanstaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 12:54 

Hardtraxx Veteran

Nee, wordt niet gevonden als ik dat aanzet.
Vorige  1 ... 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic